Het andere Youtubers/Bloggers topic #13

Ja loooove dat appartement, die aparte slaapruimte boven en die ramen :smiling_face_with_three_hearts: Begin goed met de bank en het bureautje, maar nu is het inderdaad beetje rommelig met alle warme/bruin tinten.

1 like

Zouden lil kleine en jaimie nog samen zijn?

Is dit niet meer een vraag voor het boulevard topic?

1 like

Wat leuk! Tien keer liever zo’n feest dan een trouwerij volgens ‘het boekje’. Gewoon lekker eten en drinken met je geliefden op een plek waar je je enorm thuis voelt, beter kan niet!

8 likes

Om hierop toe te voegen (sorry vind dit onderwerp van toerisme echt heel interessant): dit is gedaan zodat Leeuwarden meer toeristen krijgt ipv Leiden of Utrecht bijvoorbeeld. Daar hangen ze dan geen naampje aan waardoor het minder aantrekkelijk is. Zo kunnen ze zorgen voor spreiding en een goed idee krijgen waar toeristen evt heen kunnen gaan (daarom ook Amsterdam Beach, gaan ze minder snel naar Scheveningen oid).

2 likes

Een uur geleden had ze nog gekookt voor hem

5 likes

Lijkt me ook wel relaxed om gewoon 1 gebied te gebruiken voor toeristen (de randstad, in dit geval).

Dat de rest van Nederland net zulke mooie steden heeft, hoeven ze niet te weten :wink:

5 likes

Nee

1 like

Denken jullie ook dat Annemerel en Tuur snel nu na hun huwelijk aan kinderen zullen beginnen? (vanuit gaande dat dat allemaal goed gaat bij ze etc). Zeker nu er voorlopig geen marathons op het programma staan?

Zulke onderwerpen zijn het speculeren niet waard vind ik

75 likes

Ik denk oprecht dat ze daar wel serieus over nadenken / hebben nagedacht! Dus het zou me niks verbazen als ze binnen/over een jaar zwanger is. Heel af en toe heeft ze wel eens geroepen “mocht het hun gegund zijn” maar nooit iets van “hier ben ik nog lang niet klaar voor”. Dus ik zou niet gek opkijken als het zover is. Hoewel ik het wel jammer zou vinden als ze dan vrij snel niet meer kan/wil hardlopen en daarna ook niet meer. Het lijkt mij (maar wat heb ik erover te vertellen) het leukst als ze dan echt tot het eind kan blijven sporten en daarna na een paar maanden weer met super veel enthousiasme kan beginnen. Misschien gaat ze dan zelfs een boek schrijven over hardlopen en zwanger zijn/ met baby haha.

1 like

Hahaha Lisa zegt in de vlog van Bonnie dat Bonnie de helft van een klein zakje chips zou eten, het weer dicht zou doen en dan in de avond de andere helft op zou eten als snack.
Doet me denken aan de fictieve kaassoufflé

91 likes

Bonnie komt ook weer lekker wereldvreemd over😂

3 likes

Ik wil ook een dochter zijn van Nick en Bonnie haaahaaa

1 like

Ik zou me zo aan hen ergeren als ik ze tegen zou komen bij het winkelen haha. Echt net van die dertienjarigen die voor het eerst zonder ouders gaan winkelen en dan de hele tijd net te hard praten en super aanwezig zijn :o_o:

16 likes

OooH mIjN GoooOod NiiiiIicK eR zIJn AlLemaal WINKELS in de buUrt bIJ de IKEA!!!1!
Die zijn er toch altijd :sweat_smile:

Ik vind enthousiasme juist leuk hoor, maar het ligt er zo dik bovenop dat ze het allemaal nog een tandje naar boven gooit omdat ze denkt dat dat leuk is voor de vlog.

12 likes

Hahaha, kwam hier om dit ook te posten.
Love it.

1 like

Haha nou bij die bij Rotterdam in de buurt heb je het niet zoals bij die in Eindhoven maar alsnog geen reden om zo overdreven te doen haha. Want het lijkt eigenlijk gewoon een beetje op het Alexandrium + ikea dan.

2 likes

Omg ik wist niet dat ik dit nodig had in mn leven maar I love it :star_struck:

1 like

Ik vind Lisa echt zo grappig, dat verhaal over hoe ze uit blikjes drinkt ook :joy:

3 likes