Ja dat viel mij ook op. Was heel dichtbij gefilmd, had wel wat! En dat ze iets met Bas Muijs had gehad hahaha
Ja nou inderdaad. Wie heeft dit gefilmd? Er loopt tijdens t aansnijden van de taart ook vol iemand door het beeld heenâŠ
Laura Brijde staat er
Haha ja ik ook! Vind het juist een lief filmpje met allemaal gelukkige mensen.
Wat erg dit.
Die hele kaart bedoel ik.
Haha ja dat vond ik ook leuk! Gewoon lekker zelf snel een knotje maken als bruidskapsel
Oh ik zie mezelf (als ik ooit ga trouwen) het ook zo doen. Wat leuk, wat lief en persoonlijk!
Volgens mij wonen Jessie en Jeroen in een huis waar ik een paar maanden geleden met een vriendin langs liep. Het was een van de huizen waarvan ik zei " Ja omg hier wil ik wonen". Nou mooi te laat dus 
Echt helemaal Annemerel vond ik het! Hoop dat ze een fantastische dag hebben gehad. Annemerel ziet er heel gelukkig en vaak geëmotioneerd uit haha. Tuur kijkt ook alleen maar ontzettend blij (maar dat doet ie altijd).
Hoeveel duimpjes zou hij omhoog gestoken hebben gisteren
Ahhh, ik word hier echt heel blij van. Ze zien er beiden inderdaad onwijs vrolijk uit, en de hele bruiloft ziet er heel gezellig en lekker low-key uit. Vind dat ze er ook zo mooi uitziet (ik ben ook fan van het simpele knotje. Zoveel beter dan die stijve opgestoken bruidskapsels of van die typische ik-heb-gewoon-altijd-stijl-haar-maar-nu-voor-1-dag-in-mijn-leven-4-perfecte-krullen-langs-mijn-gezicht-hangen-kapsels.

Trouwambtenaar: âNeemt u Annemerel tot uw wettige echtgenote?â
Tuurtje: 
Ah zo leuk dit 
Wel knappe fotograaf trouwens. Ik zou helemaal awkward worden van al die strandgangers die dan zo zitten mee te luisteren
Bonnie gaat nog steeds los op instagram over haar stopcontacten en dat ze die een kleur heeft gespoten. Mensen doen net of ze het wiel heeft uitgevonden. Zoiets kun je zelf toch ook wel bedenken. Alsof het allemaal zo crea of hogere wiskunde isđ.
Moet miss in het ergernissen topic maar kan er nooit tegen wanneer mensen voor minimale inspanning zoveel credits krijgen. Die âinfuencersâ laten een scheet en ze krijgen al complimenten en worden toegejuicht. Terwijl de meeste van ons op t werk vaak alleen t gezeik krijgen. (denk ik). Jaloers.
Ach wat lief. En een mooie jurk heeft ze!
Dee is op vakantie en wat denk je dat ze heeft meegenomenâŠ
EEN PERSPAKKET VAN GUTS GUSTO VOOR EEN SHOPLOG
Word echt niet goed van al die shoplogs van dat kind hoor, echt elke week weer
Leuk die video van Annemerel door Laura! Dan zal er ook nog wel een video komen van die fotograaf! Ik durf er bijna op te wedden dat ze een YT edit laat maken en een volledige versie voor privé.