Juultje denkt “fakka” met je quarantaine op Instagram stories, ze land een uur eerder hoor dan hoeft het NoG NiEt.
Ja maar je kan pas besmet raken als je na middernacht landt hoor. Wist je dat nog niet?
Bij volle maan!!!
wauw hoe dom ben je dan
Ik vind oma Miep zo ontzettend lief en snoezig
Super leuk dat zij gewoon een eigen insta heeft, denk dat ze zelf wel wat spondeals kan binnenharken
Ik kijk de verhuisvlogs van Romane (want sucker voor alle verhuisvlogs, hierna weer afmelden haha), maar echt een toffe studio heeft ze.
Bonnie postte net dit op Instagram:
Misschien leest ze soms toch nog mee (of bereiken sommige berichten hier haar) want dit is wel toevallig toch

Wat een charitable queen, dat ze ons minder reclames aandoet
Zoveel Vinted reclames krijg ik ongeveer in elke youtube video. Ik word helemaal gek. Hahaha (heb al geklikt op “de ad niet meer weergeven” maar werkt niet)
Ze had er alsnog 5 in een video van 24 minuten. Dan kijk ik al niet meer, soms heb je een reclame van 30 seconden. En ik kijk nooit hele video’s maar je krijgt wel gewoon alle reclame.
Het moment dat AdBlock niet meer werkt, zal het moment zijn dat ik nooit meer een YouTube video kijk
Hahaha same
Dat huis dat Sofie Roozendaal gekocht heeft… Knap dat ze zulke verbouwingen ziet zitten en gaat heel mooi worden denk ik. Maar waarom ligt al die rommel daar nog? Precies nog niets opgeruimd, al die rommel aaaah. Omgeving is wel echt prachtig, die natuur heerlijk.
Ben vooral verbaasd dat zij in haar eindje een huis kan kopen voor 2 ton. Zal wel goed harken zijn als freelance schrijver.
De ouders van sofie staan garant heeft ze vertelt toch? En volgens mij verkoopt ze haar huidige huis met winst, dus zal ook wel schelen. Maar dat nieuwe huis, mijn god Ik zag hem op Funda en de vraagprijs was al rond de 250. Plus verbouwen zit je zo aan de 3 ton… moet er echt niet aan denken haha. En dan een verkoopster die blijkbaar al haar troep achterlaat, wat is dat dan?!! Mag dat zomaar?
Ze had gezegd dat de verkoopster haar meubels nog kwam halen. En toen zag je een sofa in beeld staan. Dus ik dacht dat het alleen om grote meubels ging. Prima misschien kon ze dat niet eerder verhuizen.
Maar dan gingen ze ergens beneden filmen (waar ze de ruimte in de helft wil opdelen). Daar kon je amper over of door? Zo veel rommel!!! Misschien hadden ze het zo afgesproken, maar pffff ik zou er ook geen zin in hebben. Meteen in zo’n chaos terecht komen.
Meubels inderdaad, maar ik zag ook allemaal dozen staan in die uitbouw. Heel bijzonder Die troep beneden is idd echt bizar… no way dat ik daar mee akkoord zou zijn gegaan als ik sofie was geweest
Samenvatting
Ik had het huis ook op het oog, raar om te zien dat het nu bij haar is beland. Vind het ook wel tof want het past net bij haar en ze gaan er vast iets moois van maken. Als er verhuisvlogs komen dan zal ik zeker kijken.
Heh ik ken die hele Sofie niet, ging ff vlog kijken. Maar dat is toch een enorm bouwval wat ze gekocht heeft, of zie ik dat verkeerd, Dat ze daar zin in heeft.