De contradicties in deze post lol. Eerst iemand subtiel aanspreken op Monica bashing en vervolgens zo’n blasé “Wat is het ook een doos ha-ha-ha”.
Lang leve adblock.
Ja goed die actie in de auto en met die telefoon juich ik ook niet toe he? Maar de hele tijd posten over hoe “dom” Monica wel niet was in de Slimste Mens vind ik gewoon irritant en niet terecht dus ja daar hap ik op
Het is en blijft meer dan een jaarsalaris (!) voor veel mensen. Dat valt niet mee, ook niet in vergelijking met de superrijken als Kylie Jenner.
Nobody:
Vrt:
Iemand heeft zich geamuseerd met die hele analyse
Zelfde mismatch energie Als oude media en social media, hiphop bij dwdd:
Ik kijk dit een paar keer per jaar omdat ik zo goed ga op die zaal vol boomers die aandachtig luisteren plus Matthijs die heel onhandig dingen uitspreekt.
10/10
Haha waar ze zich zoal mee bezighouden. Ik vind het artikel wel een beetje kleinerend overkomen: “Videootje, turbotaaltje, …”. Ze noemen alle youtubers steevast vloggers. De media is in zo’n zaak meestal heel eenzijdig, sensatiebelust, oneerlijk en vaak volledig naast de kwestie. In het journaal konden ze Acid zijn naam zelf niet correct uitspreken. De mainstream media stelt zich hier totaal niet neutraal op. Ze zijn hem aan het afschilderen als een extreem agressieve jongen en laten hem niet aan het woord.
Hahahah dit is zo awkward
Doet me denken aan mijn favoriete clip uit the voice of Holland, eens in de zoveel tijd moet ik die gewoon weer zien. En dan bedoel ik het stukje op 00.45 waar Martijn Krabbé probeert one of the cool guys the zijn maar rijkelijk faalt
vind Wendy hier ook wel een glansrol vervullen
ali b heb ik ook nog niet eerder zo dom zien kijken
Hahahaha wat heerlijk. Dat hoofd van Marco Borsato is ook echt prachtig
Er gaat toch wel ergens iets mis als je een #sponpost voor een dekbeddewebsite maakt over hoe je duurzaamheid steeds belangrijker vindt, en die opent door te vertellen dat je bijna al de spullen uit je slaapkamer hebt weggedaan en alles nieuw hebt gekocht
(jenniefromtheblog)
Leuke slaapkamer hoor, en er zitten ook tweedehands nachtkastjes bij, maar dat is toch een hele tegenstrijdige boodschap?
Iehhhh ik krijg helemaal de kriebels van haar laatste story dat ze in een donker bos naar huis rijdt
Aaah dat doet me denken aan een aflevering dat Sef en nog iemand kwam optreden. En dat hun ook een woord hadden wat Matthijs niet kende en Matthijs maakte daar toen squirten van maar herpakte zich snel. En Sef keek echt zo van . Kan die niet meer vinden helaas.
Ja! Kreeg haar een paar weken terug in m’n aanbevelingen. Heb het eerste deel van dit onderwerp gekeken maar was het daarna weer vergeten, meteen even geabonneerd, thanks voor de reminder! Krijg een beetje Plumbella vibes van haar haha.
Heel chill hoe analytisch ze is over onderwerpen, heb echt veel geleerd over klassen in Engeland van die video.
Deze week ook weer een nieuwe contrapoints video <3 (eigenlijk zou er een lefttube topic moeten zijn.)
Maar als je onder de streep gaat kijken valt het denk ik wel mee met hoeveel ze daadwerkelijk nieuw heeft gekocht. De kledingkast is wel nieuw gekocht, maar verder blijven er in de kamer alleen de nachtkastjes (tweedehands) en een paar kleine dingen over. Ik denk dat het gewoon een beetje onhandig geformuleerd is met “nieuw”.
Ze schrijft ook dat ze duurzaamheid steeds belangrijker vindt, niet ‘welkom in mijn duurzame slaapkamer.’
Ja hahaha die heeft echt een error
De cringe is zo groot hier met Martijn en Wendy. En ilse die nog een soort geloei erdoorheen gooit Echt genant hoe slecht the voice dit aankan.
love deze man.
Ik wilde al zeggen, na dit optreden gun je haar gewoon een nakkie om het even achter zich te laten
Bonnie stop trying to make Graze happen