Het andere Youtubers/Bloggers topic #13

Ik sluit deze mooie DSM week af met HONG KONG. Sleep well!

Late reactie maar was in Arnhem inderdaad, reed er rond 21.30 langs en toen was er nog politie bij het café een stukje verderop wat Jessie ook in haar stories deelt

1 like

Ja, dat weet ik! Het zat hem meer in het ratelen. Ik vond dat ze het gesprek (eerder ook al een paar keer) te veel overnam.

1 like

Annemerel is gisteren getrouwd, ben benieuwd naar de foto’s!

5 likes

Ik ook. Haar familie heeft helemaal niks gepost op sociale media, heel goed! Het is aan haar om wat te delen. Als ze wat wilt delen.

Ik ook, zit hele tijd haar social media te refreshen haha

Ik zit nu in de neurologie en niemand die dat gebruikt haha :grimacing: snap wel wat ze bedoelen met die indeling maar vind 't bijna een belediging voor de complexiteit van ons brein

5 likes

Hopelijk had ze geen tan lines van haar horloge!

4 likes

Kan bij het reptielenbrein alleen maar denken aan shapeshifters :alien: :ghost: :lizard:

9 likes

Dit is echt helemaal fantastisch, lekker kneuterig
12 likes

Haar familie zit toch amper op social media? In ieder geval niet actief. Laura (Brijde) heeft wel één foto gedeeld van haarzelf en haar vriend. Maar ik had ook niet verwacht dat de bruiloft helemaal gedeeld werd op social media. Volgens mij hebben ze nog geen 50 mensen uitgenodigd. Correctie: 26 genodigden.

1 like

Haar moeder en zusje hebben wel een foto van zichzelf geplaatst dan wel een story

Die volg ik niet, maar het verrast me in ieder geval niet dat die mensen een foto delen van zichzelf. Ik bedoel dat ik niet had verwacht dat Annemerel’s bruiloft uitgebreid gedeeld zou worden of dat zij en Arthur meteen na afloop een instapost zouden plaatsen.

Oh leuk. :heart: Sowieso lijkt Jan mij echt zo’n aardige en vriendelijke man. Sta er wel van te kijken dat best weinig abonnees heeft, ik keek een hele tijd geleden ook wel eens naar zijn vlogs en hij doet beter dan sommige andere vloggers vind ik.

1 like

Ik het zo’n theezakje voor koud water gekocht, die Bonnie en Sarah promoten. Het is niet gewoon vies, maar echt ranzig. Dit is eigenlijk een waarschuwing dus.

49 likes

Lol ja die Lottelovesbeuty van die marijn had gekregen omdat marijn het goor vond

1 like

Haha ik snap echt niet waarom je bij familie zou gaan kijken voor foto’s. Vind dat soort dingen echt te ver gaan ookal vind je iemand heel leuk vloggen of wat ze dan ook doet.
Fangirlen to the maxx :woman_facepalming:t3:

8 likes

Van lipton? Had die laatst ook geprobeerd. Het is alsof water drinkt met 1 druppel ranja bahbah

2 likes

Ik had een smaak (de roze) en ik dacht even dat ik de potpourri van mijn oma had opgegeten.

25 likes

Die hibiscus? Ik vind die super lekker juist

1 like