88 HH
Ik denk dat ze signaleert dat ze een nazi is.
88 HH
Ik denk dat ze signaleert dat ze een nazi is.
Ik vond het afgelopen weekend wel meevallen eigenlijk, trein was beter te doen dan buiten.
Ligt eraan welke. Arriva treinen zijn een broeikas, tenminsteâŠdegene waar ik in zat. Ik schaamde me echt, ik zweet sowieso al wel vrij snel maar nu droop het letterlijk van mân hoofd alsof ik onder een soort douche stond.
Daar kunnen ze niks aan doen. Sommige vloggers hebben een trauma aan het OV hoor!!
Die nieuwe sprinters hebben juist een geweldige airco. Wilde vandaag gewoon niet uitstappen door de hitte buiten
Ja, die nieuwe sprinters zijn echt geweldig! Elke keer als ik daar in stap kom ik echt tot rust, haha.
Ligt dan denk ik op welk traject zit. Ik zat vorige week in de luxe met airco met Arriva.
Maar ik snap @anon808047 heel goed als je de hele tijd zonder airco in de trein zit, hier naar snakt.
Vind je dat echt? Volgens mij doet ze het niets beter dan Billie Rose en ze heeft er haar hele online identiteit aan ontleent. Ze koopt elk seizoen zoveel nieuwe dure tijdloze designeritems waar ze jaren mee gaat doen. Maar bv volgende zomer koopt ze weer een vervanger.
Ik lees wel eens comments over schaars belegde boterhammen bij youtubers, en nu stond er een nieuw exemplaar als suggestie op mân homepage en zij belegt haar crackers zo:
DAT MOET EEN BERG ZIJN!
Volgens mij wel. Ik vind haar niet zoân overconsumer als andere influencers. Maar ze geeft nog steeds een shedload uit aan designer items.
Ik heb de video nog niet gekeken dus ik wil hier niet de draak mee steken, maar als ik die thumbnail zie denk ik als eerste âMeid, ik ook afgelopen 2 nachtenâ.
Hoe bedoel je dat? Jij hebt de afgelopen twee nachten ook in de daklozenopvang of op straat geslapen? Want zo niet dan vind ik je comment echt onnodig grof en dan had je misschien inderdaad eerst even moeten kijken. Niet iedere dakloze ziet er uit als het de âtypische stereotype zwerverâ maar dat betekent niet dat het minder zwaar is om geen dak boven je hoofd te hebben.
(Ja dit trek ik me persoonlijk aan.)
Ik zou dit alleen snappen als dat eronder witte choco pasta is.
Zij koopt toch maar een paar items per halfjaar? En ik zie eigenlijk heel veel dingen jaar na jaar terugkomen. Het is een tijdje geleden dat ik haar videos heb gekeken (werd me iets teveel van hetzelfde, inderdaad hele identiteit rondom die capsule wardrobe), maar ik vond het altijd leuk dat ze bijna alles âshoptâ uit haar eigen berging. Maar misschien heb ik 't mis.
Misschien dat het tegenwoordig anders is, ik ben mijn interesse verloren. Toen ik nog wel keek kocht ze echt veel nieuwe items per seizoen.
is dit Willemijn?
Ik ben echt geĂŻntrigeerd dus ik wilde videoâs van haar bekijken maar ik kan niets vinden. Vraag me af of ze veel negatieve reacties krijgt en haar videoâs afgeschermd heeft.
Als ik vlokken of hagelslag eet doe ik ook altijd heel weinig erop! Vind de smaak anders net iets te heftig ofzo
Vind dit een beetje vermoeiend, enerzijds verwacht de maatschappij dat je âgezondâ eet en slank bent, maar tegelijkertijd moet je een heel pak chocoladevlokken op je cracker kiepen of een zak chips tot de bodem opeten want anders is het weer karig. Weer zoân typische dubbele standaard waar je onmogelijk aan kan voldoen (en wat vooral van vrouwen wordt verwacht). Ik vind andermans eetgewoonten gewoon niet iets waarover je moet oordelen.
Deze foto geeft trouwens ook 0 context als je niet weet wat ze de rest van de dag eet.