Haha wat ? Wist geeneens dat ze glijmiddel hadden.
oooh ik dacht glijmiddel! die doekjes vind k inderdaad wel kwalijk, glijmiddel niet echt.
Sorry, maar dit vind ik persoonlijk wel wat vergezocht. Je wordt toch ook niet onzeker over je haar als een incluencer shampoo promoot, of over je beenhaar als het gaat om scheerschuim?
Maar die doekjes en zeep zijn toch helemaal niet goed voor je?
Shampoo en benen scheren heeft dan weer geen negatieve gevolgen voor je gezondheid.
Jij misschien niet, iemand anders vast wel.
âSchoonmaakdoekjesâ voor je vagina zodat je vagina âlekkerâ ruikt, vind ik zeker wel kwalijk. Je moet je vagina niet wassen met zeep of shampoo. Alleen water is voldoende. Elke vagina ruikt anders, en jouw vagina ruikt naar jouw vagina. Waarom zou een vagina naar bloemetjes moeten ruiken bijvoorbeeld? Het is een vagina. Die is daarvoor niet gemaakt.
Ik kan mij voorstellen dat veel (jonge) vrouwen nu wel denken âik was mijn vagina alleen maar met water, zou het daar stinken?â. Die kopen dan allerlei rotzooi en smeren het er op. Heerlijk zoân schimmelinfectie.
Ik gebruik het zelf niet, dus shoot me if Iâm wrong, maar er wordt toch reclame gemaakt met het feit dat het âPH-neutraalâ is, of in ieder geval goed voor de zuren daarginds. In ieder geval, om te zeggen dat mensen onzeker worden over hun vagina lijkt mij gewoon wat vergezocht.
Voor mij gaat het niet om de onzekerheid. Wellicht denken die jonge meiden: oh, wat fijn, doekjes zodat ik frisser ga ruiken/je hoort je op die manier te wassen. En ze weten dan niet dat dit compleet de balans in je vagina verpest.
Daarnaast zijn je haren toch wel een iets ander level dan je vagina voor puberende meisjes die meer met hun lichaam en haar veranderingen bezig zullen zijn.
Het gaat toch niet alleen om de geur, toch gewoon een manier om het te wassen en hygiënisch te maken Nogmaals, gebruik het zelf niet dus geen idee, vind alleen zeggen dat mensen onzeker worden van iets waarmee je een lichaamsdeel kunt reinigen wat overdreven. Als je het fijn vindt als je vagina ruikt naar bloemetjes, prima toch
Het is gewoon een smerig marketingspelletje, je hebt het nergens voor nodig
Ja, een vagina hoort helemaal niet naar bloemetjes te ruiken.
Also, ph-neutraal is volgens mij een zuurgraad van 7 oid, en een vagina heeft een zuurgraad van 4 of 5 (de precieze cijfers moet je me niet op vastpinnen), dus dat zou juist de zuurgraad van de vagina helemaal in onbalans brengen
Lees even deze twee artikelen:
https://www.ad.nl/nieuws/een-vagina-hoor-je-niet-te-wassen~a27f3a71/
Ik ga van lurker naar reageerder, en ik heb (nog) geen idee hoe ik een reactie plaats zonder op iemand te reageren, dus ik reageer even op jouw bericht, excuus daarvoor!
Ik had niet op zoveel reacties verwacht, dus ik reageer even zo i.p.v. op iedereen individueel. Zeggen dat ik iets âniet wil snappenâ is in ieder geval onzin, als ik de discussie niet aan zou willen gaan zou ik niet moeten reageren. Ik vind het persoonlijk een âgrootâ statement om te stellen dat mensen onzeker worden over hun flamoes. Mijn zus gebruikt ook al jaren zulke zeep, gewoon omdat ze het fijn vindt als het extra schoon is daar. Niet omdat ze onzeker is. Vandaar mijn mening en post. Dat gezegd hebbende ga ik zeker die artikelen lezen, want het intrigeert me wel dat er zoveel op de markt is voor iets wat blijkbaar niet nodig is.
Was dit ook niet dat merk met die reclame waarbij ze mensen gingen vragen om hun mening over wat andere mensen met hun vagina zouden moeten doen, en zoân man iets zei van ânatuurlijk moet je producten gebruiken om je vagina schoon te maken, de afwas doe je toch ook niet met alleen water?â
Breaking news met die zeep wordt het niet extra schoon allemaal bullshit van een merk wat inspeelt op onzekerheid van vrouwen
Omg ik ga dat opzoeken wat walgelijk !!!
Correctie, het was lactacyd, en blijkbaar is het een vrouw die dat zegt. Weet niet of dat het nou meer of minder erg maakt. https://www.reclameboek.nl/artikelen/boodschap-in-videofilm-lactacyd-voldoende-duidelijk
Ik kan mij voorstellen dat je je aangevallen voelt als je nooit post en er dan zo veel mensen over je heen vallen.
Het is fijn voor je zus dat ze de zeep fijn vindt werken. Echter is het zo dat de pH waarde verstoort wordt, bij iedereen omdat de âneutraalâ waarde hoger ligt dan de standaard vagina pH waarde.
Je zus kan er waarschijnlijk beter over. Ik heb lactacyd gebruikt en kreeg zware schimmelinfectie en moest er antibiotica voor krijgen. Mijn huisarts heeft daarom ook streng af geraden om het te gebruiken.
Door mijn eigen ervaring, probeer ik zo veel mensen er over te waarschuwen. Wat voor de één werkt, werkt niet voor de ander.
Het feit is gewoon dat de vagina âzepenâ onnodig zijn. Ik vind het tof dat je je er meer in wil verdiepen en ik hoop wel dat je mee blijft posten.
Ik doelde op de âBreaking newsâ trouwens, niet op wat je zei inhoudelijk
Thanks voor je begrip! Ik vind het juist fijn dat mensen hier zo reageren, alleen maar leerzaam voor mij! Zij heeft nooit problemen of iets gehad, en gebruikt het al sinds het bestaat, dus mijn mening is ook erg subjectief wat dat betreft.
Edit: spelfouten