Elderflower & rose.
Hahahahahahaha
Geabonneerd! Ik hou ervan. Hij is echt grappig ook!
Haha ja ik moest zo hard lachen om Miep de stofzuiger
Wat wonen zij heerlijk zeg, zo te zien! Die kipjes
Dat is echt weer zo’n marketing ding. Je kan elk theezakje in koud water hangen met hetzelfde effect. Ik doe dat in de zomer vaak met groene thee of van die kruidenthee mengsels, je hoeft het niet eens lang te laten staan en ik vind het heel lekker.
Dus ik zou echt niet ‘speciale’ theezakjes kopen voor koud water, dat is gewoon iets wat ze bedacht hebben om geld te verdienen.
Hahaha ja dat is wel echt zo. Ik heb m ook en kon er al niet op komen waar t naar smaakte, maar potpouri idd
Trekt het dan wel in?
Ja.
Ja heerlijk. Lekker grote fles vullen, paar zakjes erin hangen en in de koelkast leggen! Heerlijke ijsthee. Evt nog wat zoeter maken naar smaak of schijfjes citroen erin yum.
Je moet het gewoon wat langer laten staan. Als je een kan water met een theezak erin in de ijskast zet voor een paar uur heb je precies t zelfde idd.
Wat een prachtige tuin hebben zij!
Nou voor de liefhebber de foto van annemerel. Word echt helemaal zenuwachtig van die witte jurk in dat zand
Ze ziet er prachtig uit!
(Maar wat is die foto slecht nabewerkt zeg, zó jammer)
Cute alleen dat knotje? Alsof ze zo uit bed is gestapt en die sluier eronder gebonden heeft KLAAR
Vind ik ook beetje gek, maar past wel weer bij haar ofzo!
Nou heb ik gisteren toevallig ook op het strand doorgebracht en met windkracht 5 denk ik niet dat een bruidskapsel er echt lang goed uit had blijven zien haha
Ik ben zelf fotograaf maar zou dit nooit zo aan een klant afleveren. Heel slordig nabewerkt
Neemt niet weg dat ik blij voor haar ben haha, volgens mij is het echt een leuk stel dat gek is op elkaar.
Ze hebben niet eens hardloopschoenen aan
Hopelijk hebben ze een mooie dag gehad, ze kijken zo verliefd! Hopelijk volgt er snel een blog/vlog want ik ben benieuwd!