Het andere Youtubers/Bloggers topic #13

image
Ik vind het wel typisch dat ze het dan gebruikelijk noemt om spierwitte muren/plafonds te hebben en gebroken witte kozijnen, maar goed hun huis hun leven. Dat idee heb ik niet omdat het effect dan zo geel is, maar goed waarom maak ik me hier eigenlijk uberhaupt druk over.

Edit: ik zie trouwens dat hun deadline om te verhuizen eind september is, maar wat gaan ze eigenlijk nog allemaal (laten) doen dan?

5 likes

Misschien stel ik me enorm aan (ik heb geen kinderen), maar als Lars zijnde zou ik het vrij heftig vinden dat ZL regelmatig tussen Mo en R in slaapt. Ze heeft het zelfs in de vlog benoemd.

R zal vast heel leuk met ZL zijn hoor, daar niet van.

38 likes

Ik vind het nieuwe huis/appartement van Romane echt heel mooi, met dat grote raam :heart_eyes:

2 likes

Volgens mij wordt de vloer pas in september gelegd?

Doelt ze niet op dit wit+wit of gebroken wit+gebroken wit heel gebruikelijk is?

1 like

Ja echt prachtig!

Niet alleen dat maar ik zou het (als Lars zijnde) sowieso vrij lastig vinden hoe Monica haar nieuwe partner in het leven van ZL brengt. De ouders van die nieuwe vriend worden volgens mij ook opa en oma genoemd. Maar ik moet ook eerlijk toegeven dat ik Monica sowieso niet echt leuker geworden vind met die nieuwe vriend en ik vraag me stiekem ook wel af hoe lang dit duurt.

36 likes

Nee volgens mij dus juist op de eerste zin (wat zij dus zelf heeft, daarom ook de “wel wat hebben in zo’n woning”)

Sophie Hol die in 4 verschillende winkels een pashokjesshoplog opneemt en vervolgens binnenkort lekker op vakantie gaat naar Bonaire. Goed voorbeeld als youtuber in deze Corona tijden…

2 likes

Maar ze doet toch niks wat niet mag. Ze volgt gewoon de Corona regels. Je mag winkelen, en je mag op vakantie. Of het verstandig is is het tweede maar dat is ieder voor zich.

50 likes

Ik vind het erger dat ze maar kleding blijft kopen. Ik ken niemand die zo extreem veel koopt.

8 likes

Aahh ik vroeg me al af waar al die stories op insta over gingen (ik skip stories altijd als het er zoveel zijn).

Ging Billie R.ose niet minder kleding shoppen en zich beperken tot een capsule wardrobe? Ik zie echt continu outfits met nieuwe items voorbij komen. Hoe dan? :smiley:

4 likes

Ik zie vaker bij influencers dat ze dan een capsule wardrobe willen, maar dan eerst alles nieuw kopen.

4 likes

Haha, dat viel mij laatst ook op in de stories. Toen ik haar daarnaar vroeg zei ze dat ze daar binnenkort een video van op gaat nemen. Denk dat t mislukt is :sweat_smile:

Zou ook wel eerlijk zijn als ze gewoon toegeeft dat het niet gelukt is. Ik denk ook wel dat ze zoiets durf toegeven :smiley:
(Maar ik heb het ook wel voor haar. Ze lijkt me oprecht heel lief)

1 like

Ik vind dat Anna van The Anna Edit het wel goed doet met haar capsule wardrobes. Al koopt ze wel hele dure dingen. Het moet ook een beetje je stijl zijn. Billie Rose heeft een bohemian stijl met laagjes op laagjes op laagjes.

8 likes

Ik dacht dat ze gewoon 30+ oude video’s had geüpload in één keer, vooral omdat ze hier nog hoogblond is en nu veel donkerder blond met donkere aanzet.

En naast dat… als nieuwe partner naast een peuter in bed liggen dat niet ‘je eigen vlees en bloed’ is. No thanks! Ik zou er geen behoefte aan hebben.
Als nieuwe partner hoef je niet mee te gaan in alles was de ouder prima vindt… Robbert (volgens mij wel wat ouder en wijzer dan Monica) zou ook een klein stapje terug mogen doen als het om het aannemen van een vaderrol gaat. Maarja, misschien is dat maar een aanname van mij en is hij niet wijzer. :unamused:

10 likes

Ik denk een paar dingen: waarom 88% van de tijd (heb je het soms uitgerekend?) en het feit dat ze even casual haar gesponde (ja toch?) autonaam dropt

12 likes

Het is ook gewoon kut om nu in de trein of bus te moeten zitten, je sterft gewoon af van benauwdheid en er ontstaat een klein meertje aan zweet op je stoel.

6 likes