Oooh ik heb echt wel gemenere dingen hier gelezen waar niemand over viel
Oh ik ook, maar mag het zelf nog wel gemeen vinden.
Maar dit dus. Ik zou dat echt constant zien en me eraan ergeren.
Oh jazeker. Toen het net uit was riep ze dat ze hoopte dat men haar privacy zou respecteren, want ze zou weer de anonimiteit ingaan. Denk dat ze de spondeals miste, want ineens ging ze vloggen
Bonnie zegt steeds stippels ipv stippen
Misschien kun je binnenkort haar nieuwe instagramcursus volgen âstippel is ook een woordâ.
Ik denk dat ik daar nee tegen zeg, dat schijnt ook een woord te zijn.
Ze zei toch dat er geen patroon in zat waardoor ze daar niet op hoefden te letten? Maar dat lijkt me nogal sterk, zo werkt behang met een dessin over het algemeen niet.
Ik vind het behang ook veel te druk, ze wil daar haar bureau tegenaan zetten? Ik zou me niet kunnen concentreren
Ze zijn ook niet groot Per stuk, maar haar lach In zân geheel is wat naar voren/prominent in haar gezicht. Maar dat vind ik niet lelijk. En daar kan ze ook niks aan doen. Ik doelde er meer op dat voor mij Dee het voorbeeld is van âdie is blond = knapâ.
Blond haar is echt een magische mantel die mensen blind maakt voor hoe iemand er verder uitziet. Ik zie zo vaak Vrouwen die niet knap zijn maar wel blond zijn (en extra als ze ook nog dun zijn) en mensen zien niks anders meer dan het haar. Josh vind ik daar ook een voorbeeld van bijvoorbeeld, dubbel omdat ze ook nog dun is. Maar knap? Eigenlijk niet.
Ja je merkt het bij Dee ook heel erg aan de comments op haar insta. Heel veel draait alleen maar om haar uiterlijk. Nare vieze reacties krijgt ze vind ik.
Ik vind irritant dat dee altijd haar tong tussen haar tanden door perst op fotos
Waarom doen mensen dat
Ja absoluut! Vind het wel opmerkelijk om te zien dat over sommige mensen alles gezegd kan worden en bij andere mensen wordt het niet getolereerd
Ik heb dat jaren gedaan omdat Cindy Crawford in de Glamour zei dat je daar een sexy lach van kreeg.
Maar ja, bij Cindy is alles een sexy lach want die is gewoon teringknap en voor ons gewone stervelingen maakt het je niet knap, iedereen ziet alleen je tong.
Is dat echt nog altijd zo? Ik vind dat zo gek, in Nederland heb je toch juist veel blonde mensen, dan zou dat toch niet meer zo speciaal zijn zou je denken. Ik herken dit ook niet uit mijn eigen omgeving, maar dat is natuurlijk anekdotisch bewijs haha
Het geldt niet voor alle blonde mensen (hoi) maar inderdaad, met zoân goed kapsel erbij dat altijd goed valt worden mensen ineens knap gevonden.
Wetenschappenlijk Idk haha
Maar het valt me wel enorm op altijd. Buiten NL nog heftiger. In sommige landen kan je echt Carlo Boszhard in een blonde pruik zijn en dan krijg je nog alle aandacht.
In anekdotisch bewijs was mijn hoogblonde voormalige bff echt gedesillusioneerd toen ze haar haar Ipv hoogblond een keer bruin verfde en ineens van niemand meer aandacht kreeg Haha. Binnen twee weken was het weer blond omdat ze zich zo ongewild voelde. Sad Huh.
Maar dat geldt toch net zo goed voor mooi donker of bv rood haar? Niet alleen voor blond
Ahh dat heb ik gemist dan. Ja misschien staat er wel op de rol âgeen patroonâ maar het blijft natuurlijk een rol van 10 meter met na een X aantal cm een herhaling.