Het andere Youtubers/Bloggers topic #13

Hoe bedoel je dat? Jij hebt de afgelopen twee nachten ook in de daklozenopvang of op straat geslapen? Want zo niet dan vind ik je comment echt onnodig grof en dan had je misschien inderdaad eerst even moeten kijken. Niet iedere dakloze ziet er uit als het de ‘typische stereotype zwerver’ maar dat betekent niet dat het minder zwaar is om geen dak boven je hoofd te hebben.

(Ja dit trek ik me persoonlijk aan.)

44 likes

Ik zou dit alleen snappen als dat eronder witte choco pasta is.

4 likes

Zij koopt toch maar een paar items per halfjaar? En ik zie eigenlijk heel veel dingen jaar na jaar terugkomen. Het is een tijdje geleden dat ik haar videos heb gekeken (werd me iets teveel van hetzelfde, inderdaad hele identiteit rondom die capsule wardrobe), maar ik vond het altijd leuk dat ze bijna alles ‘shopt’ uit haar eigen berging. Maar misschien heb ik 't mis.

1 like

Misschien dat het tegenwoordig anders is, ik ben mijn interesse verloren. Toen ik nog wel keek kocht ze echt veel nieuwe items per seizoen.

is dit Willemijn?

Ik ben echt geïntrigeerd dus ik wilde video’s van haar bekijken maar ik kan niets vinden. Vraag me af of ze veel negatieve reacties krijgt en haar video’s afgeschermd heeft.

Als ik vlokken of hagelslag eet doe ik ook altijd heel weinig erop! Vind de smaak anders net iets te heftig ofzo

9 likes

Vind dit een beetje vermoeiend, enerzijds verwacht de maatschappij dat je ‘gezond’ eet en slank bent, maar tegelijkertijd moet je een heel pak chocoladevlokken op je cracker kiepen of een zak chips tot de bodem opeten want anders is het weer karig. Weer zo’n typische dubbele standaard waar je onmogelijk aan kan voldoen (en wat vooral van vrouwen wordt verwacht). Ik vind andermans eetgewoonten gewoon niet iets waarover je moet oordelen.

Deze foto geeft trouwens ook 0 context als je niet weet wat ze de rest van de dag eet.

40 likes

Mijn vriend doet dit ook, snap ik niks van. Zo skeer en je proeft het dan toch bijna niet?!

3 likes

Ik vind het altijd zonde van de calorieën als je het toch nauwelijks proeft

6 likes

Ik dacht wel hetzelfde als jij hoor. Denk echt 3 items per seizoen (over 2 seizoene f/w en s/s) ofzo? Ze is wel heel basic in kleding en duur (maar mijn stijl is wel vergelijkbaar met die van haar dus I don’t mind), maar sommige items zie je ook wel al jaren terugkomen!

Vind haar juist een van de wenige oprechte capsulers. Vind de rest van haar video’s wel echt te saai voor woorden haha.

In de comments gaat het er ook over dat ze op vakantie was in Spanje, en dat je in haar vlogs kon zien dat ze bij d’r moeder woonde ofzo, ik weet er het fijne niet van maar ze heeft nu idd al haar video’s afgeschermd, misschien inderdaad omdat mensen dan alles zouden gaan overanalyseren

1 like

Alsjeblieft. Ik heb dat gewoon gepost als een grapje en er nog bij gezegd dat ik de video niet heb gezien, puur op de thumbnail gereageerd.
Ik bedoel er helemaal niks mee verder.

Ik vind het helemaal geen leuk grapje, eigenlijk.

4 likes

Waarom neemt ‘iedereen’ alles zo serieus vandaag?

Is er nog een liefdesleven update van Charlotte? Is ze al verloofd?

1 like

Ik las het alsof @Hejira bedoelde van ‘ik ook’ door de hitte en niet om het verhaal te bagatelliseren.

8 likes

Aaah, zo kan je het ook lezen. Ik had het anders opgevat - dat haar verhaal bij voorbaat ongeloofwaardig is.

1 like

Aimee haar kat is weer thuis!

13 likes

:slight_smile:

Wel heel sneu voor haar dat ze dat heeft meegemaakt!

Edit: nou zeg ik wilde de lief blozende smiley gebruiken niet deze verschrikkelijk sarcastische haha, hierbij bewijs :joy:

9 likes