Hoeveel duimpjes zou hij omhoog gestoken hebben gisteren
Ahhh, ik word hier echt heel blij van. Ze zien er beiden inderdaad onwijs vrolijk uit, en de hele bruiloft ziet er heel gezellig en lekker low-key uit. Vind dat ze er ook zo mooi uitziet (ik ben ook fan van het simpele knotje. Zoveel beter dan die stijve opgestoken bruidskapsels of van die typische ik-heb-gewoon-altijd-stijl-haar-maar-nu-voor-1-dag-in-mijn-leven-4-perfecte-krullen-langs-mijn-gezicht-hangen-kapsels.
Trouwambtenaar: âNeemt u Annemerel tot uw wettige echtgenote?â
Tuurtje:
Ah zo leuk dit
Wel knappe fotograaf trouwens. Ik zou helemaal awkward worden van al die strandgangers die dan zo zitten mee te luisteren
Bonnie gaat nog steeds los op instagram over haar stopcontacten en dat ze die een kleur heeft gespoten. Mensen doen net of ze het wiel heeft uitgevonden. Zoiets kun je zelf toch ook wel bedenken. Alsof het allemaal zo crea of hogere wiskunde isđ.
Moet miss in het ergernissen topic maar kan er nooit tegen wanneer mensen voor minimale inspanning zoveel credits krijgen. Die âinfuencersâ laten een scheet en ze krijgen al complimenten en worden toegejuicht. Terwijl de meeste van ons op t werk vaak alleen t gezeik krijgen. (denk ik). Jaloers.
Ach wat lief. En een mooie jurk heeft ze!
Dee is op vakantie en wat denk je dat ze heeft meegenomenâŠ
EEN PERSPAKKET VAN GUTS GUSTO VOOR EEN SHOPLOG
Word echt niet goed van al die shoplogs van dat kind hoor, echt elke week weer
Leuk die video van Annemerel door Laura! Dan zal er ook nog wel een video komen van die fotograaf! Ik durf er bijna op te wedden dat ze een YT edit laat maken en een volledige versie voor privé.
Hoeveel keer is zij wel niet op vakantie geweest?
Wat tof. Laura lijkt me sowieso echt een lief mens
Dit heb ik ook vaker gezien op de Dominicaanse Republiek. Trouwen daar klinkt super idyllisch, maar in de praktijk sta je dan op het strand van een hotel, onder een plastic bloemenboog, midden tussen de badgasten die ongegeneerd erbij gaan staan kijken omdat ze net wat teveel gedronken hebben in het all-inclusive hotel, met vaak amper familie of vrienden erbij elkaar het ja-woord te geven. Ik was meteen genezen van het idee van een tropische strandbruiloft.
Ik vind haar steeds minder leuk worden. Werkelijk alles is spon bij haar. Er zijn behoorlijk wat influencers die er wat van kunnen, maar zij spant echt de kroon
Wil even hierop reageren vanuit mân opleiding (toerisme): NBTC (Nederlandse toerisme bureau/promotie) heeft hiervoor gekozen vanwege de vele Chinese toeristen. Neem bijvoorbeeld een stad als Shanghai. Duurt 2-3u soms om van de ene naar de andere kant te komen. Veel Chinezen doen dus ook een dagje âNederlandâ en willen zo snel mogelijk alles zien (zien Nederland = Amsterdam). Namen als Amsterdam beach helpen daarbij om dit beeld te versterken. Voor ons klinkt het heel dom, maar vanuit chinees toeristen perspectief is het heel logisch!
Leeuwarden wordt Little Amsterdam genoemd.
Ja ik keek in eerste instantie omdat ik het juist heel leuk vind dat ze nog wel gewoon een studie doet. Maar het lijkt erop alsof ze daar straks niks mee gaat doen, wantja dan krijgt ze niks meer gratis.
Nu kijk ik vooral voor de irritainment. Ook dat ze dan over die coronatest loopt te mekkeren waardoor ze haar vlucht had gemist. âJa gelukkig gaat er morgen nog een, soms pas 3 dagen later en dan hadden we 3 dagen van onze vakantie gemistâ. Nee meid, een normaal mens had dan 3 dagen van zijn vakantie gemist, jij belt gewoon even Christine van Tui en die plakt er 3 dagen achteraan voor je. Gratis.
Ah hoe leuk die hardloop poppetjes op die taart!
Jaaa echt een mooi appartement! Vind die bank ook echt prachtig (om even in haar vocabulaire te blijven haha). Denk dat ze een beetje vergeten was hoe alles eruit zag, zoals dat dressoir, die werd pas na een aantal weken geleverd
Ja ik vind het dressoir heel erg lelijk. Het heeft een hele typische lelijke oranje beits. Vind het verder ook geen bijzondere kast