Het andere Youtubers/Bloggers topic #13

Ik zat gister op een terras vlakbij een paar youtubers, namelijk don en dutchperformante. zegt je misschien helemaal niets maar kinderen dus blijkbaar wel. echt om de paar minuten mensen die een foto willen en hele verhalen tegen ze gingen afsteken terwijl ze daar zaten te eten. ze bleven al die tijd super aardig, vond het knap!

al zullen de porsches waar ze mee aan kwamen rijden het leed wel wat verzachten haha

26 likes

Don Gamemeneer? Mijn man is jaloers.

haha ja deze don

Don de Jong inmiddels :stuck_out_tongue_winking_eye:
Ik kijk zijn vlogs nog steeds…

1 like

Ik keek net een vlog van JolieLot, zij is ook een huis aan het verbouwen. Ze vertelde over haar webshop met interieurspulletjes, dus ik ging even kijken op de site en je kan het al raden… OOK allemaal van Aliexpress! Ze heeft zeker gezien dat haar vriendin Moderosa er lekker aan kon verdienen :roll_eyes: Vind het toch zo schaamteloos. Letterlijk alles in de webshop is terug te vinden op Alie

13 likes

Zou zo vet zijn als iemand alle linkjes zou verzamelen en onder haar posts zou zetten.

10 likes

Misschien kan Bonnie net als Sophie Hol een vierkante stippen muur maken :joy:

Op 6:40

Edit: oh laat maar Bonnie heeft al behang besteld

4 likes

Ik heb me zo vermaakt met deze video moet nu weer lachen

2 likes

Is dit ook niet geïnspireerd op de Mr Kate video? (Die ik wel leuk vind oeps)

Eigenlijk (vind ik) is dit best een leuk idee voor een topic, producten uit webshops die gewoon van ali komen.

19 likes

Hahaha waaaat !?!?

Geen idee waar dit onder valt maar die vriendin van Nikkie Tutorials (die ook die documentaire ging/gaat idk maken) , Linda Hakeboom had een knobbeltje in haar borst en dat blijkt kwaadaardig te zijn

Haha wat ze maakt het ook steeds lelijker zeg (vind ik dan). Die eerste vierkante stippen waren lelijk maar oke, en dan knipt ze die kwast en gebruikt daarna nóg een andere kwast :sob:

Misschien juist het idee maar ik zou gek worden van hoe onregelmatig alles is verdeeld.

4 likes

Meid rustig, het is maar een plek, niet je “the one who got away” ex

119 likes

Idd people are dying kim

96 likes

jezus altijd dat gezeik over new york, ik vind haar zo’n special snowflake

edit; wel geinig trouwens dat juist jij dit post @Stateofmind :joy:

24 likes

Ben echt helemaal op haar opgeknapt sinds ze weer in NL is. Ik snap best dat het wennen is om weer terug te zijn maar ze doet zoooo mega dramatisch steeds

8 likes

Volgens mij heeft zij haar hele identiteit aan New York hangen. Wat heeft ze het afgelopen jaar eigenlijk gedaan?

16 likes

Hahahah oops

De dropshippende influencer, what’s new…