Radiatorlak op de muur is ook een feestje!
Ik heb het andersom gedaan, muurverf op de radiator
Ik denk nog wel steeds dat zij leven en wonen in NYC mega romantiseerd. Het is leuk als je idd in je âstudententijdâ daar woont met alle zorg/verzekering/onderwijs en andere back up uit NL. De zorg is ronduit kut geregeld, een green card krijgen praktisch onmogelijk, voor je (legaal) aan het werk kan ben je maanden tot jaren verder. Mocht je een gezin willen stichten moet je Ă©cht flink wat geld hebben om je kind fatsoenlijk onderwijs te bieden om over een huis kopen maar te zwijgen.
Ik snap dat haar tijd daar fantastisch is geweest, dat was mijn tijd ook, maar God wat ben ik blij dat ik in NL woon en dat als âuitvalsbasis/vakantieplekâ heb. Bijna iedereen die ik ken die in NYC heeft gewoond vertrekt als ze tegen de 30 zijn omdat het gewoon om meerdere reden niet âleefbaarâ is daar.
Ze had ook een berekening gemaakt van de kosten die ze daar maakte en van te voren had gespaard (gekregen?) en dat was echt bizar veel. Heel veel uit de deur eten, veel winkelen, veel op pad en dat Ăs gewoon anders dan Amsterdam + âwerkâ.
Ahh ik vind dit heel schattig. Ze danst alsof ze gewoon zin heeft om te dansen en een beetje maf te doen.
Ach ja, blijkbaar heeft ze rijke ouders en met veel geld is het allemaal iets makkelijker. Maar inderdaad, het is allemaal zoveel eenvoudiger als je als uitvalbasis nog Nederland hebt met al je verzekeringen en dergelijke hier. Alles is zo kut geregeld met al die bureaucratie daar, vooral als je expat bent.
De beste manier is een werkgever daar te vinden die jou zo graag daar wil hebben dat ze alles sponsoren.
Als je hierom zo van slag bent heb je toch gewoon niks meegemaakt.
Ook dat âitâs been almost a yearâ. Ook buiten Corona is dat toch helemaal niet lang?! Ik snap best dat je die tijd kan missen en er een paar traantjes om moet laten maar dat je dat niet kan omzetten in dankbaarheid dat je zoân bijzondere tijd hebt meegemaakt, vind ik echt privilege to the max. Ze mist volgens mij ook vooral het leventje wat ze daar had met drie dagen werken en meerdere keren per dag uiteten en veel cocktails
Juultje denkt âfakkaâ met je quarantaine op Instagram stories, ze land een uur eerder hoor dan hoeft het NoG NiEt.
Ja maar je kan pas besmet raken als je na middernacht landt hoor. Wist je dat nog niet?
Bij volle maan!!!
wauw hoe dom ben je dan
Ik vind oma Miep zo ontzettend lief en snoezig
Super leuk dat zij gewoon een eigen insta heeft, denk dat ze zelf wel wat spondeals kan binnenharken
Ik kijk de verhuisvlogs van Romane (want sucker voor alle verhuisvlogs, hierna weer afmelden haha), maar echt een toffe studio heeft ze.
Bonnie postte net dit op Instagram:
Misschien leest ze soms toch nog mee (of bereiken sommige berichten hier haar) want dit is wel toevallig toch

Wat een charitable queen, dat ze ons minder reclames aandoet
Zoveel Vinted reclames krijg ik ongeveer in elke youtube video. Ik word helemaal gek. Hahaha (heb al geklikt op âde ad niet meer weergevenâ maar werkt niet)
Ze had er alsnog 5 in een video van 24 minuten. Dan kijk ik al niet meer, soms heb je een reclame van 30 seconden. En ik kijk nooit hele videoâs maar je krijgt wel gewoon alle reclame.