Het andere Youtubers/Bloggers topic #13

it’s funny ‘cause it’s true

7 likes

Hierop aanhakend, ik blijf het intrigerend vinden om influencers/YouTubers op ander beeld te zien dan hun zelf gefilmde vlogjes of naar eigen wens geregisseerde video’s. Vaak zo’n wereld van verschil

Bij mezelf ook hoor, op m’n eigen insta voel ik me a la Shay Mitchell en op de foto’s die m’n vriendinnen van me maken meer Nee Mitchell :nauseated_face:

10 likes

Misschien ook wel in dit leuke item

14 likes

Ik vind dat vooral een ‘waar bemoeien mensen zich mee, kut roddel’.

20 likes

Heee ik ook eentje, diegene heeft het clubje kids van de Nikkie-entourage onder zijn vleugels gehad afgelopen jaar.

1 like

Pfffff ik heb hier geen woorden voor. :no_mouth:

Ik vind de kleurencombinatie die Bonnie en Nick gemaakt hebben met die kast zo lelijk? Ben ik nou gek?

7 likes

Nee, je bent niet gek.

6 likes

Nee.

Nee je het smaak

2 likes

Ik had Bonnie gisteren een foto gedmd omdat ik n.a.v. haar vlog ook de stopcontacten en lichtknopjes in ons nieuwe huis zwart heb gespoten, en nu heeft ze mijn foto en bericht in haar story en in die stopcontacten highlight gezet (anoniem gelukkig). Het is wel echt mooi geworden dus vind het echt chill dat ik hieraan dacht door haar vlog.

23 likes

Is dat eigenlijk veilig stopcontacten sprayen? Ik las iets in haar comments over brandgevaar. Of is dat zever?

Als de kleur in het echt meer in de buurt komt van hoe het in die zondagvideo is, vind ik het ook juist mooi bij elkaar!

2 likes

Ik heb net als Bonnie geen primer gebruikt. Goed schoonmaken met afwasmiddel (of van die speciale ontvetter van de bouwmarkt), lichtjes opschuren en dan sprayen maar :+1:

@Amandelbloesem Haha brandgevaar hoezo? Je spuit alleen de kunststof plaatjes en die schroef je eraf (of de lichtknopjes wip je eraf met een schroevendraaier) en leg je op een krant.
Edit: oh wacht bedoel je nadat ze weer aan de muur zitten en bij gebruik? Dat weet ik eigenlijk niet :confused:

2 likes

Ik kan de comment niet meer terugvinden maar het was inderdaad iets over dat het bij gebruik dan vatbaarder is voor brand.

Geen idee of dat klopt. Maar mijn vader is ook zo’n doemdenker en vindt zelfs de stopcontacten van Gamma niet oké en wil alles bij een speciaalzaak/groothandel kopen, want hij denkt dat gamma slechtere kwaliteit ontvangt (ook al is dat exact hetzelfde merk dus lijkt mij onzin).

3 likes

Omg. Sophie Mil.zin.k heeft een huis gekocht naast het huis van Ni.na Wari.nk en Kalvijn. De hel

11 likes

Waar heb je dat gezien :cowboy_hat_face:

Heh hoe weetje dat?

Ik ben een beetje laat met posten hier… Zag het gisteren of eergisteren in de stories van Nina. Dat Sofie daar was met een bericht in de trant van ‘nieuwe buren’ woehoeee. Ik ga even zoeken of ik nog wat terug kan vinden

1 like

Ah dat had ik gezien! Grappig dat jij dat was.
Wel gek dat ze niet om toestemming vraagt dat te delen? Ook al is het anoniem gemaakt, als jij andere mensen die foto ook had gestuurd wisten zij toch dat jij het was?
Niet dat het extreem erg is als mensen weten dat je Bonnie kijkt, maar toch.

2 likes