omggg heftig
ook echt ‘how we’re co-existing in our lives’ klinkt echt lekker dramatisch gelijk
omggg heftig
ook echt ‘how we’re co-existing in our lives’ klinkt echt lekker dramatisch gelijk
Ik dacht ook dat Lotte niet meer filmpjes op TikTok ging uploaden omdat ze vond dat er teveel op gepest werd (vooral op andere jonge meiden).
Heeft ze niet lang volgehouden dan als ik dat zo zie.
Hahaha love it dat je deze mensen ook nog steeds echt volgt, maar als ik het zo lees zijn ze ook wel intrigerend genoeg om te blijven volgen.
Ze hebben echt zo’n ‘vakantie-look’, beetje zo net ranzig paar dagen niet gedoucht en de hele tijd in bikini rondlopen
Dat zijn allemaal oudere filmpjes van haar, toch? Die blijven gewoon bestaan.
Het zijn oude filmpjes maar gelukkig kan ze nu reels maken op insta!!!
Geen idee, ik heb geen tiktok. Dat is echt het platform waar ik me echt te oud voor voel
Ohja. Daar had ze laatst ook een heel YouTube filmpje aan gewijd. Ook niet gezien
Vroeg ik me ook af! Toen Martine begon te ratelen over het reptielenbrein ben ik overigens afgehaakt
Passen
Omdat je natuurlijk als moeder (in spe) VEEL gevoeliger bent en alle andere vrouwen (en mannen) het wel aankunnen, want alleen als je zwanger bent of bent geweest snap je pas hoe erg dingen soms kunnen zijn.
Ik zag een story van een vriend dat hij in zijn straat een brand en een schietpartij was. Volgende story was van Jessie Maya die toevallig bij die brand was. Ze is er goed vanaf gekomen gelukkig.
Ja sick, er was brand in de salon bij de zonnebanken. Final destination vibes.
Jaaa…alleen DAN kan je het leven pas begrijpen.
Hahahaha Mo had er geen zin meer in, liet dr seconden gewoon uitlopen
“Oh ik had natuurlijk gewoon moeten passen!”
Ahhahahha gekkie
Woont zij in Arnhem?
Geen idee maar ze is er wel vaak.
Volgens mij wel!
Waarom? Het is gewoon een normale term van een bepaald deel van de hersenen.
Dus juist weer niet zweverig…