Het andere Youtubers/Bloggers topic #13

Dat dacht ik ook?? Wie zijn het dan?

2 likes

Fictieve kaassoufle? Is het kaassoufle verhaal verzonnen?

Whaa ik heb het al die tijd geloofd :rofl:

3 likes

Bij Delft niet en die is vanuit Noord het dichtstbij.

1 like

Maar die grap lag zo dichtbij de waarheid. Ik herinner me namelijk Bonnie die frietjes bewaarde in de koektrommel en dat Nick die dan mocht eten toen ze midden in de nacht thuiskwamen.

44 likes

Ze gingen eerst wel nog even de magnetron in hoor :fries:

5 likes

Ik heb receipts nodig. Mijn brein kan dit anders niet verwerken.

3 likes

U say whut??

33 likes

Weet niet meer wie het over Niomi en een eventuele break up had, maar in een nieuwe video (die ze denk ik moest maken ivm spon van dr huidverzorgingslijn) verteld ze heel omslachtig dat ze een ‘traumatic experience’ heeft meegemaakt, dat ze terug verhuist naar Londen, dat ze haar kijkers die net als eerder door behoorlijk wat gebeurtenissen haar hebben gevolgd graag weer meeneemt in this new chapter… Lijkt dus wel een definitieve break up.
Wel sneu voor d’r, ze leek heel verliefd op hem, en ze ziet er uit alsof ze heel wat gehuild heeft en elk moment weer kan gaan huilen.

2 likes

Ik stoor me er vooral aan dat Bonnie alles wil in de Ikea want ‘OMG NICK NU MAAR 28 EURO?!’. Ik ben zo in het echt ook waarschijnlijk, maar ze was echt te hysterisch op film, zeker voor iemand die duurzaamheid/kringloop promoot. Haar nieuwe stretcher via marktplaats was ook opeens ‘krakkemikkig’.

10 likes

Best zielig, ik heb nu even die laatste video van haar gekeken, nadat ik in geen 5 jaar ook maar iets van haar op youtube heb gezien, maar ze kwam wel wat relaxter over dan vroeger? En dat bruine haar staat haar ook prachtig trouwens.

Ik heb ook een tijd niks meer van haar gekeken, vond het vaak een beetje te klef en perfect allemaal. Volgde haar vooral nog toen zij, Zoe en Tanya nog in hun hoogtijdagen zaten :slight_smile:

1 like

Ja precies, toen volgde ik het ook. Met alfie, marcus, joe, casper en die tweeling, aaah ik vond die tweeling altijd zo leuk!

Ik kwam laatst ook gabbie tegen, die stalkerfriend van zoe. Wat is daar ooit mee gebeurd? Ik volgde al die mensen wel in die tijd, maar ben nooit echt op onderzoek uit gegaan via internationale fora om erachter te komen wat daar nou eigenlijk aan de hand was. Ik mis wel een beetje die tijd van youtube, heb het idee dat alles toen wat minder nep en over the top was, of was ik gewoon zelf een stuk minder kritisch? Ik weet het niet :rofl:

Wow ik heb dit forum gevonden na het hele gedoe met Annic van Wonderen en heb even het een en ander terug zitten lezen :O. Ik zie ook eigenlijk alleen maar dezelfde youtubers en instagrammers terugkomen. Daarom wil ik graag even iemand noemen die wat mij betreft echt veels te weinig volgers heeft op instagram en YouTube. En ja ik ben bevooroordeeld want ik volg haar al vanaf het begin omdat ik ook een dubbele longtransplantatie heb ondergaan, maar als je het leuk vindt om eens een dame te volgens die gewoon helemaal echt is en no nonsense dan wil ik jullie graag eens verwijzen naar haar instagram account: @isdaniellenicole en Danielle Smit op YouTube (zie vlog 15 voor haar achtergrond https://www.youtube.com/watch?v=pPsPfevhyno :). Ze runt een eigen bedrijf (lifestyle website: Lifestyle NWS) en heeft in haar jonge leven al zo ontzettend veel meegemaakt, maar je hoort haar echt never nooit klagen, ik met mijn medische achtergrond krijg altijd weer helemaal zin om van alles te ondernemen als ik zie wat zij allemaal bereikt heeft. Even kort: Ze heeft cystic fibrosis (wellicht wel bekend bij meerdere v an jullie?), diabetes type 1, ze heeft jaren geleden een dubbele longtransplantatie ondergaan en 3 jaar terug bleek ze in een van haar longen ook nog een kwaadaardige tumor te hebben zitten. Na een grote operatie waarbij een deel van haar long is weggehaald en chemo’s heeft ze haar werk weer als normaal opgepakt. Echt bizar hoor en zo’n echt persoon is tegenwoordig in Instagram en YouTube land uniek, iemand die het gewoon verdient om meer waardering te krijgen (ze verdient volgens mij niets met haar socials, veel te weinig volgers). Wilde ik gewoon even kwijt op dit forum, hoop dat dat mag :wink:

2 likes

Weet iemand hoe die vlogger heet die samen met haar man/vriend een half klushuis heeft? Iets met Sif of Saf ofzo. Die man heet geloof ik Matthijs. Kind dat ze hebben is denk ik nu 2 jaar ofzo.
Ik volgde haar ooit en ben benieuwd hoe het nu met hun is.

Ja die bedoel ik!
Matthijs en Hans, beiden hetzelfde :laughing:

8 likes

Wat is dit voor Inge Marieke scenario hahaha

139 likes

Ja hoor mag altijd, al denkt iedereen nu waarschijnlijk dat jij dit bent dus wees voorbereid :thumbsup:

112 likes

Wel een beetje on-Nederlands om jezelf zoveel veren in den reet te steken @Mariekedofjess!

12 likes

Je weet dat dit een forum is vol met gemene vrouwen die influencers helemaal kapot maken he!!

65 likes

Dit is pas een shout-out waar je u tegen zegt.

41 likes