Het andere Youtubers/Bloggers topic #13

Ja ook. En over de kleuren en het klussen van Bonnie ook. Gewoon onnodig lullig.

Maar goed ik ga wel ergens anders moraalridderen. Mag ook niks meer zeggen tegenwoordig jezus

3 likes

En hoe haar relatie toxisch zou zijn en bv de bruiloft van Kelly waar het jaaaaren later soms nog over gaat incl commentaar op outfits van mensen die er niet om gevraagd hebben op
YouTube te staan :woman_shrugging:

1 like

Van nog steeds is na net 2 jaar dan niet echt sprake. :joy: Ik had gedacht dat ze veel langer samen waren, al valt het wel op inderdaad hoe verliefd ze zijn. Voor mij is het allemaal soms een beetje te zoet / intiem om naar te kijken.

6 likes

Eigenlijk 10 maanden want volgens mij was ze 36 weken toen ze beviel

Die trouwfoto snap ik, maar ik vind dit helemaal niet lelijk? Mis ik iets? Ik heb er geen expertise in, maar op het eerste gezicht is hier toch weinig mis mee haha

Haha Jennie probeert Almere op de kaart te zetten #visitalmere

18 likes

Sorry als ik nu iemand uit Almere beledig, maar daar valt toch werkelijk niets te beleven?

16 likes

Over de foto van Annemerel, als zij het een prachtige foto vinden is dat toch het belangrijkste? En dat vinden ze vast, want anders had ze hem niet gedeeld.

1 like

Vind dat Jessie er geweldig uit ziet. De kont/dijen vallen best mee en zijn niet zo Kim K/Nicki Minaj achtig maar net iets natuurlijker.
Maargoed, ze gaat nog zo’n operatie doen later dus dan wordt het denk ik wel zo overdreven.

Rotterdam is toch het NY van Nederland met Manhattan aan de Maas?

Almere lijkt me eerder een Detroit ofzo :joy:

26 likes

15 likes

Ah Almere, The New Land

Jong1_0

Voor iedereen die nog een uitje wil plannen:

17 likes

Ohhh nee wat errug

Och ja, dat gedrocht van die toeristenkaart, incl. Amsterdam Beach en de Flowers of Amsterdam… in Zuid Holland.

12 likes

hahaha dit ook

Although famous for its historic city centre, the Amsterdam region is always evolving as new immigrants and diverse cultures make their mark on its many towns and cities. But probably the most dramatic changes have taken place in the province of Flevoland, on land which was once the Zuiderzee.

ze doen echt alsof de pilgrims themselves flevoland hebben ontdekt

10 likes

New immigrants :sob: er is zelfs op gestuurd dat er evenveel Limburgers als Groningers wonen, evenveel protestanten als katholieken, etc. Een gecontroleerde mix van alle mogelijke verschillen.

Ken je geschiedenis, Amsterdam :sob:

2 likes

Ja vind ik ook! Terwijl ze nu juist zoveel creatieve dingen heeft om over te vloggen/bloggen (tuinverbouwing, nieuwe kamer voor Zara), zie je haast alleen de gesponde producten. Haar comments staan sinds kort ook uit op Youtube?

Hahaha Joey over Co haar interieur ‘Oh my god who could live here?!’

29 likes

ik zit echt vaak te zeiken op Sanny maar ik vind haar vlogs wel altijd zo mooi gefilmd en ge-edit, valt me vandaag ook weer op

1 like

Het ziet eruit alsof deze hut in een soort horrorfilmset staat met die gekke verlichting.

1 like