Het andere Youtubers/Bloggers topic #13

Denk eerder dat de emoties van Claire ook met iets anders samenhangen. Misschien zit ze op dit moment om allerlei redenen niet lekker in haar vel en verlangt ze terug naar de tijd in New York.

2 likes

Dat zal best maar dan is het nog steeds gewoon niet heel tactisch om dat allemaal op Instagram te zetten. Koop een dagboek :woman_shrugging:t2:

14 likes

Omg en dan ook zo’n jankfoto erbij?! Doe normaaaaaal hoor.

3 likes

Ik snap het ook wel, je kan soms verlangen naar een plek waar je gewoon lekker gaat…maar als je daar nou echt je leven aan op moet hangen dan vraag ik me toch af wat er dan verder overblijft inhoudelijk? Je kan je aandacht ergens anders in stoppen in iets waar je ook voldoening uithaalt in plaats van een huilfoto te posten met “Jullie begrijpen me echt niet…ik moet het hier in NL doen maar ik wil naar NY”.
Ik bedoel meid, je hebt een platform…ga leuke video’s maken bijvoorbeeld?

1 like

Aaah echt zielig dat ze zo’n last heeft van haar privilege :cry:

75 likes

Het spijt me dat jullie het niet begrijpen.

6 likes

Ik snap de post ook niet hoor, ontzettend onsympathiek. En ongepast.
Maar soms mis je gewoon een plek of iets anders uit je verleden en dan lukt het even niet om de energie ergens anders in te steken en kan je alleen maar huilen (ook al gebeuren er op dat moment ergere dingen). “Stel je niet aan” vind ik daarom niet zo op zijn plek, ze kan en mag die gevoelens best hebben.

7 likes

HAHAHA ‘als ik word blootgesteld aan beeldmateriaal’. Alsof ze een bedreigde diersoort is die niet in de zon kan overleven of zo, meid…:roll_eyes:

52 likes

En dan nog ‘patchen’ met “ja hij lacht er nu ook om hoor!” Mijn vriend had me vermoord als ik t ook nog met t internet had gedeeld

2 likes

Iets soortgelijks heb ik vandaag ervaren met de Knorr Tabouleh die niet meer bij m’n Jumbo te krijgen is. Die Knorr Tabouleh heeft me gemaakt tot wie ik ben.

9 likes

Alle haters de hele dag NYC plaatjes dm-en :rofl:

32 likes

hoe kan het dat klèr 3 trips naar new york kan bekostigen als ze in de eerste 7 maanden van dit jaar 3 inspiratieloze videos heeft gemaakt, vraag ik me af

15 likes

Rijke ouders?

1 like

Ohja dat is waar idd. En sowieso ook 1 spon reisje van een of andere reis site

Josh v vindt 69 euro een klein prijsje.

Ik vvind het duur

4 likes

Voor wat? Een huis? Een string?

28 likes

Waar gaat dit over? Nog niks over gehoord en kan me er niks bij voorstellen.

Edit: oh heb inmiddels gegoogeld (car bag prank oid) en ik snap niet wat er grappig aan is

Volgens mij heeft ze de video nu verwijderd. Misschien reacties gekregen (terecht) dat dit niet kan.

Maar de grap is dat je iemand in z’n gezicht mept met een tas? Uhh

4 likes

Dat kan best, maar misschien kan ze beter een andere filter installeren dan die je plaatjes mooier maakt.

1 like