Het andere Youtubers/Bloggers topic #13

Oh vind ik juist wel leuk. Beter dan opeens een suffe opgestoken rol in je nek als bruidskapsel wat totaal niet bij je past.

51 likes

Ahh wat een lieve foto van Annemerel! Ik vind het juist wel leuk dat knotje. En eens een wat simpelere bruiloft i.p.v. al dat gedoe wat de laatste jaren zo in opkomst is.
Vind het helemaal bij hen passen.

17 likes

Ik wilde net hetzelfde typen. Het lijkt wel alsof zij met een dodge/burntool zijn opgelicht, maar dit niet helemaal netjes is gebeurd waardoor er bv links van hem en tussen heb in ook een deel vd achtergrond is opgelicht. Zou dit ook nooit zo afleveren, ook niet als eerste preview.

En ook de witheid van haar jurk klopt naar mijn idee niet met de rest van de foto (hij zal best echt spierwit geweest zijn, maar in deze setting en belichting klopt dat niet).

Verder zien ze er heel gelukkig uit en vind ik haar jurk heel tof. Het knotje vind ik idd heel Annemerel :slight_smile:

5 likes

Ik ga toch altijd weer stuk om Bonnie, ziet ze een koper spuitfles en dan gebruikt ze haar platform op insta om eerst te achterhalen via anderen of het echt werkt voordat ze het koopt.
Ik bedoel, het is niet alsof ze een hele dure investering doet, het gaat letterlijk om een spuitbus.
Als ik consequent zo slim zuinig zou zijn had ik inmiddels ook zo’n huis kunnen kopen denk ik.

14 likes

echt mindfuck om tuurtje in iets anders dan dat hardlooppak te zien :joy:

8 likes

Dit was de fotograaf bij annie en tuur: https://instagram.com/jorooyen?igshid=6zj0xc0bil2e

Lijkt me wel gewoon een goede fotograaf, dus snap niet zo goed waarom deze foto eruit ziet alsof ie met een mobiel is gemaakt met zo’n lelijk blur ‘portret’ effect

Dus wie stuurt deze story ff door aan Tien :joy::shushing_face:

51 likes

Misschien is dit toch een onbewerkte versie? Er zat bij mijn foto’s een behoorlijk verschil tussen de bewerkte eindfoto’s en de niet bewerkte foto’s (niet alles is bewerkt, maar we kregen wel zo’n beetje alles wat is gemaakt). Heb er geen verstand van maar misschien dat het door bepaalde lens/instelling wel een bewerkte vibe krijgt, maar het dat dus nog niet is ? Edit: zeker als ik dus zijn portfolio zie, lijkt dit haast niet te kloppen

Is het niet gewoon een foto die een familielid heeft gemaakt en die ze zelf zo beperkt heeft? Vind het niet echt een fotograaf-foto, ook met normale bewerking niet.

4 likes

Zo snel gaat het niet met foto’s van de fotograaf dus ik denk inderdaad van een familie lid. Mooi stel samen, en ook leuk dat ze op t strand waren!

@tunnelvisie @vanjie Nee haha, er staat namelijk onder dat de foto door deze fotograaf is gemaakt (anders zou ik dat ook niet weten :stuck_out_tongue: Maar misschien hij met z’n mobiel ipv camera? Lijkt me sterk maar kan?

4 likes

Wat een gezeik om een foto. Als niemand hier iets gezegd had dan had ik niet gedacht dat er iets mis mee is hoor

5 likes

Ik vind het ook een mooie foto! Vind alles ook wel bij hen passen, leuk om te zien. Hoeft toch niet altijd over de kop perfect.

1 like

Maar dit hele topic is toch gezeik om niks haha met deze mindset kunnen we het halve forum weggooien.

12 likes

Maar er is niets mis met de foto, dat is 't m.

Zeiken om het zeiken dus

Huh zie je die buitenaardse glow rond Tuurtje niet dan?

Ik snap wel dat ze gewoon snel een foto wou plaatsen dus ze zal 'm vast zelf snel geretoucheerd hebben maar dan zou ik als fotograaf wel vragen mijn naam weg te halen want holy shit dit is géén reclame haha.

27 likes

Nou dat is dus niet waar. Er is wel een hele hoop mis mee. Jij ziet dat dan niet en daar is ook helemaal niks raars aan, maar het is gewoon wel een feit dat er een hoop niet klopt qua kleur/effect bewerking.

8 likes

Ooooh naast klusser en schilder is iedereen hier ook professioneel fotograaf/editor.

13 likes

Je voelt je wel heel erg aangesproken lijkt het?

3 likes

Hier dan nog even een derde die hiermee d’r geld verdient en dit is echt niet goed gedaan. Als een klant van mij dit op instagram zou zetten (en het dus zelf bewerkt zou hebben, want zoiets lever ik niet) dan zou ik vriendelijk verzoeken het weer te verwijderen. Echt heel slecht gedaan.

10 likes