Het andere Youtubers/Bloggers topic #13

Geen idee. Lelijk en lijkt op zo’n poppetje die op zonne-energie beweegt.

1 like

Dit vind ik een beetje flauw, aangezien Bonnie altijd netjes en eerlijk is over spon.

1 like

Nou, of het heeft er iets mee te maken dat het een totaal gevoelloze kutgrap was.

1 like

Een luchtbed denk ik (voor in het zwembad)

opblaasmatras

Een luchtbed toch

Een kwal

8 likes

Ze zegt ook steeds: ja we doen het heeeeel grondig.
Maar dat rotte raamkozijn dat ze in de laatste vlog liet zien en zei ‘dit gaan we bijvoorbeeld opknappen in plaats van gewoon eroverheen schilderen’, ja natuurlijk moet je dat opknappen?Goed dat ze het doen hoor, maar ook wel redelijk logisch en niet echt een geval van “wow, ze doen echt ALLES tot in de puntjes!” Haha

9 likes

Haha ja inderdaad. Grondig dan denk ik je doet ook een verbouwing van de keuken en/of badkamer of breekt minstens een muurtje door.

2 likes

Haha ja! En ik wil niet zeggen dat ze niks doen, wanr ze zijn er veel bezig, maar alles is heel heftig voor hun lijkt het wel. Maar misschien is dat ook omdat je wel 100x hetzelfde moet vertellen om de vlogs vol te krijgen.

Wat @Evenveel zegt klopt idd ook. Een vloer leggen is al een supergroot ding. Hebben mensen in hun omgeving nooit verbouwd? :joy:

2 likes

Wow dit doet me denken aan ffukkie slim:

16 likes

Ben nu geneigd om een lekker jaren 30 klinkje te worden als ava

9 likes

Jazeker en ik vind het ook erg leuk/herkenbaar dat ze best veel zelf doen in plaats van dat ze allemaal mensen inhuren. En je moet het altijd leren en dat kan alleen door het gewoon te doen.

Maar wat jij zegt ook: hoe vaak heeft ze gezegd “ik ga straks lakken maar ik kan nog niet beginnen want het afplakken duurt lang omdat we het heel grondig doen”, voor mijn gevoel minstens 4x (is waarschijnlijk overdreven :sweat_smile: ). Daar kun je ook gewoon 3x van wegknippen en laten zien dat je alles hebt afgeplakt en gaat lakken.
Het voelt soms een klein beetje zoals die vlogs vroeger waarin ze constant zei hoeveel ze moest editten haha.

2 likes

MrBeast koopt even een privé eiland.
2 likes

Vind hem wel echt tof! Hij maakt een goede combi tussen goede daden en “leuke” filmpjes. Zijn doel is ook shelters op te zetten voor daklozen mensen.

3 likes

Wooow ik was dit helemaal vergeten hahah dit was zo’n raar programma

1 like

Zo grappig, ik wilde net zoals Bonnie gaan voor een stip behang toen mijn muur dus zo naar de poep was. In het ergste geval wilde ik dus behangen daarna. Precies dezelfde pins ook. Uiteindelijk besloten dat toch niet te doen omdat ik bang was dat het te druk zou worden.

Vind de kleur die ze qua verf heeft gekozen voor de andere muur en de deur ook echt heel mooi. Nu twijfel ik of ik mijn deur ook nog in mijn lever kleur zal schilderen :joy: wel weer jammer dat behang in een aparte vlog komt. Cliffhanger

1 like

Het was wel heul langdradig vandaag. En heb ging alleen over de muur, niet eens over de hele make-over.

2 likes

ja ik had een beetje verwacht dat alles in 1x gedaan werd en aan het eind het resultaat. maar ach.

Hahaha de Nick die de kleur op de muur ‘beetje monica geuze’s verjaardagsfeest’ noemt.

65 likes