Het andere Youtubers/Bloggers topic #13

Ook de ketting met ‘R’ die ze nu al draagt. Ik vind het ook heel intens.

Had ze nou een bezichtiging voor een nieuw huis? Of heb ik dat helemaal verkeerd opgevangen?

Ze gaat volgensmij inmiddels al een half jaar met die vent? Laat die meid lekker een kettinkje dragen, ‘t is in ieder geval geen haat en nijd zoals vanaf moment 1 met Lars

@Manis ja volgensmij ook, ben benieuwd!

17 likes

Ene kant vind ik monica daarom wel nog een beetje herkenbaar voor mij, die kortstondige bevliegingen en het dan niet volhouden. Hoe hatelijk perfect zou ze zijn als ze dat allemaal wel bleef doen :flushed:

9 likes

Ja onuitstaanbaar zou ze dan zijn, ik put persoonlijk nog steeds wel eens hoop en moed uit die ene keer dat ze vegan wilde zijn en vier uur later een big mac bestelde

84 likes

Ja :joy::joy::joy: dat is toch heerlijk.

1 like

Ja ik ook wel! En daarom kijk ik haar nog steeds graag. Zelfs na dat gedoe met die box. Alleen met die vriend vind ik wel heftig voor Zara-Lizzy. Dat ze ook zei dat Zara-Lizzy nu zoveel opa’s en oma’s heeft bijv🤷‍♀️

1 like

Aah kut, ik zou helemaal gek worden :cry:

image
Ik vind het wel typisch dat ze het dan gebruikelijk noemt om spierwitte muren/plafonds te hebben en gebroken witte kozijnen, maar goed hun huis hun leven. Dat idee heb ik niet omdat het effect dan zo geel is, maar goed waarom maak ik me hier eigenlijk uberhaupt druk over.

Edit: ik zie trouwens dat hun deadline om te verhuizen eind september is, maar wat gaan ze eigenlijk nog allemaal (laten) doen dan?

5 likes

Misschien stel ik me enorm aan (ik heb geen kinderen), maar als Lars zijnde zou ik het vrij heftig vinden dat ZL regelmatig tussen Mo en R in slaapt. Ze heeft het zelfs in de vlog benoemd.

R zal vast heel leuk met ZL zijn hoor, daar niet van.

38 likes

Ik vind het nieuwe huis/appartement van Romane echt heel mooi, met dat grote raam :heart_eyes:

2 likes

Volgens mij wordt de vloer pas in september gelegd?

Doelt ze niet op dit wit+wit of gebroken wit+gebroken wit heel gebruikelijk is?

1 like

Ja echt prachtig!

Niet alleen dat maar ik zou het (als Lars zijnde) sowieso vrij lastig vinden hoe Monica haar nieuwe partner in het leven van ZL brengt. De ouders van die nieuwe vriend worden volgens mij ook opa en oma genoemd. Maar ik moet ook eerlijk toegeven dat ik Monica sowieso niet echt leuker geworden vind met die nieuwe vriend en ik vraag me stiekem ook wel af hoe lang dit duurt.

36 likes

Nee volgens mij dus juist op de eerste zin (wat zij dus zelf heeft, daarom ook de “wel wat hebben in zo’n woning”)

Sophie Hol die in 4 verschillende winkels een pashokjesshoplog opneemt en vervolgens binnenkort lekker op vakantie gaat naar Bonaire. Goed voorbeeld als youtuber in deze Corona tijden…

2 likes

Maar ze doet toch niks wat niet mag. Ze volgt gewoon de Corona regels. Je mag winkelen, en je mag op vakantie. Of het verstandig is is het tweede maar dat is ieder voor zich.

50 likes

Ik vind het erger dat ze maar kleding blijft kopen. Ik ken niemand die zo extreem veel koopt.

8 likes

Aahh ik vroeg me al af waar al die stories op insta over gingen (ik skip stories altijd als het er zoveel zijn).

Ging Billie R.ose niet minder kleding shoppen en zich beperken tot een capsule wardrobe? Ik zie echt continu outfits met nieuwe items voorbij komen. Hoe dan? :smiley:

4 likes