Jeeeeeeemig wat overdreven!!!
Heeft ze familie die daar woont dat ze misschien daar heimwee mee bedoelt?
Hahaha âals ik blootgesteld word aan beeldmateriaal of oude liedjes breek ikâ jeeeeeeezus get over yourself
Nee ze heeft er zelf 2x gewoond vgm in totaal 1.5 jaar
Christus te paard, wat een overdreven gejank zeg
Oh wat erg !!!
Wow ja heftig⊠Ik dacht toen ik de posts hierboven las (ik volg haar verder niet echt) dat het misschien nog om een partner of hele goede vrienden ging die ze daar had? Dan kan ik me ook iets meer voorstellen bij de heftigheid, maar het lijkt echt alleen om de plek te gaan?
âWhenever youâre readyâ
Ja meid, New York mist je.
Het begin van een horrorfilm van James Wan.
Ik moet zeggen dat ik het gevoel wel begrijp. Huilen vanwege heimwee naar een vroegere woonplek heb ik ook wel eens gedaan (meer dan eens )
Maar ik zou dit NOOIT zo posten, zeker niet met een foto erbij en sowieso niet omdat de reden dat je niet kan gaan veel ernstigere gevolgen heeft.
Hahahahaha mijn hemel maar als je onder normale omstandigheden in één jaar maar liefst drĂe reisjes naar New York op de planning hebt staan verwacht ik ook niet veel beter
Verschil moet er zijn
*nee moet helemaal niet. Eat the rich.
Denk eerder dat de emoties van Claire ook met iets anders samenhangen. Misschien zit ze op dit moment om allerlei redenen niet lekker in haar vel en verlangt ze terug naar de tijd in New York.
Dat zal best maar dan is het nog steeds gewoon niet heel tactisch om dat allemaal op Instagram te zetten. Koop een dagboek
Omg en dan ook zoân jankfoto erbij?! Doe normaaaaaal hoor.
Ik snap het ook wel, je kan soms verlangen naar een plek waar je gewoon lekker gaatâŠmaar als je daar nou echt je leven aan op moet hangen dan vraag ik me toch af wat er dan verder overblijft inhoudelijk? Je kan je aandacht ergens anders in stoppen in iets waar je ook voldoening uithaalt in plaats van een huilfoto te posten met âJullie begrijpen me echt nietâŠik moet het hier in NL doen maar ik wil naar NYâ.
Ik bedoel meid, je hebt een platformâŠga leuke videoâs maken bijvoorbeeld?
Aaah echt zielig dat ze zoân last heeft van haar privilege
Het spijt me dat jullie het niet begrijpen.
Ik snap de post ook niet hoor, ontzettend onsympathiek. En ongepast.
Maar soms mis je gewoon een plek of iets anders uit je verleden en dan lukt het even niet om de energie ergens anders in te steken en kan je alleen maar huilen (ook al gebeuren er op dat moment ergere dingen). âStel je niet aanâ vind ik daarom niet zo op zijn plek, ze kan en mag die gevoelens best hebben.
HAHAHA âals ik word blootgesteld aan beeldmateriaalâ. Alsof ze een bedreigde diersoort is die niet in de zon kan overleven of zo, meidâŠ