hahahahah zooo ik wilde dit ook net posten idd.
hahaha nou ik neem aan dat iedere YouTuber zelf al wel wat langer op de hoogte is van dit forum dan ik en dat met enige regelmaat leest Geen idee hoe dit verder werkt, maar ik wilde gewoon even iets positiefs delen. Ik volgde Annic zelf ook en moet zeggen dat ik best onder de indruk ben over hoe dit geëscaleerd is in zo’n korte tijd. Wij kijkers hebben wel degelijk een behoorlijk invloed blijkt maar weer.
Daarom volg ik wss ook bijna alleen maar buitenlandse vloggers/influencers, sorry! Ken eerlijk gezegd de meeste namen niet die ik hier voorbij zie komen hahaha. Aan de andere kant is het ook niet echt een influencer, want hoeveelheid volgers en zie nooit een ad ofzo langskomen dus mss niet zo passend bij de echte influencers waar jullie het over hebben. Vond gewoon oprecht dat ze wat meer aandacht verdiende.
Je tip past beter in het Youtube aanraderstopic
Oh excuus, ik wist niet dat er ook een speciaal topic was voor Youtube aanraders
Dat snappen we Daniëlle
WTF Resley (van Nienke Plas) zit in haar nieuwe vlog hun kind gewoon rechtstreeks aan te sporen om te gaan vloggen. “wat zou je ervan vinden als je de camera een meeneemt in je kamer, of mee naar buiten, of als je gaat voetenballen en zwemmen? Lijkt je dat leuk om zelf te gaan vloggen?” en Nienke heeft volgens mij echt zoiets van…ugh nee alsjeblieft niet maar ze durft er niet helemaal tegenin te gaan ofzo?
Hij is Nienke’s manager ook dus hij zal wel heel zakelijk denken, maar alsjeblieft ga je kind van 6 jaar oud niet stimuleren om te gaan vloggen. Dat hij het zijn moeder ziet doen, ok…maar direct stimuleren om het ook te doen?
SMH
Oef ik was al gewaarschuwd maar wist niet dat de ellende al zo snel zou beginnen Zal het maar niet erger maken voor haar met mijn optimistische naïviteit.
Ahh volgens mij zijn Laura brijde en haar vriend vandaag (na 8 maanden) vetrokken voor familiebezoek in Spanje. Ze vond het al zo spannend met Corona en reisadviezen. Volgens mij allemaal nog zitten afwegen…
En echt net toevallig vandaag is heel Spanje op code oranje gezet.
Maar volgens mij zijn ze met de auto dus dat scheelt een beetje? Of niet
Volgt iemand Jordan Theresa? Ik was gister op haar kanaal gestuit en ze maakt best wel interessante video’s (veel sociaal maatschappelijke topics).
En nee, it’s not me;)
Zie echt net net in haar story dat ze er al zijn en dat ze er blijven! Kan ik mij goed voorstellen, al helemaal als je alleen bij familie verblijft…
Een tijdje geleden heeft ze een video gepost dat ze uit elkaar zijn. Volgens mij zegt ze niet waarom maar er dwaalden al lang foto’s van Tim met andere vrouwen in Hong Kong waar hij vaak was.
Zij is echt wereldvreemd
Crazy sale in Eindhoven!!!
Is godnondeju niet eens Eindhoven, maar Son en Breugel waar die Ikea staat. Stelletje frikandellen.
Ik zie echt al voor me dat ik met mijn ex/it’s complicated/nieuwe relatie een video ga opnemen en delen over hoe het nu zit met ons seksleven.
Ken deze mensen verder niet en de context, maar waarom wil je dit delen en waarom kunnen ze geen shirts aantrekken?
Haha ik ging ff googelen maar snap de verwarring wel. Hun filiaal heet wel Ikea Eindhoven (maar ze zitten er dus niet )
Haha ik snap het ook wel. Maar ik wilde even een Brabants calimero-punt maken.
Al dat bruin bij elkaar en dan ook nog een houten tafel???
En dan die stoel die zij gorgeous noemt waar ik al een hernia van krijg als ik er alleen maar naar kijk
Edit : en waarom moet zij al die planten aanraken???
Mooiste stukje van Son