Het andere Youtubers/Bloggers topic #13

Mijn vriend doet dit ook, snap ik niks van. Zo skeer en je proeft het dan toch bijna niet?!

3 likes

Ik vind het altijd zonde van de calorieën als je het toch nauwelijks proeft

6 likes

Ik dacht wel hetzelfde als jij hoor. Denk echt 3 items per seizoen (over 2 seizoene f/w en s/s) ofzo? Ze is wel heel basic in kleding en duur (maar mijn stijl is wel vergelijkbaar met die van haar dus I don’t mind), maar sommige items zie je ook wel al jaren terugkomen!

Vind haar juist een van de wenige oprechte capsulers. Vind de rest van haar video’s wel echt te saai voor woorden haha.

In de comments gaat het er ook over dat ze op vakantie was in Spanje, en dat je in haar vlogs kon zien dat ze bij d’r moeder woonde ofzo, ik weet er het fijne niet van maar ze heeft nu idd al haar video’s afgeschermd, misschien inderdaad omdat mensen dan alles zouden gaan overanalyseren

1 like

Alsjeblieft. Ik heb dat gewoon gepost als een grapje en er nog bij gezegd dat ik de video niet heb gezien, puur op de thumbnail gereageerd.
Ik bedoel er helemaal niks mee verder.

Ik vind het helemaal geen leuk grapje, eigenlijk.

4 likes

Waarom neemt ‘iedereen’ alles zo serieus vandaag?

Is er nog een liefdesleven update van Charlotte? Is ze al verloofd?

1 like

Ik las het alsof @Hejira bedoelde van ‘ik ook’ door de hitte en niet om het verhaal te bagatelliseren.

8 likes

Aaah, zo kan je het ook lezen. Ik had het anders opgevat - dat haar verhaal bij voorbaat ongeloofwaardig is.

1 like

Aimee haar kat is weer thuis!

13 likes

:slight_smile:

Wel heel sneu voor haar dat ze dat heeft meegemaakt!

Edit: nou zeg ik wilde de lief blozende smiley gebruiken niet deze verschrikkelijk sarcastische haha, hierbij bewijs :joy:

9 likes

Zo inderdaad zeg, intens triest verhaal
Ook zo bizar dat ze jaren bij jeugdzorg liep en dan vanaf haar 18e zo werd losgelaten.

Hoop zo dat het goedkomt en dat ze meer perspectief heeft.

1 like

Omg wat fijn!!! Leefde echt met haar mee.

Nah sommige dingen maak je gewoon geen grappen over. Dakloos zijn is echt verschrikkelijk voor de meeste mensen… Ik hoop dat je het nooit hoeft mee te maken maar als je het zo grappig vindt moet je misschien eens een nachtje in de daklozenopvang proberen. Dat is geen pretje kan ik je vertellen.

16 likes

Het gaat niet om de intentie (die blijkbaar niet serieus is), maar de boodschap die je overbrengt met dit soort opmerkingen. Het zijn ook allebei onderwerpen waar je beter geen ‘grapjes’ over maakt.

2 likes

Kan er iets mee te maken hebben . :crazy_face:

4 likes

Hoewel ik het niet wil toegeven is dit inderdaad precies wat er nu aan de hand is overal.

Same girl

Het grasmaaistukje gaf me hoop maar jammer genoeg bleef het daarbij

1 like