Het andere Youtubers/Bloggers topic #13

15 likes

Ah Almere, The New Land

Jong1_0

Voor iedereen die nog een uitje wil plannen:

17 likes

Ohhh nee wat errug

Och ja, dat gedrocht van die toeristenkaart, incl. Amsterdam Beach en de Flowers of Amsterdam… in Zuid Holland.

12 likes

hahaha dit ook

Although famous for its historic city centre, the Amsterdam region is always evolving as new immigrants and diverse cultures make their mark on its many towns and cities. But probably the most dramatic changes have taken place in the province of Flevoland, on land which was once the Zuiderzee.

ze doen echt alsof de pilgrims themselves flevoland hebben ontdekt

10 likes

New immigrants :sob: er is zelfs op gestuurd dat er evenveel Limburgers als Groningers wonen, evenveel protestanten als katholieken, etc. Een gecontroleerde mix van alle mogelijke verschillen.

Ken je geschiedenis, Amsterdam :sob:

2 likes

Ja vind ik ook! Terwijl ze nu juist zoveel creatieve dingen heeft om over te vloggen/bloggen (tuinverbouwing, nieuwe kamer voor Zara), zie je haast alleen de gesponde producten. Haar comments staan sinds kort ook uit op Youtube?

Hahaha Joey over Co haar interieur ‘Oh my god who could live here?!’

29 likes

ik zit echt vaak te zeiken op Sanny maar ik vind haar vlogs wel altijd zo mooi gefilmd en ge-edit, valt me vandaag ook weer op

1 like

Het ziet eruit alsof deze hut in een soort horrorfilmset staat met die gekke verlichting.

1 like

Misschien ligt het aan de bewerking :stuck_out_tongue:

2 likes

Jammer dat er geen filmpjes opstaan.
Anyhow, ik heb dit pak ook: https://www.instagram.com/p/B9M2bgkF3AX/?igshid=13jijsdoa7m38

1 like

Oeeee waar gekocht?

Het is van de h&m maar al 3 jaar oud ofzo

1 like

Is dit serieus :joy: dacht dat satire was? Castles and Gardens of Amsterdam? … jeetje wat erg dit

2 likes

Ik trek die combinatie van Co (with the flow) en PP echt heeeel slecht, wat een geschreeuw

14 likes

Ik kon het ook niet aan. Zat me ook af te vragen of buren in dat vakantiehuis niet ontzettend last hebben gehad van hun geschreeuw

1 like

Holy shit is dit echt?? Gardens and castles of Amsterdam?? Want Hilversum en Utrecht bestaan niet meer ofzo?

En wij altijd maar lachen als Amerikanen alleen maar Amsterdam kennen. Bi-zar dit

1 like

Wisten jullie dat Amsterdam ook al een Lake disctrict heeft?

Ligt wel 200km naar het noorden, in Friesland, maar dat is maar een bijkomstigheid.

image

Ohja, nog even het ‘countryside’-stereotype bevestigen

8 likes

world famous afsluitdijk hahah help

14 likes