Ik snap wat je bedoelt. Waarschijnlijk is dat haar gelukspuntje en zit ze daar een beetje in vast.
Je verwoord het goed!
Het was nu een jurkje. Maar dan nog vind ik 69 euro geen klein prijsje.
Ik vind het ergens ook een beetje ongemakkelijk voor die vriend van Claire. Ze komt naar mijn idee best ongelukkig over hier in NL en vind dat toch een beetje sneu voor hem. Alsof hij haar hier niet gelukkig kan maken. Waarschijnlijk werkt het niet zo en staat het los van elkaar, maar vind het toch gek overkomen. Een beetje hetzelfde als wanneer je in het openbaar klaagt over je ex, maar wel al een nieuwe vriend hebt.
Soort Kelly caresse op tiktok
Zonder geluid is dit heel raar
Met geluid ook hoor
Dit vind ik nogal kort door de bocht hoor, je kunt nog zoveel houden van je partner of nog zoân fijne relatie hebben, daarnaast ben je hopelijk toch ook nog gewoon je eigen persoon en kun je heimwee hebben of zelf op persoonlijk vlak dingen tekort komen. Of tijd nodig hebben om je ergens thuis te voelen. Je haalt toch niet alles uit je relatie met je partner? Het is niet zijn taak haar âgelukkig te makenâ, dat lijkt me nogal een ongezonde gedachte.
Die dingen (een fijne relatie maar niet lekker in je vel zitten) kunnen gewoon naast elkaar bestaan toch.
Ik ken deze mensen trouwens niet verder.
Noor heeft toch ook echt wel lipfillers genomen de laatste jaren toch?
Ja is ook zeker waar en je hebt daarin zeker gelijk. Misschien dat ik dit teveel vanuit mijn eigen gevoel bedenk. Ikzelf zou er denk ik wel moeite mee hebben als mijn vriend zo verlangt naar een plek waar ik niet ben of kan zijn.
Ja, dat lijkt me ook wel moeilijk hoor!
Ik heb dit gehad met mijn vriend. Inderdaad alsof het leven met mij hier niet goed genoeg was of dat ik hem niet zo gelukkig kon maken dat hij de plek waar hij woonde niet miste. Hoewel ik het eens ben met wat hier boven gezegd was dat je niet al het geluk uit een partner haalt. Maar zelf had en heb ik wel het gevoel dat als ik bij mn vriend ben ik thuis ben (cheesy) en als dat niet wederzijds is voelt dat wel heel pijnlijk.
Ik erger me overigens wel aan mensen die altijd moeten vermelden dat ze abroad hebben gewoon en hoe geweldig het daar is en hoe stom Nederland is maar misschien komt dat omdat ik zelf niet abroad ben geweest
Vind het filmpje van Sophie Hol wel veel leuker dan dat van Bonnie. Jezus doe zn minst een eindshot oid in het filmpje van dat kantoor verven? Maar nee. En vind de âââstippenâ" van Sofie niet supermooi maarrrr het misstaat ook niet.
Maar misschien zou voor haar de ideale situatie wel zijn wonen in New York maar wel samen met hem.
Ik zit de verhuisvlog van Bonnie te kijken waarin ze haar kantoor verft in die roze/oranje kleur. Maar verft ze de deur nu met latex?
Ze was de muur een het sauzen en zei toen ook dat het niet erg is als ze het kozijn raakt want die wordt toch dezelfde kleur. Zal ze niet beseffen dat latex en verf twee verschillende dingen zijn?
Ik had het idee dat het dezelfde bak was waaruit ze bezig was. Ze deed eerst een muur toen de deur en toen de andere kant van de muur naast de deur. Lijkt me ook een beetje een rare volgorde als je twee verschillende producten gebruikt.
Wij hebben een huurhuis gehad waar iemand met latex de kozijnen had gedaan. Verschrikkelijk. Dagen bezig geweest met schuren want na 2 keer wrijven zit je schuurpapier alweer vol en is hij niet meer te gebruiken.
Dus ik hoop toch zo dat ze het niet met latex heeft gedaanâŠ
Nee ik heb gister ergens gelezen (ben vergeten waar, denk insta of in de comments) dat ze dezelfde kleur in lak heeft gekocht
In de categorie mijn cavia is doder;
In mijn eerste studentenkamer had iemand een muur met LAK geverfd. Echt⊠hoe durf je?