Misschien ligt het aan de bewerking
Jammer dat er geen filmpjes opstaan.
Anyhow, ik heb dit pak ook: https://www.instagram.com/p/B9M2bgkF3AX/?igshid=13jijsdoa7m38
Oeeee waar gekocht?
Het is van de h&m maar al 3 jaar oud ofzo
Is dit serieus dacht dat satire was? Castles and Gardens of Amsterdam? … jeetje wat erg dit
Ik trek die combinatie van Co (with the flow) en PP echt heeeel slecht, wat een geschreeuw
Ik kon het ook niet aan. Zat me ook af te vragen of buren in dat vakantiehuis niet ontzettend last hebben gehad van hun geschreeuw
Holy shit is dit echt?? Gardens and castles of Amsterdam?? Want Hilversum en Utrecht bestaan niet meer ofzo?
En wij altijd maar lachen als Amerikanen alleen maar Amsterdam kennen. Bi-zar dit
Wisten jullie dat Amsterdam ook al een Lake disctrict heeft?
Ligt wel 200km naar het noorden, in Friesland, maar dat is maar een bijkomstigheid.
Ohja, nog even het ‘countryside’-stereotype bevestigen
world famous afsluitdijk hahah help
Ja dat viel mij ook op. Was heel dichtbij gefilmd, had wel wat! En dat ze iets met Bas Muijs had gehad hahaha
Ja nou inderdaad. Wie heeft dit gefilmd? Er loopt tijdens t aansnijden van de taart ook vol iemand door het beeld heen…
Laura Brijde staat er
Haha ja ik ook! Vind het juist een lief filmpje met allemaal gelukkige mensen.
Wat erg dit. Die hele kaart bedoel ik.
Haha ja dat vond ik ook leuk! Gewoon lekker zelf snel een knotje maken als bruidskapsel
Oh ik zie mezelf (als ik ooit ga trouwen) het ook zo doen. Wat leuk, wat lief en persoonlijk!
Volgens mij wonen Jessie en Jeroen in een huis waar ik een paar maanden geleden met een vriendin langs liep. Het was een van de huizen waarvan ik zei " Ja omg hier wil ik wonen". Nou mooi te laat dus
Echt helemaal Annemerel vond ik het! Hoop dat ze een fantastische dag hebben gehad. Annemerel ziet er heel gelukkig en vaak geëmotioneerd uit haha. Tuur kijkt ook alleen maar ontzettend blij (maar dat doet ie altijd).