Idd als een klant van mij dit zelf zo zou bewerken zou ik ze eerst heel vriendelijk verzoeken het onmiddellijk te verwijderen én ze nog even op mijn algemene voorwaarden wijzen (waar ze overigens bij boeking mee akkoord gaan maar die ze bij aanlevering vd foto’s nogmaals toegestuurd krijgen). En daarna iets minder vriendelijk 
Dit is ook gewoon geen reclame voor de fotograaf. Als je kijkt naar de rest van zijn werk is dit zo anders. Geen idee of hij het onder tijdsdruk slecht heeft bewerkt of zij zelf, maar ik zou hier niet blij van woorden. En het feit dat een paar leken (of uhhh sorry zure kantoortrutten
) op een forum het ook meteen zien en niet alleen de “kenners” zegt wel wat over dat het opvalt.
Zie nu overigens dat hij het zelf ook heeft gedeeld in zijn story, dus hij zal het wel oke vinden.
@Vanjie ik lever bij bruiloften altijd dezelfde dag nog een preview van zo’n 10 foto’s, volledig bewerkt in dezelfde stijl als de rest, of als ze me tm het feest inzetten en ik dus laat thuis ben binnen 24u.