Het andere Youtubers/Bloggers topic #13

Niet echt onthouden, maar over bijv sanneke kan hier meer gezegd worden dan over bijv vera, om maar losse voorbeelden te noemen

4 likes

Hahaha ik moet wel lachen om je anekdotisch bewijs. Maar ik kan me inderdaad wel voorstellen hoe dat is in landen waar weinig blonden mensen zijn. Zelf snap ik de magie er ook niet van

Ik ben toch maar begonnen aan de huisvlogs van Bonnie en ik heb Nick toch wel een beetje gemist

2 likes

Ik dan ook even off topic: Ik heb blond en steil haar en ik merk dat ik in nieuwe groepen heel vaak vergeten word omdat ik er zo basic uitzie. Dat klinkt zieliger dan ik bedoel :joy: Maar iemand met een mooie volle bos krullen wordt naar mijn idee eerder onthouden. Ontelbare keren dat mijn naam vergeten wordt of mensen niet weten dat ik er ook bijhoor. (Nou ben ik ook niet iemand die meteen op de voorgrond treedt hoor bij mensen die ik niet ken)

17 likes

Dee heeft gewoon bergen charisma, dat staat volgens mij los van hoe mooi je bent (of niet) en wat je haarkleur is.

Neeee dat kan mijn brein echt niet aan :joy: Ook de reden dat ik geen behang heb want als t op een halve mm niet klopt zie ik het altijd en dan ben ik continue afgeleid (mijn ouders hadden altijd overal behang)

1 like

Ik reageer altijd eigenlijk als iemand op een heel lullige manier wordt bekritiseerd :sweat_smile: Dus idk wat je wil zeggen nu.

Ik heb het toch ook niet specifiek over jou?

Bergen charisma?

Dat heb ik ook nog nooit gezien bij haar maar goed.

40 likes

Haha mij valt juist altijd op hoe dor dat geblondeerde haar van Dee is. Ik kan me voorstellen dat iemand met de glanzende lokken van romee strijd ofzo extra op zou vallen (ook als je geen knap gezicht hebt) Maar bij dee denk ik altijd alleen maar: ugh hoe zou dat haar voelen

1 like

Ik heb bruine krullen en wordt ook altijd vergeten in groepen. Heb er ook nooit bij bedacht dat het aan mijn uiterlijk zou liggen. Denk gewoon dat ik inderdaad teveel op de achtergrond blijf.

Ik geloof wel dat blond & knap vaak aan elkaar gekoppeld wordt / blond haar bij het ‘schoonheidsideaal’ hoort (hou me daar niet mee bezig dus weinig verstand van) maar voor mij persoonlijk is het echt andersom
Ik vind bijna iedere brunette knap & ik denk dagelijks wow had ik maar van nature bruin haar donkere wimpers en donkere wenkbrauwen :cry:

7 likes

Ja precies deze wilde ik er ook ingooien. Vrouwen met echt zo’n goede bos met van die kleine krullen worden automatisch als een soort seksgodinnen gezien terwijl ze dan eigenlijk een 13 in dozijn gezicht hebben.

Maarja, zitten we weer allemaal collectief te bepalen wie wel of niet de aandacht waard is.

1 like

Ja zeker, ik krijg 10x meer (ongewenste) aandacht met blond haar, is echt een bizar verschil

12 likes

Nee maar je zegt wel dat over sommige mensen alles gezegd mag worden (dus dat niemand ertegenin gaat) en dat is dus niet zo.

Dit x10000

Trust me, ik heb zulke krullen en ik word echt niet als seksgodin gezien. Ligt dan waarschijnlijk aan mijn gezicht :joy:

6 likes

Ik word ook snel vergeten. Ook bruine krullen. Maar ben ook niet zo groot en ben ook vrij rustig !

Zo wil je bijna altijd wat je zelf niet hebt :wink:

Vind zelf ook met blond lang golvend haar (los) je dan toch meteen een glamour effect hebt wat veel mensen aantrekkelijk vinden. Haar doet zoveel met het uiterlijk van iemand.

1 like

Ik ga stuk, dit kind is hooguit 11

23 likes

Hoe erg als je hier nu voorbij scrollt en ineens de naam van je broertje/vrien/vader tussen die comments ziet staan.:joy:

57 likes