Ja precies dit. Weet jij niet hoe die ander heet, ook zo’n zeikende oude witte kerel met zo’n naam jeweetwel ook op tv geloof ik of hij schrijft…
Voor mijn gevoel pakken ze sommige dingen ook super onhandig aan maar mss is dat omdat ze toch traag kunnen doen ivm wachten op de vloer. Voorbeeld is dan dat schuren. Je hoort drie vlogs lang ja Nick is aan het schuren het duurt zo lang allemaal hoekjes ed. Haal er dan een schuurmachine bij? Leen of huur er een? Snap dat het eeuwig duurt als je een iemand een heel huis laat schuren.
Inderdaad met het aantal mensen dat hun al is wezen helpen had je bij wijze van spreken al klaar kunnen zijn.
Ik zit ff vlog van monica te kijken maar ik vind het eigenlijk ook echt bizar dat ZL bij hun in bed slaapt… ja vanaf 06u pas maar toch. Is toch raar.
Als mijn kind om 6u wakker wordt en alleen nog verder slaapt in ons bed, weet ik wel waar ze verder slaapt hoor
Maar het voelt inderdaad een beetje gek als er een andere man langs ligt die niet haar papa is. Anderzijds zal ze die inmiddels wel goed kennen en leuk vinden, anders gaat een kind van die leeftijd er echt niet naast liggen slapen.
Nico Dijkshoorn?
JAAAA bah bah bah die!
Hahaha met z’n verschrikkelijke “gedichten” bij DWDD
Johan Derksen? Nico Dijkshoorn? Jan Mulder?
Is dat niet eigen aan de bouwsector? Dat al die mensen al weken/maanden volgeboekt zijn en het is normaal om te wachten.
Je kan ook niet op voorhand offertes opvragen als je nog niet in huis zit neem ik aan.
Wij lieten ons huis verven en in de eerste week dat we er woonden paar offertes laten opmaken, op alle offertes wachten, vergelijken, akkoord gaan en dan makkelijk nog een maand of 2 maanden wachten tot die persoon kon beginnen.
Ze pakken inderdaad dingen onhandig aan en logica is soms ver te zoeken, maar dit vond ik juist normaal dat je x weken moet wachten.
Bonnie geeft zelf aan in een eerdere vlog dat de vloer niet eerder kan komen ivm bouwvak en Corona enz en dat ze allang blij mogen zijn dat ze de vloer over een aantal weken krijgen. Ik zou persoonlijk ook gewoon lekker mijn tijd nemen in hun geval.
Wordt in het mamabloggers topic besproken
Nu je dit zo zegt ben ik daar ook wel een beetje klaar mee, mede omdat een Mopperende (Oude) Vrouw er doorgaans van wordt beticht “een tekort aan seks te hebben” of “een scheefzittende tampon te dragen”. Die dubbele moraal irriteert me. Misschien overdrijf ik nu maar naar mijn idee wordt De Mopperende Oude Man doorgaans grappig gevonden in tegenstelling tot een mopperende vrouw.
Vertel?
Steeds als ik desinformatie zie denk ik alleen maar: adtje des. Miss moet annic ff een adtje des nemen
En die arts is toch juist geen arts.
Anyway dit is voor het mommyblogger topic
Ik vind het vooral bijzonder als al die bouwmensen überhaupt een datum kunnen geven en zich daaraan houden. Bij ons was het ‘ja we kunnen volgende week wel een keer’ en dan kwamen ze gewoon niet, en moet je ze bij elk ding achter hun broek aan zitten. Je kunt echt geen afspraak maken met mensen in de bouw in deze drukke tijd. Was ook echt jaloers dat ze zo’n persoonlijk en fijn contact hadden met hun schilder. Bij ons waren het vaak alleen van die lompe mensen waarmee je vrijwel niet kon communiceren helaas.
Die schilder was echt fantastisch. Ging hen ook van alles uitleggen enzo. Echt heel leuk. Als ik in Rotterdam zou wonen dan zou ik hem inhuren. (Dat is misschien zijn doel ook wel bedenk ik me nu, haha.)
Nee volgens mij zei Bonnie dat ze had aangeboden zijn gegevens onder de vlog te zetten maar had hij het al druk genoeg haha.
Bij ons werd er bij ieder ding wat ze maakte, standaard ook iets gesloopt, en een bende dat ze achterlieten, overal peuken en flesjes en appels en puin en verpakkingen en schroeven door de hele bouwplaats die je dan weer kon gaan opruimen. Snap dat echt niet. Stonden ook de helft van de tijde roken of de bellen ipv te werken. (op een paar uitzonderingen na die wel netjes werkte). Ik wou ook wel zo’n schilder leek me zo’n sympathieke man die allemaal tips ging geven.