Dee mooi?
Dat is ook een impopulaire mening
Dee mooi?
Dat is ook een impopulaire mening
Ik volg Dee niet maar waarom zou je kunstgras in je tuin willen hebben?
Is makkelijk te stofzuigen.
Off-topic, maar: wij hebben kunstgras. Na talloze verwoede pogingen om het gras te laten groeien (nieuwe grasmat, zaaien, enz) en steeds te eindigen met veel kale plekken, geen zin hebben in veel sproeien, zijn we overgestapt naar kunstgras. Je hebt zoveel verschillende soorten en het ziet er echt mooi en (vrij) echt uit, en het is onderhoudsarm.
Vind het in Deeās tuin wel een beetje ākaalā en daarvoor wel wat nepper lijken dan wat wij hebben.
Geen onderhoud
Dat vind ik ook zo walgelijk! Heel hun ziel en zaligheid verkopen voor gratis alles maar er kan dan geen 400 euro af voor een vloerkleed. Zo ontzettend gierig. Ja, of ze hebben weinig cash omdat ze niet betaald krijgen? Ik snap het niet hoor.
Off topic
Heb je er dan ook nog iets anders instaan van planten of bomen of is het enkel die grasmat? En de regen kan wel erdoor in de grond trekken ofzo? Want het is iets waar ik eigenlijk nog niet heb over nagedacht hahaha dus ik vind het wel interessant
In Dee haar vlog wordt dat ook wel duidelijk uitgelegd, er ligt iets onder wat water opvangt waarna het kan wegzakken in de grond ofzo
Ga ik dan maar eens bekijken, thanks!
Heeft Dee haar bekendheid niet gewoon vooral te danken aan het feit dat ze de ex van Enzo is?
Niet erg feministisch van me, maar ze is verder wel heel girl-next-door in alle opzichten (kan ook juist dan weer de reden zijn van haar populariteit). Ik heb overigens nog nooit een video van haar gezien, en ben ook niet geneigd het aan te klikken eigenlijk.
Er ligt een worteldoek onder, oa tegen onkruid, maar dat komt er deels wel nog doorheen. En het ligt in een vrij organische vorm en daaromheen gewoon perkjes met plantjes en struikjes. De tuin bestaat uit meer dan alleen steen en kunstgras iig.
Ontopic: ik vind het altijd interessant om te zien hoeveel van mijn instagram vrienden ook bepaalde youtubers/influencers volgen. Soms vind ik mensen daar ook echt geen type voor. Ik vraag me dan altijd of zij het ook volgens voor het irritainment of dat ze het oprecht wel leuk vinden. Bij Dee zijn het er bijv 30, waarvan de meeste geen andere youtubers zijn, vind dat toch best veel (heb namelijk niet super veel ig volgers)
wauw ⦠wat idioot dit
Wat is dit nou weer voor 16-jarige mean girl post?
Lekker kinderachtig inderdaad
Het is een omschrijving van Deeās gezicht maar dan met emojis.
Nawh bonnie haar eerste keer behangen is niet zo goed gegaan. Volgens mij hadden ze de hele muur in een keer ingesmeerd. Hadden ze niet eerst beter de helft kunnen doen, dat plakken en dan het tweede deel? Lijkt me op de een of andere manier logisch aangezien de lijm misschien al droogt voordat je helemaal onderin bent. En ze daardoor stukken hebben die misschien niet plakken? I donāt know, zelf nog nooit gedaan
Naja het hangt maar perfect is het niet zei ze ik had het er dan afgehaald en opnieuw gedaan.
Huh ik snap het nog steeds niet
De focus ligt op haar tanden, omdat haar boven gebit groot is. Kinda mean.
Ik geloof dat ze wel per baan had gelijmd maar ws te weinig zoals al werd benoemd, of te traag met plakken dan droogt de lijm ook. Wat ik vooral niet snap is dat ze zich niet aan het patroon hebben gehouden waardoor de overgang per baan heel erg zichtbaar is.