Het andere Youtubers/Bloggers topic #13

Heeft Dee haar bekendheid niet gewoon vooral te danken aan het feit dat ze de ex van Enzo is?

Niet erg feministisch van me, maar ze is verder wel heel girl-next-door in alle opzichten (kan ook juist dan weer de reden zijn van haar populariteit). Ik heb overigens nog nooit een video van haar gezien, en ben ook niet geneigd het aan te klikken eigenlijk.

26 likes
Off-topic

Er ligt een worteldoek onder, oa tegen onkruid, maar dat komt er deels wel nog doorheen. En het ligt in een vrij organische vorm en daaromheen gewoon perkjes met plantjes en struikjes. De tuin bestaat uit meer dan alleen steen en kunstgras iig.

Ontopic: ik vind het altijd interessant om te zien hoeveel van mijn instagram vrienden ook bepaalde youtubers/influencers volgen. Soms vind ik mensen daar ook echt geen type voor. Ik vraag me dan altijd of zij het ook volgens voor het irritainment of dat ze het oprecht wel leuk vinden. Bij Dee zijn het er bijv 30, waarvan de meeste geen andere youtubers zijn, vind dat toch best veel (heb namelijk niet super veel ig volgers)

5 likes

wauw … wat idioot dit

13 likes

Wat is dit nou weer voor 16-jarige mean girl post?

13 likes

Lekker kinderachtig inderdaad

4 likes

Het is een omschrijving van Dee’s gezicht maar dan met emojis.

Nawh bonnie haar eerste keer behangen is niet zo goed gegaan. Volgens mij hadden ze de hele muur in een keer ingesmeerd. Hadden ze niet eerst beter de helft kunnen doen, dat plakken en dan het tweede deel? Lijkt me op de een of andere manier logisch aangezien de lijm misschien al droogt voordat je helemaal onderin bent. En ze daardoor stukken hebben die misschien niet plakken? I don’t know, zelf nog nooit gedaan :sweat_smile:

Naja het hangt maar perfect is het niet zei ze :speak_no_evil: ik had het er dan afgehaald en opnieuw gedaan.

De focus ligt op haar tanden, omdat haar boven gebit groot is. Kinda mean.

Ik geloof dat ze wel per baan had gelijmd maar ws te weinig zoals al werd benoemd, of te traag met plakken dan droogt de lijm ook. Wat ik vooral niet snap is dat ze zich niet aan het patroon hebben gehouden waardoor de overgang per baan heel erg zichtbaar is.

2 likes

Oooh ik heb echt wel gemenere dingen hier gelezen waar niemand over viel

9 likes

Oh ik ook, maar mag het zelf nog wel gemeen vinden.

3 likes

Maar dit dus. Ik zou dat echt constant zien en me eraan ergeren.

3 likes

Oh jazeker. Toen het net uit was riep ze dat ze hoopte dat men haar privacy zou respecteren, want ze zou weer de anonimiteit ingaan. Denk dat ze de spondeals miste, want ineens ging ze vloggen

1 like

Bonnie zegt steeds stippels ipv stippen :thumbsdown:

2 likes

Misschien kun je binnenkort haar nieuwe instagramcursus volgen ā€œstippel is ook een woordā€.

3 likes

Ik denk dat ik daar nee tegen zeg, dat schijnt ook een woord te zijn.

7 likes

Ze zei toch dat er geen patroon in zat waardoor ze daar niet op hoefden te letten? Maar dat lijkt me nogal sterk, zo werkt behang met een dessin over het algemeen niet.

Je bent een dief van je eigen mogelijkheden door jezelf dit niet te gunnen @Keaton

4 likes

Ik vind het behang ook veel te druk, ze wil daar haar bureau tegenaan zetten? Ik zou me niet kunnen concentreren

2 likes