Het andere Youtubers/Bloggers topic #13

even voor de duidelijkheid; ze hebben dus sinds hun spaciousness 10 dagen geleden twee keer seks gehad?
Het lijkt heel erg alsof zij heel erg profiteert van deze situatie en hij eigenlijk wel een beetje sip is.

1 like

Hahahaha wát. Voor zn kind kan ik me heel goed voorstellen. Maar om schoon te maken :joy::joy: Ik heb me kostelijk vermaakt met de comments op die eerdere video, hoe vrijwel iedereen aangeeft dat ze dit wel aan zagen komen, hoe hij al tijdens niet oke ermee was en hoe zij haar nieuwe vriendin verkoos boven haar jarenlange partner en vader van kind dus waarom die vriendin niet ergens anders ging wonen en met haar ging latten. Maar dit slaat echt alles hahahaha. Even de keuken opruimen, popcorn in de magnetron als toetje en dan ga ik er even voor zitten (vooral voor de comments dus hahaha). Hebben zij eigenlijk ook een topic op gurugossiper ofzo, dat zal wel helemaal smullen zijn :shushing_face:

1 like

Thanks! Je moet heel erg tussen de regels door lezen om te begrijpen wat ze nu eigenlijk zeggen, maar door je verduidelijking begrijp ik dat ik het goed begrepen heb

2 likes

Doe mij zon vent

24 likes

Nou ik stel voor dat we ze hier erin houden hoor!

2 likes

Dat valt toch wel mee. Ofja het is takke veel geld, maar dat vroeg Nikkietutorials een paar jaar geleden ook. Kylie zelf zit over de miljoen volgens mij

Ik geloof dus niet dat zij echt zo is. Niet zo erg in elk geval, denk dat ze het expres mega aandikt voor de vlog.

1 like

De ergernissen die veel hier hebben met Bonnie en Nick herken ik echt zo niet :rofl: Ik vind ze echt toppie en moet altijd lachen om hoe zij kunnen doen op zo’n tripje naar een woonboulevard. Zij maken van zo’n simpele shoptrip echt een uitje en worden al hysterisch van ‘t parkeerdek. Love dat

23 likes

Ik herken mezelf er ook erg in, als ik naar de Ikea ga is het ook één groot festijn van “omg!” “Zo leuk!” “Hebben!” “Kijk dan!”, terwijl mijn vriend me meewarig aankijkt.

6 likes

Cashen met advertenties denkt Mo :money_mouth_face::money_mouth_face:

47 likes

15 bij mij en een startreclame. Doei :laughing:

Ze heeft zeker een nieuwe chanel tas op het oog

6 likes

Oh heh ik ben ook aan het kijken en heb er nog geen een gehad, alleen in het begin

1 like

Schijnt dus dat Kylie’s miljoen per post dus niet waar is en dat haar net worth en insta-prijs opgeblazen wordt door haar manager.

3 likes

Onderdeel van de marketing! Doen alsof anderen je wel een miljoen per post waard vinden… Daarom geloof ik al die coaches niet. En influenza’s in NL de stellen dat een insta post al 15k moet opleveren.

4 likes

Ohh Ik word zo zenuwachtig van hoe Monica eerst haar telefoon vast heeft in de auto en daarna de speen van Zara-Lizzy zoekt terwijl ze aan het rijden is met Zara lizzy achterin de auto… Oh en dat ook nog allemaal filmt.

6 likes

Ze is niet voor niets afgevallen bij de Slimste Mens. :wink:

Ooooooh nieuw Corona influencer dieptepunt hoor. Jun.oordzij zeurt op haar instastories
dat steeds meer landen Oranje worden en dat dat hun reisplannen in de war gooit en veel van haar aanpassingsvermogen vraagt. :woman_facepalming: :woman_facepalming:
Dat je door Europa gaat rondreizen tijdens een pandemie vind ik al stom maar dat je dan ook nog hierover gaat zeuren…

35 likes

Als zij een vlog overslaat vanwege smoes x, haalt ze de gemiste reclame blijkbaar gewoon in de volgende vlog in

———

Die acrobatenfamilie… wtf. Ik heb binnenkort een dag vrij en die ga ik besteden aan hun vlogs denk ik. :flushed:

6 likes

Haar deelname zit je echt dwars he?

@Rozecoupeschaar ja echt een doos. Vond het ook wel lekker typisch dat ze altijd gesponsord wordt door ideal of sweden (die telefoonhoesjes) en ze de voor- én achterkant van d’r telefoon moest laten repareren omdat ze er geen hoesje omheen had :joy:

6 likes