Ik volgde hun af en toe. Kreeg echt kippenvel toen ik het las. Wat een ‘lastig’ leven heeft Camryn nu al… ze hadden ook een fundme gemaakt, gelukkig was het doel daar snel bereikt. Maar het zal allemaal ook niet goedkoop zijn geweest. Op zo’n leeftijd heb je natuurlijk vaak geen verzekering daarvoor (al weet ik niet hoe dat in Amerika geregeld is.)
Want drie verschillende pakjes in de supermarkt kopen en die samen op een bord of in een bakje doen is heel ingewikkeld… Hogere wiskunde maar gelukkig bestaat er Graze. Heel hip maar wel slecht voor het milieu en je portemonnee.
Ik vind het logisch dat YouTubers veel persoonlijke dingen delen op social media maar vind het soms wel haaks staan op samenwerkingen.
Zoals Aimee die een paar stories wijdt aan dat ze een week ziek was, niet lekker was omdat het haar allemaal te veel werd (morgen rechtszaak) en daarom ook geen video’s deze week. Daar op volgend: heel enthousiaste stories over een event/samenwerking #ad
Ik zeg alleen dat ik fan ben van hun combi’s en smaken. Niet dat ik er drie per dag eet en elke maand een bestelling plaats.
Heb trouwens net ook de verwarming aangehad shame shame
Een bamboe deodoranthouder maken. Je moet het maar bedenken
Helemaal eens met die Lactacyd en Chilly bashing hier. Maar we hebben het toch over producten die de vulva reinigen en niet de vagina? Neem aan dat de mensen die dit product gebruiken het niet inbrengen en even de binnenkant scrubben.
Ik dacht dat het nog steeds over geslachtsdelen ging en eigenlijk klopt je bericht dan ook.
Ik dacht in eerste instantie dat het zo’n ‘vaginale douche’ ofzo was, die je dus aan de binnenkant moet gebruiken, maar van wat ik nu begrijp is het dus voor de vulva. Of beide? Het is hoe dan ook kut (pun intended).
Dit vraag ik me ook al de hele tijd af. Lactacyd is toch voor de buitenkant? En het is een fabeltje dat je aan de buitenkant echt geen milde zeep kan gebruiken, je moet het alleen niet op de slijmvliezen of aan de binnenkant gebruiken.
Alsnog kun je het met water wel goed schoonhouden, maar milde zeep is niet verboden op de vulva.
Alhoewel ik die Chilly wel eens gebruikt heb toen ik jong en naïef was en dat was echt brandend zoals hele scherpe pepermunt, dus ik kan dat niet echt mild noemen.
Ik krijg de hele tijd een of ander mens die in slo-mo dramatisch in een zwembad of in de branding valt.
Zooooo irritant die reels. Ik wil die tiktokachtige meuk niet zien.
Bonnie is this u
Ik heb daar heel groot Claire met haar “New York, whenever you’re ready” ruilen?
Zeker met een spelfout binnen 5 woorden.
Ik stel meelezende influencers voor om ook de Tldr te introduceren in ellenlange onzinposts / spon.
Ja, dit vroeg ik me dus ook al een tijdje af, ben ook helemaal in de loophole van haar IG en Twitter gedoken, omdat ik haar fascinerend vind. Ze lijkt me echt aardig, maar hoezo heeft zij zoveel volgers en word zij gevolgd door ‘grote’ influencers zoals Mascha? En ze heeft ook best veel spon op YT terwijl ze niet zo regelmatig upload? Ik bedoel, hoe is zij ‘bekend’ geworden of deed zij dit al voordat influencers echt een ding werden (zonder dat ik dat door had)?
@Echo Saar plaatste van de week een tweet dat ze volgend jaar in NY ging wonen ook al wist ze nog niet hoe ze dat ging doen #loa, dus wat dat betreft zijn ze hetzelfde
Was dit niet de favo influencer van EGF’er Ninetales haha dat was echt een dingetje toen toch. Sorry ik zou je wel willen taggen maar weet je nieuwe forumnaam niet
Volgens mij heeft zij een tijd in NY gewoond/gewerkt/gestudeerd/weet ik veel wat ze gedaan heeft daar, en hoort zij een beetje bij de eerste lichting youtubers, ze upload al sinds 2011 ofzo.
Maar wacht even… staat dit in de babykamer?!
Die Reels irriteert me ook echt mateloos en er komen alleen maar irritante filmpjes/ mensen voorbij.