Ik geloof wel dat blond & knap vaak aan elkaar gekoppeld wordt / blond haar bij het ‘schoonheidsideaal’ hoort (hou me daar niet mee bezig dus weinig verstand van) maar voor mij persoonlijk is het echt andersom
Ik vind bijna iedere brunette knap & ik denk dagelijks wow had ik maar van nature bruin haar donkere wimpers en donkere wenkbrauwen
Ja precies deze wilde ik er ook ingooien. Vrouwen met echt zo’n goede bos met van die kleine krullen worden automatisch als een soort seksgodinnen gezien terwijl ze dan eigenlijk een 13 in dozijn gezicht hebben.
Maarja, zitten we weer allemaal collectief te bepalen wie wel of niet de aandacht waard is.
Ja zeker, ik krijg 10x meer (ongewenste) aandacht met blond haar, is echt een bizar verschil
Nee maar je zegt wel dat over sommige mensen alles gezegd mag worden (dus dat niemand ertegenin gaat) en dat is dus niet zo.
Dit x10000
Trust me, ik heb zulke krullen en ik word echt niet als seksgodin gezien. Ligt dan waarschijnlijk aan mijn gezicht
Ik word ook snel vergeten. Ook bruine krullen. Maar ben ook niet zo groot en ben ook vrij rustig !
Zo wil je bijna altijd wat je zelf niet hebt
Vind zelf ook met blond lang golvend haar (los) je dan toch meteen een glamour effect hebt wat veel mensen aantrekkelijk vinden. Haar doet zoveel met het uiterlijk van iemand.
Hoe erg als je hier nu voorbij scrollt en ineens de naam van je broertje/vrien/vader tussen die comments ziet staan.
zou echt kut zijn
Zou hun piemeltje eraf knippen in hun slaap.
Volgens mij wil Bonnie graag de 2 nieuwe rollen behang die ze nodig gaat hebben, verdienen met de advertenties. Mijn hemel wat veel. Als ik dit niet trek om te kijken, tot nooit meer
Ooooh was dat deze? Ik hoopte toch echt een andere
Ik lees net op Instagram dat Beautyill is bevallen van zoontje Jonah, het kindje is stil geboren.
Zo onwijs verdrietig.
Co doet dat ook altijd, verbaast me niets dat zij en Vita elkaar helemaal hebben gevonden
Omg ja, en die andere Tiger doet dat ook! Als je die drie hoort praten is het ook zo erg hetzelfde trouwens
Denk dat je gelijkt hebt want als ze bruin korter en droog haar zouden hebben waren ze niet zo knap geweest waarschijnlijk, bijna geneigd om te checken met fotoshop of een app of de theorie klopt. Jammer dat ik geen sjoptalent heb.
En ja ik ben zuur want heb zelf bruine droge krullen en vind daarom dat kleding mij ook minder mooi en fashionable staat (meer truttig) dan mijn hoogblonde vriendin bijv.
Dus wanneer gaan jullie allemaal naar de kapper? Blondes have more fun