Het moment dat AdBlock niet meer werkt, zal het moment zijn dat ik nooit meer een YouTube video kijk
Hahaha same
Dat huis dat Sofie Roozendaal gekocht heeft⦠Knap dat ze zulke verbouwingen ziet zitten en gaat heel mooi worden denk ik. Maar waarom ligt al die rommel daar nog? Precies nog niets opgeruimd, al die rommel aaaah. Omgeving is wel echt prachtig, die natuur heerlijk.
Ben vooral verbaasd dat zij in haar eindje een huis kan kopen voor 2 ton. Zal wel goed harken zijn als freelance schrijver.
De ouders van sofie staan garant heeft ze vertelt toch? En volgens mij verkoopt ze haar huidige huis met winst, dus zal ook wel schelen. Maar dat nieuwe huis, mijn god Ik zag hem op Funda en de vraagprijs was al rond de 250. Plus verbouwen zit je zo aan de 3 ton⦠moet er echt niet aan denken haha. En dan een verkoopster die blijkbaar al haar troep achterlaat, wat is dat dan?!! Mag dat zomaar?
Ze had gezegd dat de verkoopster haar meubels nog kwam halen. En toen zag je een sofa in beeld staan. Dus ik dacht dat het alleen om grote meubels ging. Prima misschien kon ze dat niet eerder verhuizen.
Maar dan gingen ze ergens beneden filmen (waar ze de ruimte in de helft wil opdelen). Daar kon je amper over of door? Zo veel rommel!!! Misschien hadden ze het zo afgesproken, maar pffff ik zou er ook geen zin in hebben. Meteen in zoān chaos terecht komen.
Meubels inderdaad, maar ik zag ook allemaal dozen staan in die uitbouw. Heel bijzonder Die troep beneden is idd echt bizar⦠no way dat ik daar mee akkoord zou zijn gegaan als ik sofie was geweest
Samenvatting
Ik had het huis ook op het oog, raar om te zien dat het nu bij haar is beland. Vind het ook wel tof want het past net bij haar en ze gaan er vast iets moois van maken. Als er verhuisvlogs komen dan zal ik zeker kijken.
Heh ik ken die hele Sofie niet, ging ff vlog kijken. Maar dat is toch een enorm bouwval wat ze gekocht heeft, of zie ik dat verkeerd, Dat ze daar zin in heeft.
Ik keek net de vlog van Dee en ze had een feestje in Amsterdam. Gewoon een verjaardagsfeestje in een park, overdag. Nou uurtje rijden vanuit Zeist. Dat je dan in de avond een hotel pakt moet je zelf weten hoor, maar dat was uiteraard weer spon. Niet vermeld ook uiteraard. Gewoon āoeh kijk nou hoe leuk, oh allemaal maskertjes en zelfs een pyjama, kaartje erbijā. Ja leuk, maar een normale gast krijgt dat niet. Benoem gewoon dat het spon is. En ik vind het eerlijk gezegd een beetje heel apart dat je zelfs dat gratis gaat lopen regelen. Dat vind ik wel heel schaamteloos dat je dan een hotel belt en zegt ja hoi ik heb een verjaardagsfeestje en ik wil een kamer boeken maar wel gratis want ben influencer. Kom op zeg, als je voor dit een hotel boekt, betaal dan voor een keer iets zelf
Het was ook niet verstandig als ze terug zou rijden naar huis. Ze had een drankje op.
Maar dat is dan hooguit zoān barterdeal toch (#gekregen) en geen spon (= betaald worden om leuk erover te doen), of misschien kreeg ze alleen wat extraatjes en hoopt het hotel op die manier op wat exposure ? Ik vind het overigens maar raar dat dit kennelijk niet vermeld hoeft te worden hoor want als ik kom krijg ik deze behandeling niet dus vind het inderdaad wel een soort van spon
Ik benijd haar echt omdat ze zo mooi is en zoān leuk leven lijkt te hebben. Net zoals @boemboem. Stomme meiden
Ik ben een beetje verliefd op Yaraās boobs.
Toevallig zei ik vorige week nog hetzelfde
Ik ben eindelijk bij met de vlogs van Eamon & Bec. Weet iemand nog leuke van lifers vlogs om te volgen?
Vloggloss
Lifers vlogs?
Ik geniet wel van Van life saga en Hannah Lee duggan. Daarnaast maakt er ook iemand reviews van Van layouts/ontwerpen, best leerzaam. Zij is te vinden via Ladislav en Margaret.
Van life haha van die mensen die in een van/bus wonen