Oh super thnx! Ga ik even opzoeken. Ik had wel een paar gevonden maar die vond ik allemaal niet zo.
Ja en dan begin van de vlog was ze bang dat haar vlogs saai en te normaal zijn. Vind het juist leuk als het ondanks alle spon nog enigszins normaal is haha. Baal soms ook wel dat ik dat leven niet heb. Ik hoef eigenlijk ook maar drie sponsoren: duo zonder terugbetalen, de uni voor gratis studie en bol voor gratis boeken. Dan ben ik al tevreden haha
Ik mis Max & Lee echtđ«
Ik vond het ook awkward dat er een doos lag voor Lars en een doos voor Dee, maar voor die vrienden van hun leek er niks te liggen?
Ik vind die vibe tussen Dee en haar vriend altijd een beetje gekkig. Ik word er wat ongemakkelijk van als ik bijv stories van hen zie. Ben ik de enige?
Hahaha ja dat ook spon geregeld en dan last minute âoh ja 2 vrienden willen ook een bedâ
Nee, heb ik ook!
Wat bedoelt Aimee nou elke keer als ze soortement zegt? âHier is een soortement van plantenbakâ Que
Dan ligt het niet aan mij in elk geval. Kan natuurlijk zo zijn dat hij er 0,0 zin in heeft, maar toch is hij regelmatig in beeld. Het ziet er gewoon nooit zo liefdevol uit en Dee loopt haar best maar te doen.
Betekend dat niet âsoort vanâ?
Had van het hele woord nog nooit gehoord tot ik het haar continu hoorde zeggen.
Soort van.
@anon46493654 dan maakt hij maar zin die hele verbouwing en inboedel heeft hij zowat aan haar te danken haha!
Viel mij ook weer op in die nieuwe video, ik blijf het zo raar vinden want ik heb het nog nooit iemand anders horen zeggen. Ik volg haar al 6 jaar en heb het idee dat ze dat vroeger nooit zei, alleen de laatste tijd. En eedereen zegt toch gewoon soort van? Het is ook geen dialect dingetje
Ik dacht dat de teksten van
Suzanne van
Schaik al onleesbaar
Waren
Maar het kan
Erger. Veel erger.
Echt tering, hoe denkt ze dat iemand dit gaat lezen?
Trent&Allie en The endless adventure. Die laatste waren eerst gewoon aan het reizen en hebben nu een RV die ze opknappen. Die eerste zijn nu even niet aan het reizen maar bouwen. Deze uit het VK vind ik ook wel leuk: Kinging-it en Overlanding Sophia.
Oh leuk die ga ik opzoeken! Het bouwen vind ik ook heel leuk om te zien. Ik heb totaal geen ambitie om in een van te gaan wonen maar ik vind wel super leuk om te zien hoe ze het bouwen + in zo een kleine ruimte leven.
Thanks!
Ja ik ben er na die filmpjes van overtuigd dat ik dat ook zal kunnen en dat het super leuk is zo te klussen, maar dat valt best tegen gok ik. Trent&Allie hebben net een caravan opgeknapt en gaan nu een (tiny) huis bouwen op een berg ofzo.
Ja snap ergens wel dat ze denkt waarom zou ik betalen als het toch gratis kan. Maar aan de andere kant verdient ze zat. Denk dat ik gewoon nog steeds sta te kijken van het feit dat die wereld bestaat en dat er gewoon mensen zijn die zonder enige moeite alles gratis kunnen regelen haha
Ik vind Dee een enorme sellout geworden, ik vind het plaatsvervangend gĂȘnant steeds als ik het zie in vlogs of nu net in haar stories (weer tui spon gratis op Bonaire)
Ik weet niet waarom het me bij haar zo stoort want ze is er gedeeltelijk transparant over (niet altijd, maar vaak wel, bijv in de verbouwvlogs waarin ze gerust toegeeft dat Karwei heel de huiskamer heeft betaald)
Ik vind het vooral irritant dat ze nooit prijzen benoemd (bijv die tuin met dat gras moet duizenden euroâs hebben gekost, badkamer zelfde verhaal), maar dat ze dan wel benoemd dat ze zelf een vloerkleed heeft betaald die wel heel prijzig was hoor!! En dat Lars daar dan verbolgen over is. Terwijl 400 euro helemaal geen gek bedrag is voor een groot vloerkleed. Voelt gewoon een beetje scheef ofzo.
Dat kunstgras was rond de âŹ6000, die klimop haag alleen tussen haar en haar zus in al rond de âŹ4000. De rest heb ik niet opgezocht want toen lag ik al in een hoekje te huilen omdat ik die 2 dingen ook graag wil.