Het andere Youtubers/Bloggers topic #13

En dan nog ‘patchen’ met “ja hij lacht er nu ook om hoor!” Mijn vriend had me vermoord als ik t ook nog met t internet had gedeeld

2 likes

Iets soortgelijks heb ik vandaag ervaren met de Knorr Tabouleh die niet meer bij m’n Jumbo te krijgen is. Die Knorr Tabouleh heeft me gemaakt tot wie ik ben.

9 likes

Alle haters de hele dag NYC plaatjes dm-en :rofl:

32 likes

hoe kan het dat klèr 3 trips naar new york kan bekostigen als ze in de eerste 7 maanden van dit jaar 3 inspiratieloze videos heeft gemaakt, vraag ik me af

15 likes

Rijke ouders?

1 like

Ohja dat is waar idd. En sowieso ook 1 spon reisje van een of andere reis site

Josh v vindt 69 euro een klein prijsje.

Ik vvind het duur

4 likes

Voor wat? Een huis? Een string?

28 likes

Volgens mij heeft ze de video nu verwijderd. Misschien reacties gekregen (terecht) dat dit niet kan.

Maar de grap is dat je iemand in z’n gezicht mept met een tas? Uhh

4 likes

Dat kan best, maar misschien kan ze beter een andere filter installeren dan die je plaatjes mooier maakt.

1 like

Ik snap wat je bedoelt. Waarschijnlijk is dat haar gelukspuntje en zit ze daar een beetje in vast.
Je verwoord het goed!

2 likes

Ah nee hans :frowning: @monkeyslut is iets van tiktok!

1 like

Het was nu een jurkje. Maar dan nog vind ik 69 euro geen klein prijsje.

3 likes

Ik vind het ergens ook een beetje ongemakkelijk voor die vriend van Claire. Ze komt naar mijn idee best ongelukkig over hier in NL en vind dat toch een beetje sneu voor hem. Alsof hij haar hier niet gelukkig kan maken. Waarschijnlijk werkt het niet zo en staat het los van elkaar, maar vind het toch gek overkomen. Een beetje hetzelfde als wanneer je in het openbaar klaagt over je ex, maar wel al een nieuwe vriend hebt.

3 likes

Kwam deze parel opeens tegen

56 likes

Soort Kelly caresse op tiktok

1 like

Zonder geluid is dit heel raar

Met geluid ook hoor

46 likes

Dit vind ik nogal kort door de bocht hoor, je kunt nog zoveel houden van je partner of nog zo’n fijne relatie hebben, daarnaast ben je hopelijk toch ook nog gewoon je eigen persoon en kun je heimwee hebben of zelf op persoonlijk vlak dingen tekort komen. Of tijd nodig hebben om je ergens thuis te voelen. Je haalt toch niet alles uit je relatie met je partner? Het is niet zijn taak haar “gelukkig te maken”, dat lijkt me nogal een ongezonde gedachte.
Die dingen (een fijne relatie maar niet lekker in je vel zitten) kunnen gewoon naast elkaar bestaan toch.

Ik ken deze mensen trouwens niet verder.

10 likes