Is dit ook niet geïnspireerd op de Mr Kate video? (Die ik wel leuk vind oeps)
Eigenlijk (vind ik) is dit best een leuk idee voor een topic, producten uit webshops die gewoon van ali komen.
Hahaha waaaat !?!?
Geen idee waar dit onder valt maar die vriendin van Nikkie Tutorials (die ook die documentaire ging/gaat idk maken) , Linda Hakeboom had een knobbeltje in haar borst en dat blijkt kwaadaardig te zijn
Haha wat ze maakt het ook steeds lelijker zeg (vind ik dan). Die eerste vierkante stippen waren lelijk maar oke, en dan knipt ze die kwast en gebruikt daarna nóg een andere kwast
Misschien juist het idee maar ik zou gek worden van hoe onregelmatig alles is verdeeld.
Idd people are dying kim
jezus altijd dat gezeik over new york, ik vind haar zo’n special snowflake
edit; wel geinig trouwens dat juist jij dit post @Stateofmind
Ben echt helemaal op haar opgeknapt sinds ze weer in NL is. Ik snap best dat het wennen is om weer terug te zijn maar ze doet zoooo mega dramatisch steeds
Volgens mij heeft zij haar hele identiteit aan New York hangen. Wat heeft ze het afgelopen jaar eigenlijk gedaan?
Hahahah oops
De dropshippende influencer, what’s new…
nu is ze ook aan het janken? meine gute…
Ja jullie zouden ff de story’s van Kler nu moeten zien. Jeetje meis er is niemand overleden je 3 tripjes naar NY zijn afgelast
Ik bekijk die stories van Claire net na de post van Linda Hakeboom en denk echt GET OVER YOURSELF. “Snap dat niet iedereen dit begrijpt als je het zelf niet hebt meegemaakt” wat meegemaakt Claire? Het voorrecht om in het buitenland te kunnen studeren en trips te maken naar NY? Cry me a river.
[/zuur]
Echt jammer van die tripjes, had ze daar maar kunnen zijn om ‘te nyc te supporten’.
Ben benieuwd wat ze daarbij in gedachten heeft? Binnen zitten, of bijv. de stad rondfietsen om anderen van eten te voorzien (ik zag hier laatst een docu over vandaar)… ik gok het eerste.
Oke nu ga ik wel uit van het slechtste van de mens misschien oneerlijk.
Het is overigens ook niet erg dat ze emotioneel is, maar dan hoeft ze het toch niet op deze manier te delen denk ik dan. In mijn ogen een beetje’ misplaatst.
Ik vind haar accent/de manier waarop ze praat ook zooooo vervelend en totaal niet grappig.
Dit is echt een gevalletje mijn capibara is groter.