Noor heeft toch ook echt wel lipfillers genomen de laatste jaren toch?
Ja is ook zeker waar en je hebt daarin zeker gelijk. Misschien dat ik dit teveel vanuit mijn eigen gevoel bedenk. Ikzelf zou er denk ik wel moeite mee hebben als mijn vriend zo verlangt naar een plek waar ik niet ben of kan zijn.
Ja, dat lijkt me ook wel moeilijk hoor!
Ik heb dit gehad met mijn vriend. Inderdaad alsof het leven met mij hier niet goed genoeg was of dat ik hem niet zo gelukkig kon maken dat hij de plek waar hij woonde niet miste. Hoewel ik het eens ben met wat hier boven gezegd was dat je niet al het geluk uit een partner haalt. Maar zelf had en heb ik wel het gevoel dat als ik bij mn vriend ben ik thuis ben (cheesy) en als dat niet wederzijds is voelt dat wel heel pijnlijk.
Ik erger me overigens wel aan mensen die altijd moeten vermelden dat ze abroad hebben gewoon en hoe geweldig het daar is en hoe stom Nederland is maar misschien komt dat omdat ik zelf niet abroad ben geweest
Vind het filmpje van Sophie Hol wel veel leuker dan dat van Bonnie. Jezus doe zn minst een eindshot oid in het filmpje van dat kantoor verven? Maar nee. En vind de âââstippenâ" van Sofie niet supermooi maarrrr het misstaat ook niet.
Maar misschien zou voor haar de ideale situatie wel zijn wonen in New York maar wel samen met hem.
Ik zit de verhuisvlog van Bonnie te kijken waarin ze haar kantoor verft in die roze/oranje kleur. Maar verft ze de deur nu met latex?
Ze was de muur een het sauzen en zei toen ook dat het niet erg is als ze het kozijn raakt want die wordt toch dezelfde kleur. Zal ze niet beseffen dat latex en verf twee verschillende dingen zijn?
Ik had het idee dat het dezelfde bak was waaruit ze bezig was. Ze deed eerst een muur toen de deur en toen de andere kant van de muur naast de deur. Lijkt me ook een beetje een rare volgorde als je twee verschillende producten gebruikt.
Wij hebben een huurhuis gehad waar iemand met latex de kozijnen had gedaan. Verschrikkelijk. Dagen bezig geweest met schuren want na 2 keer wrijven zit je schuurpapier alweer vol en is hij niet meer te gebruiken.
Dus ik hoop toch zo dat ze het niet met latex heeft gedaanâŠ
Nee ik heb gister ergens gelezen (ben vergeten waar, denk insta of in de comments) dat ze dezelfde kleur in lak heeft gekocht
In de categorie mijn cavia is doder;
In mijn eerste studentenkamer had iemand een muur met LAK geverfd. Echt⊠hoe durf je?
Radiatorlak op de muur is ook een feestje!
Ik heb het andersom gedaan, muurverf op de radiator
Ik denk nog wel steeds dat zij leven en wonen in NYC mega romantiseerd. Het is leuk als je idd in je âstudententijdâ daar woont met alle zorg/verzekering/onderwijs en andere back up uit NL. De zorg is ronduit kut geregeld, een green card krijgen praktisch onmogelijk, voor je (legaal) aan het werk kan ben je maanden tot jaren verder. Mocht je een gezin willen stichten moet je Ă©cht flink wat geld hebben om je kind fatsoenlijk onderwijs te bieden om over een huis kopen maar te zwijgen.
Ik snap dat haar tijd daar fantastisch is geweest, dat was mijn tijd ook, maar God wat ben ik blij dat ik in NL woon en dat als âuitvalsbasis/vakantieplekâ heb. Bijna iedereen die ik ken die in NYC heeft gewoond vertrekt als ze tegen de 30 zijn omdat het gewoon om meerdere reden niet âleefbaarâ is daar.
Ze had ook een berekening gemaakt van de kosten die ze daar maakte en van te voren had gespaard (gekregen?) en dat was echt bizar veel. Heel veel uit de deur eten, veel winkelen, veel op pad en dat Ăs gewoon anders dan Amsterdam + âwerkâ.
Ahh ik vind dit heel schattig. Ze danst alsof ze gewoon zin heeft om te dansen en een beetje maf te doen.
Ach ja, blijkbaar heeft ze rijke ouders en met veel geld is het allemaal iets makkelijker. Maar inderdaad, het is allemaal zoveel eenvoudiger als je als uitvalbasis nog Nederland hebt met al je verzekeringen en dergelijke hier. Alles is zo kut geregeld met al die bureaucratie daar, vooral als je expat bent.
De beste manier is een werkgever daar te vinden die jou zo graag daar wil hebben dat ze alles sponsoren.
Als je hierom zo van slag bent heb je toch gewoon niks meegemaakt.
Ook dat âitâs been almost a yearâ. Ook buiten Corona is dat toch helemaal niet lang?! Ik snap best dat je die tijd kan missen en er een paar traantjes om moet laten maar dat je dat niet kan omzetten in dankbaarheid dat je zoân bijzondere tijd hebt meegemaakt, vind ik echt privilege to the max. Ze mist volgens mij ook vooral het leventje wat ze daar had met drie dagen werken en meerdere keren per dag uiteten en veel cocktails