Het andere Youtubers/Bloggers topic #13

Ik keek net de vlog van Dee en ze had een feestje in Amsterdam. Gewoon een verjaardagsfeestje in een park, overdag. Nou uurtje rijden vanuit Zeist. Dat je dan in de avond een hotel pakt moet je zelf weten hoor, maar dat was uiteraard weer spon. Niet vermeld ook uiteraard. Gewoon ‘oeh kijk nou hoe leuk, oh allemaal maskertjes en zelfs een pyjama, kaartje erbij’. Ja leuk, maar een normale gast krijgt dat niet. Benoem gewoon dat het spon is. En ik vind het eerlijk gezegd een beetje heel apart dat je zelfs dat gratis gaat lopen regelen. Dat vind ik wel heel schaamteloos dat je dan een hotel belt en zegt ja hoi ik heb een verjaardagsfeestje en ik wil een kamer boeken maar wel gratis want ben influencer. Kom op zeg, als je voor dit een hotel boekt, betaal dan voor een keer iets zelf

35 likes

Het was ook niet verstandig als ze terug zou rijden naar huis. Ze had een drankje op.

1 like

Maar dat is dan hooguit zo’n barterdeal toch (#gekregen) en geen spon (= betaald worden om leuk erover te doen), of misschien kreeg ze alleen wat extraatjes en hoopt het hotel op die manier op wat exposure ? Ik vind het overigens maar raar dat dit kennelijk niet vermeld hoeft te worden hoor want als ik kom krijg ik deze behandeling niet dus vind het inderdaad wel een soort van spon :woman_shrugging:

2 likes

Ik benijd haar echt omdat ze zo mooi is en zo’n leuk leven lijkt te hebben. Net zoals @boemboem. Stomme meiden

2 likes

Ik ben een beetje verliefd op Yara’s boobs.

8 likes

Toevallig zei ik vorige week nog hetzelfde

1 like

Ik ben eindelijk bij met de vlogs van Eamon & Bec. Weet iemand nog leuke van lifers vlogs om te volgen?

1 like

Vloggloss

2 likes

Lifers vlogs?

Ik geniet wel van Van life saga en Hannah Lee duggan. Daarnaast maakt er ook iemand reviews van Van layouts/ontwerpen, best leerzaam. Zij is te vinden via Ladislav en Margaret.

Van life haha van die mensen die in een van/bus wonen

1 like

Oh super thnx! Ga ik even opzoeken. Ik had wel een paar gevonden maar die vond ik allemaal niet zo.

1 like

Ja en dan begin van de vlog was ze bang dat haar vlogs saai en te normaal zijn. Vind het juist leuk als het ondanks alle spon nog enigszins normaal is haha. Baal soms ook wel dat ik dat leven niet heb. Ik hoef eigenlijk ook maar drie sponsoren: duo zonder terugbetalen, de uni voor gratis studie en bol voor gratis boeken. Dan ben ik al tevreden haha

5 likes

Ik mis Max & Lee echt😫

1 like

Ik vond het ook awkward dat er een doos lag voor Lars en een doos voor Dee, maar voor die vrienden van hun leek er niks te liggen? :joy:

1 like

Ik vind die vibe tussen Dee en haar vriend altijd een beetje gekkig. Ik word er wat ongemakkelijk van als ik bijv stories van hen zie. Ben ik de enige?

7 likes

Hahaha ja dat ook :joy: spon geregeld en dan last minute ‘oh ja 2 vrienden willen ook een bed’

Nee, heb ik ook!

Wat bedoelt Aimee nou elke keer als ze soortement zegt? “Hier is een soortement van plantenbak” Que

9 likes

Dan ligt het niet aan mij in elk geval. Kan natuurlijk zo zijn dat hij er 0,0 zin in heeft, maar toch is hij regelmatig in beeld. Het ziet er gewoon nooit zo liefdevol uit en Dee loopt haar best maar te doen.

1 like