Het andere Youtubers/Bloggers topic #13

:rofl::rofl::rofl: zou echt kut zijn

Zou hun piemeltje eraf knippen in hun slaap.

23 likes

Volgens mij wil Bonnie graag de 2 nieuwe rollen behang die ze nodig gaat hebben, verdienen met de advertenties. Mijn hemel wat veel. Als ik dit niet trek om te kijken, tot nooit meer :joy:

1 like

Ooooh was dat deze? Ik hoopte toch echt een andere :joy:

image

7 likes

Ik lees net op Instagram dat Beautyill is bevallen van zoontje Jonah, het kindje is stil geboren.

Zo onwijs verdrietig.

Co doet dat ook altijd, verbaast me niets dat zij en Vita elkaar helemaal hebben gevonden :sweat_smile:

3 likes

Omg ja, en die andere Tiger doet dat ook! Als je die drie hoort praten is het ook zo erg hetzelfde trouwens

3 likes

Denk dat je gelijkt hebt want als ze bruin korter en droog haar zouden hebben waren ze niet zo knap geweest waarschijnlijk, bijna geneigd om te checken met fotoshop of een app of de theorie klopt. Jammer dat ik geen sjoptalent heb.
En ja ik ben zuur want heb zelf bruine droge krullen en vind daarom dat kleding mij ook minder mooi en fashionable staat (meer truttig) dan mijn hoogblonde vriendin bijv.

2 likes

Dus wanneer gaan jullie allemaal naar de kapper? Blondes have more fun

33 likes

Mo is op vakantie oid en ze heeft thuis haar laptop aangezet terwijl de video aan het uploaden was en toen is haar internet uitgevallen waardoor de vlog nog niet online komt

Zo voorspelbaar die meid.

42 likes

Nein danke.

1 like

Wat ontzettend verdrietig :worried:

Stel jezelf eens voor met blond haar

1 like

Haha ik had hem ook al gescreenshot om te posten! Wel echt extreem die hoeveelheid en vaak ook zo lang, ik juich als Ariël stopt met die irritante Pods reclame, idem met Dreft en Vinted.

1 like

Heb ik ooit gehad. Behoorlijk basic.

1 like

Okeee niet boos zijn

2 likes

Haha deze smoes is echt veel te gedetailleerd om echt te zijn

6 likes

Wat jammer dat Beautynezz zwemmen met dolfijnen promoot. Zie stories…

6 likes

Die stippen is nog tot daar aan toe, maar het patroon klopt niet. Je ziet aan de rechterkant die vier stippen zo irritant geïsoleerd

71 likes