Het andere Youtubers/Bloggers topic #13

Wat is ditttt

11 likes

nu is ze ook aan het janken? meine gute…

4 likes

Ja jullie zouden ff de story’s van Kler nu moeten zien. Jeetje meis er is niemand overleden je 3 tripjes naar NY zijn afgelast

3 likes

Voor de liefhebber

19 likes

Ik bekijk die stories van Claire net na de post van Linda Hakeboom en denk echt GET OVER YOURSELF. “Snap dat niet iedereen dit begrijpt als je het zelf niet hebt meegemaakt” wat meegemaakt Claire? Het voorrecht om in het buitenland te kunnen studeren en trips te maken naar NY? Cry me a river.

[/zuur]

82 likes

Echt jammer van die tripjes, had ze daar maar kunnen zijn om ‘te nyc te supporten’.
Ben benieuwd wat ze daarbij in gedachten heeft? Binnen zitten, of bijv. de stad rondfietsen om anderen van eten te voorzien (ik zag hier laatst een docu over vandaar)… ik gok het eerste.
Oke nu ga ik wel uit van het slechtste van de mens misschien oneerlijk.

Het is overigens ook niet erg dat ze emotioneel is, maar dan hoeft ze het toch niet op deze manier te delen denk ik dan. In mijn ogen een beetje’ misplaatst.

2 likes

Ik vind haar accent/de manier waarop ze praat ook zooooo vervelend en totaal niet grappig.

2 likes

Dit is echt een gevalletje mijn capibara is groter. :shushing_face:

7 likes

Jeeeeeeemig wat overdreven!!!

3 likes

Heeft ze familie die daar woont dat ze misschien daar heimwee mee bedoelt?

Hahaha ‘als ik blootgesteld word aan beeldmateriaal of oude liedjes breek ik’ jeeeeeeezus get over yourself

63 likes

Nee ze heeft er zelf 2x gewoond vgm in totaal 1.5 jaar

2 likes

Christus te paard, wat een overdreven gejank zeg

22 likes

Oh wat erg !!!

1 like

Wow ja heftig… Ik dacht toen ik de posts hierboven las (ik volg haar verder niet echt) dat het misschien nog om een partner of hele goede vrienden ging die ze daar had? Dan kan ik me ook iets meer voorstellen bij de heftigheid, maar het lijkt echt alleen om de plek te gaan?

‘Whenever you’re ready’
Ja meid, New York mist je.

19 likes

Het begin van een horrorfilm van James Wan.

1 like

Ik moet zeggen dat ik het gevoel wel begrijp. Huilen vanwege heimwee naar een vroegere woonplek heb ik ook wel eens gedaan (meer dan eens :sweat_smile: )
Maar ik zou dit NOOIT zo posten, zeker niet met een foto erbij en sowieso niet omdat de reden dat je niet kan gaan veel ernstigere gevolgen heeft.

6 likes

Hahahahaha mijn hemel maar als je onder normale omstandigheden in één jaar maar liefst dríe reisjes naar New York op de planning hebt staan verwacht ik ook niet veel beter :joy::joy::joy:

10 likes

Verschil moet er zijn :thinking:

*nee moet helemaal niet. Eat the rich.

5 likes