Ik zie vaker bij influencers dat ze dan een capsule wardrobe willen, maar dan eerst alles nieuw kopen.
Haha, dat viel mij laatst ook op in de stories. Toen ik haar daarnaar vroeg zei ze dat ze daar binnenkort een video van op gaat nemen. Denk dat t mislukt is
Zou ook wel eerlijk zijn als ze gewoon toegeeft dat het niet gelukt is. Ik denk ook wel dat ze zoiets durf toegeven
(Maar ik heb het ook wel voor haar. Ze lijkt me oprecht heel lief)
Ik vind dat Anna van The Anna Edit het wel goed doet met haar capsule wardrobes. Al koopt ze wel hele dure dingen. Het moet ook een beetje je stijl zijn. Billie Rose heeft een bohemian stijl met laagjes op laagjes op laagjes.
Ik dacht dat ze gewoon 30+ oude videoâs had geĂŒpload in één keer, vooral omdat ze hier nog hoogblond is en nu veel donkerder blond met donkere aanzet.
En naast dat⊠als nieuwe partner naast een peuter in bed liggen dat niet âje eigen vlees en bloedâ is. No thanks! Ik zou er geen behoefte aan hebben.
Als nieuwe partner hoef je niet mee te gaan in alles was de ouder prima vindt⊠Robbert (volgens mij wel wat ouder en wijzer dan Monica) zou ook een klein stapje terug mogen doen als het om het aannemen van een vaderrol gaat. Maarja, misschien is dat maar een aanname van mij en is hij niet wijzer.
Ik denk een paar dingen: waarom 88% van de tijd (heb je het soms uitgerekend?) en het feit dat ze even casual haar gesponde (ja toch?) autonaam dropt
Het is ook gewoon kut om nu in de trein of bus te moeten zitten, je sterft gewoon af van benauwdheid en er ontstaat een klein meertje aan zweet op je stoel.
88 HH
Ik denk dat ze signaleert dat ze een nazi is.
Ik vond het afgelopen weekend wel meevallen eigenlijk, trein was beter te doen dan buiten.
Ligt eraan welke. Arriva treinen zijn een broeikas, tenminsteâŠdegene waar ik in zat. Ik schaamde me echt, ik zweet sowieso al wel vrij snel maar nu droop het letterlijk van mân hoofd alsof ik onder een soort douche stond.
Daar kunnen ze niks aan doen. Sommige vloggers hebben een trauma aan het OV hoor!!
Die nieuwe sprinters hebben juist een geweldige airco. Wilde vandaag gewoon niet uitstappen door de hitte buiten
Ja, die nieuwe sprinters zijn echt geweldig! Elke keer als ik daar in stap kom ik echt tot rust, haha.
Ligt dan denk ik op welk traject zit. Ik zat vorige week in de luxe met airco met Arriva.
Maar ik snap @anon808047 heel goed als je de hele tijd zonder airco in de trein zit, hier naar snakt.
Vind je dat echt? Volgens mij doet ze het niets beter dan Billie Rose en ze heeft er haar hele online identiteit aan ontleent. Ze koopt elk seizoen zoveel nieuwe dure tijdloze designeritems waar ze jaren mee gaat doen. Maar bv volgende zomer koopt ze weer een vervanger.
Ik lees wel eens comments over schaars belegde boterhammen bij youtubers, en nu stond er een nieuw exemplaar als suggestie op mân homepage en zij belegt haar crackers zo:
DAT MOET EEN BERG ZIJN!
Volgens mij wel. Ik vind haar niet zoân overconsumer als andere influencers. Maar ze geeft nog steeds een shedload uit aan designer items.
Ik heb de video nog niet gekeken dus ik wil hier niet de draak mee steken, maar als ik die thumbnail zie denk ik als eerste âMeid, ik ook afgelopen 2 nachtenâ.