Mo is op vakantie oid en ze heeft thuis haar laptop aangezet terwijl de video aan het uploaden was en toen is haar internet uitgevallen waardoor de vlog nog niet online komt
Zo voorspelbaar die meid.
Mo is op vakantie oid en ze heeft thuis haar laptop aangezet terwijl de video aan het uploaden was en toen is haar internet uitgevallen waardoor de vlog nog niet online komt
Zo voorspelbaar die meid.
Nein danke.
Wat ontzettend verdrietig
Stel jezelf eens voor met blond haar
Haha ik had hem ook al gescreenshot om te posten! Wel echt extreem die hoeveelheid en vaak ook zo lang, ik juich als Ariƫl stopt met die irritante Pods reclame, idem met Dreft en Vinted.
Heb ik ooit gehad. Behoorlijk basic.
Okeee niet boos zijn
Haha deze smoes is echt veel te gedetailleerd om echt te zijn
Wat jammer dat Beautynezz zwemmen met dolfijnen promoot. Zie storiesā¦
Die stippen is nog tot daar aan toe, maar het patroon klopt niet. Je ziet aan de rechterkant die vier stippen zo irritant geĆÆsoleerd
o neee als dit mijn muur was zou ik opnieuw beginnen hierom
Zo kun je toch niet chill werken. Ik heb dit als dekbed gehad en werd echt helemaal gek
Alleen daarom al zou ik er helemaal gek van worden
Ik zie er ook allemaal patronen in. Lijnen en cirkels. Echt een optische illusie
Ja ik zou daar op een dronken avond echt allemaal gekke figuren in zien en kei hard gaan spacen
Ik zie mezelf er al uren voor zitten tijdens een 2cb trip. Denkend dat die stippen me verhalen willen vertellen
Ja cirkels indd! Heb ik ook. Moet er niet aan denken om daar de hele dag tijdens het werken tegenaan te kijken
Jeetje niet te doen zeg, wat een ellende Ik moet al huilen bij die post alleen en ik ken haar niet eens.
Iehhh hierdoor wordt het zo lelijkā¦
Dat valt echt keihard op!
Ik vind het irritant dat ze niet gezegd heeft of ze het gaat houden zo (Bonnie kennende wel)