Het andere Youtubers/Bloggers topic #13

Denk dat Monica die capaciteiten wel heeft, maar het haar maar weinig interesseert. Los van deze discussie vind ik haar verder wel een beetje simpel hoor, haar interesses zijn voornamelijk zichzelf, eten, kleding en make up. Helemaal prima verder, alleen daar hoeven wij denk ik ook niet meer van te maken dan het is.

4 likes

Ik kijk de aflevering nu terug.

Het antwoord van Monica op de vraag over haar mindfulnessproject. Ze doet er zelf dus eigen niks mee. Gewoon een verdienmodel voor haar haha.

& wat heeft die Maarten een misselijkmakend ondergebit.

10 likes

Monica bij de slimste mens is een beetje zoals ik tijdens mijn bachelor: minimale kennis, beetje geluk, beetje gunfactor en pindasaus.

161 likes

Ja sorry maar dit vind ik echt een arrogante manier van naar mensen kijken. Omdat je andere interesses hebt ben je direct simpel? Vind dat echt denigrerend, alsof je bezighouden met onderwerpen beter of meer waard is dan je bezighouden met andere onderwerpen.

8 likes

Niet per se andere interesses, maar interesses die zich met name op jezelf en je uiterlijk richten. Haar hele leven draait volledig om zichzelf en haar behoeften. Dat vind ik wel simpel. Zo zwaar til ik hier niet aan hoor, ik zie het meer als een droge constatering.

19 likes

Hahahhaha dit is precies hoe ik mij voel!!

1 like

What did I just watch

1 like

Not a fan van het nieuwe dekbed van Bonnie. Maar goed ze maakt wel meer questionable interieur keuzes😂

2 likes

Ik vind Bonnie wel een beetje sip overkomen de laatste tijd. Ik hoop dat het goed gaat!

Sip? Hoe kom je daar nou bij, is me niet opgevallen

Vind dat nieuwe dekbedovertrek echt fantastisch, denk dat het goed past bij de muur. Die stoelen daarentegen…

3 likes

Ik vond Bonnie juist opvallend stralend overkomen in de vlog van vandaag! Ze zag er echt heel fris en vrolijk uit. Snap ook niet hoe je bij dat sippe komt

Ik ben vooral blij dat het eindelijk een x niet over verven gaat.

Die stoelen geven mij overigens weer school vibes…

5 likes

Weet je, ik kan Alwin echt wel hebben, ik kijk zn video’s en erger me niet uitzonderlijk aan hem. Vind ook altijd wel leuke edits en ideeën. Maar die Bradley haalt echt het bloed onder mn nagels vandaan. Overigens begrijp ik niet waarom een pizza van papa johns een review verdient, niks bijzonders aan, maar goed.

3 likes

Zij was toch zwanger maar wilde geen test doen omdat ze het gewoon aanvoelde?

1 like

Ohh, dat verwachtte ik al sinds die Bridgette kwam! Ga meteen kijken haha.

1 like

Oh de juice op deze vrijdagochtend in vloggerland. Lang leve vrije vrijdagen.

1 like

Vond het ook grappig dat de video ging over vegan eten, maar dat Alwin dan wel een vleespizza bestelt en voor de video een stukje van de vegan pizza van zijn vriendin proeft :joy:

2 likes

Ja dat sloeg helemaal nergens op, snapte er niks van

#clickbait

Wow deze had ik echt niet aan zien komen joh, ik kijk ook wel eens hun video’s en ze zijn zo open en haply en respectvol en bemoedigend naar elkaar toe (soms wel iets te veel yeah I love that als de ander iets zegt) dat ik dit echt niet aan zag komen. Ga vanavond als K. op bed ligt en ik in bad deze video maar eens even kijken.