Het andere Youtubers/Bloggers topic #13

Zo inderdaad zeg, intens triest verhaal
Ook zo bizar dat ze jaren bij jeugdzorg liep en dan vanaf haar 18e zo werd losgelaten.

Hoop zo dat het goedkomt en dat ze meer perspectief heeft.

1 like

Omg wat fijn!!! Leefde echt met haar mee.

Nah sommige dingen maak je gewoon geen grappen over. Dakloos zijn is echt verschrikkelijk voor de meeste mensen
 Ik hoop dat je het nooit hoeft mee te maken maar als je het zo grappig vindt moet je misschien eens een nachtje in de daklozenopvang proberen. Dat is geen pretje kan ik je vertellen.

16 likes

Het gaat niet om de intentie (die blijkbaar niet serieus is), maar de boodschap die je overbrengt met dit soort opmerkingen. Het zijn ook allebei onderwerpen waar je beter geen ‘grapjes’ over maakt.

2 likes

Kan er iets mee te maken hebben . :crazy_face:

4 likes

Hoewel ik het niet wil toegeven is dit inderdaad precies wat er nu aan de hand is overal.

Same girl

Het grasmaaistukje gaf me hoop maar jammer genoeg bleef het daarbij

1 like

Welke opleiding doet Jiami?

Ze ging iets doen in de ict met programmeren of zo.

Ik ben door de stopcontactenvlog van Bonnie aan het ploeteren, maar gaat ze nou overal andere shit ophangen? Allemaal andere modellen, ene kamer matzwart en die ernaast weer hoogglans wit?

5 likes

Rutger en Thomas hebben een video wie het langst in de auto kan blijven zitten zonder airco. Hoe onverantwoord is dat? Zijn nu zeker allemaal kiddos die dat na gaan doen, zo dom dit.

50 likes

Jep. En dan random één “ouderwetse” lichtschakelaar. (Wil ze wel meer van, maar ook niet allemaal want dat is duur en niet mogelijk) Ik snap het ook niet.

Op zich is dat niet raar, als het dan ook bij de kamer past. Maar al haar kamers zijn min of meer het zelfde afgezien van de accentmuur. Lijkt alsof het spon is en ze alle verschillende soorten moest laten zien.

Oké ze zeggen wel dat het echt dom is en dat je een kind of hond niet in de auto moet laten, dus wel soort van waarschuwing ofzo maar dan nog.

Lijkt net of Alwins hoofd op dat lichaam is geplakt, ziet er zo gek uit

77 likes

hij dacht als ik al die supermarktproducten erop plak kan ik m’n eigen hoofd ook wel ff eroverheen zetten
btw echt 245 dezelfde producten als Teske laatst had in haar proefwerkvideo

3 likes

Dat is toch vergroot?!! Of zeg ik iets heel doms.

21 likes

Nee dat bedoelde ik ook idd! Blijft fascinerend hoe snel zij hun mening aanpassen als ze erachter komen dat t geld bespaard :see_no_evil: Vooral omdat hun mantra steeds is dat ze t wel echt in 1x goed willen doen deze keer

3 likes

Jaa dat denk ik ook maar waarom zou je dat doen?

Lol ik zit normaal gesproken in Safari maar nu in Chrome en nu is m’n browser ineens alles aan 't vertalen :grimacing:

189 likes