Het andere Youtubers/Bloggers topic #13

Het gaat me niet om de daadwerkelijke spullen in haar kamer, dat zal wel meevallen, maar om de boodschap. Die klopt gewoon niet.
Onder het mom van duurzaamheid mensen vooral aansporen meer nieuwe spullen te kopen is krom, dat is niet duurzaam.
Logisch, want het is een betaalde post voor een bedrijf dat spullen wil verkopen, duurzaamheid past bij Jennie’s imago en duurzaamheid is hip. En Jennie moet ook haar geld verdienen, en beter zo dan voor bijvoorbeeld Macdonalds.
Maar ik vind het met deze insteek de plank misslaan.

Edit: het gaat me er dus helemaal niet om dat ze niet alles perfect doet of dat ze helemaal geen nieuwe dingen mag kopen of zo, maar dat ergens een label op wordt geplakt (“duurzaam”) terwijl het dat eigenlijk niet is, en dat wordt gebruikt om iets te promoten

5 likes

Die zooi in de slaapkamer van Lotte is echt intens.

8 likes

Echt ongelooflijk he. Die kledingkast ook. Ja wat wil je als je elke week/maand ergens gratis kleding van krijgt. Ik ben benieuwd hoe het gaat zijn in haar nieuwe huis.

Ik was de nieuwe verhuisvlogs van Sofie Roozendaal aan het kijken. Ik zou zo janken om dat dak dat verrot is en helemaal opnieuw moet. Ze blijft er echt rustig en positief onder, heel knap. Preview voor volgende week zag er wel heftig uit (operatie in het ziekenhuis). Ik hoop dat het niet te ernstig is

2 likes

Zo. Veel. Plastic.

4 likes

Heeft ze er weer een vlog over?
Ik gun haar echt een opgeruimd huis, die vorige opruimvlog vond ik het ook al zo heftig!
En alles proppen/moeten verschuiven/o-ver-al spullen pffff

Euhm ik durf het niet zeker te zeggen of ze een keuring heeft gedaan. In deze vlog was allesinds duidelijk dat ze de garage aan het leeghalen waren en dan zie je een stuk van het plafond zo naar beneden komen (haar vriend trok aan het plafond). Scène erna vertelt ze dat jammer genoeg de balken ook rot zijn en die opnieuw moeten.

Is dit hetzelfde als wat Willemijn altijd promoot of is dit hetzelfde concept van een ander merk?

3 likes

Je zou maar in deze rommelige keuken moeten koken zeg.

223 likes

Zelfde, lekker zo’n inimini bakje droge keutels eten met een glas water

30 likes

Haha deze post is wel grappig na de kritiek hierboven op Lotte’s rommel.
Ik denk dat Willemijn van haar stokje gaat als ze daar thuis komt :sweat_smile:

10 likes

Oh dat zou ook de enige video zijn die ik van willemijn wil zien. Hysterisch met bedenkelijke blikken de troep van Lotte opruimen.

11 likes

Bij een bouwtechnische keuring letten ze toch alleen op zichtbare onderhoudsstaat? Zo’n keurder kan ook niet in het dak kijken en weten dat die balken rot zijn…

1 like

rommelige keuken. Dit lijkt meer alsof ze aan het verhuizen is en haar keukendingen nog niet allemaal heeft uitgepakt

• als ze iets wil vertellen over die haarband, doe dat dan tenminste met een foto van die band op je hoofd??
34 likes

Ik zie zoveel dingen niet die op deze foto zichtbaar zouden moeten zijn, soort zoekplaatje.

Rommelige keuken, haarband…

170 likes

11 likes

Vraag me ook af of het dan niet telt als ‘verborgen gebreken’ en je de verkoper aansprakelijk kan stellen…?

1 like

Ja mooie haarband, blend zo lekker in

42 likes

Zie een aantal influencers reclame maken voor c.h.i.l.l.y ik weet niet wat maar krijg er gewoon beetje apart gevoel van? Ik vind het gewoon een kwalijke zaak wanneer influencers hier reclame voor gaan maken zeker omdat ze veel jonge volgers hebben en die dan misschien wel extra onzeker worden over hun vagina.

17 likes

waterfles of glijmiddel? :smiley:

Zijn toch van die hygienische vaginadoekjes?

2 likes