Denk eerder dat de emoties van Claire ook met iets anders samenhangen. Misschien zit ze op dit moment om allerlei redenen niet lekker in haar vel en verlangt ze terug naar de tijd in New York.
Dat zal best maar dan is het nog steeds gewoon niet heel tactisch om dat allemaal op Instagram te zetten. Koop een dagboek
Omg en dan ook zoân jankfoto erbij?! Doe normaaaaaal hoor.
Ik snap het ook wel, je kan soms verlangen naar een plek waar je gewoon lekker gaatâŚmaar als je daar nou echt je leven aan op moet hangen dan vraag ik me toch af wat er dan verder overblijft inhoudelijk? Je kan je aandacht ergens anders in stoppen in iets waar je ook voldoening uithaalt in plaats van een huilfoto te posten met âJullie begrijpen me echt nietâŚik moet het hier in NL doen maar ik wil naar NYâ.
Ik bedoel meid, je hebt een platformâŚga leuke videoâs maken bijvoorbeeld?
Aaah echt zielig dat ze zoân last heeft van haar privilege
Het spijt me dat jullie het niet begrijpen.
Ik snap de post ook niet hoor, ontzettend onsympathiek. En ongepast.
Maar soms mis je gewoon een plek of iets anders uit je verleden en dan lukt het even niet om de energie ergens anders in te steken en kan je alleen maar huilen (ook al gebeuren er op dat moment ergere dingen). âStel je niet aanâ vind ik daarom niet zo op zijn plek, ze kan en mag die gevoelens best hebben.
HAHAHA âals ik word blootgesteld aan beeldmateriaalâ. Alsof ze een bedreigde diersoort is die niet in de zon kan overleven of zo, meidâŚ
En dan nog âpatchenâ met âja hij lacht er nu ook om hoor!â Mijn vriend had me vermoord als ik t ook nog met t internet had gedeeld
Iets soortgelijks heb ik vandaag ervaren met de Knorr Tabouleh die niet meer bij mân Jumbo te krijgen is. Die Knorr Tabouleh heeft me gemaakt tot wie ik ben.
Alle haters de hele dag NYC plaatjes dm-en
hoe kan het dat klèr 3 trips naar new york kan bekostigen als ze in de eerste 7 maanden van dit jaar 3 inspiratieloze videos heeft gemaakt, vraag ik me af
Rijke ouders?
Ohja dat is waar idd. En sowieso ook 1 spon reisje van een of andere reis site
Josh v vindt 69 euro een klein prijsje.
Ik vvind het duur
Voor wat? Een huis? Een string?
Waar gaat dit over? Nog niks over gehoord en kan me er niks bij voorstellen.
Edit: oh heb inmiddels gegoogeld (car bag prank oid) en ik snap niet wat er grappig aan is
Volgens mij heeft ze de video nu verwijderd. Misschien reacties gekregen (terecht) dat dit niet kan.
Maar de grap is dat je iemand in zân gezicht mept met een tas? Uhh
Dat kan best, maar misschien kan ze beter een andere filter installeren dan die je plaatjes mooier maakt.