Het andere Youtubers/Bloggers topic #13

Ik vind dit product ook onnodig en sta achter de biologische/hygiene argumenten.
Maar het geur argument snap ik niet. Wat is het verschil met bijvoorbeeld een oksel? Die ruikt van zichzelf ook niet naar bloemetjes, dus ‘hoort’ ook niet naar bloemetjes te ruiken. Toch is deodorant/antitranspirant wel een geaccepteerd product.

4 likes

Van deo opspuiten kan je niks slechts krijgen, van chilly wel

5 likes

Ik ga een wasmiddel voor piemels bedenken en noem het dan Lulli

129 likes

De hele beuty industrie is erop gericht vrouwen zich onzeker te laten voelen over hun lichaam en uiterlijk om ze allerlei zooi te laten kopen. Dus zo’n gekke statement is het niet.

51 likes

Je hebt ook genoeg mensen die geen deo gebruiken.

Mocht mijn oksel in mijn broek verstopt zitten, gebruikte ik ook geen deo.
Ik zweet echter redelijk veel en snel, en ik vind het zelf niet prettig om die geur te ruiken.
Plus een oksel is geen (uitwendig) orgaan met pH waardes.

3 likes

Maar zo werkt reclame wel. Genoeg vrouwen die niet een korte broek aan durven als hun benen niet geschoren zijn. Zelfde als het idee dat okselhaar niet “hoort”. Of niet zozeer onzeker maar alles kan altijd beter — je haar glanzender, je huid zachter, je figuur strakker.

Er wordt een probleem bedacht dat opgelost kan worden als je product X koopt.

4 likes

Ze zei ook van ik ga deze 2 vakken leeghalen en ik dacht echt waar zijn die vakken dan?? Absurd

Sgat, de wereld is oneerlijk verdeeld. Waarom is mannenkleding goedkoper en vaak alsnog van betere kwaliteit terwijl wij gek gemaakt worden met nieuwe collecties om de week. We worden genaaid waar we bij staan.

48 likes

Vergelijking met benen scheren gaat mank want daar krijg je itt die wasemulsies geen schimmelinfecties van. Elk verkocht potje is er één teveel. En om het te verkopen moet je toch echt eerst vrouwen overtuigen dat het nodig is en dus per definitie onzeker maken over de natuurlijke geur van hun vulva

2 likes

Ja echt he . Dat bestaat natuurlijk niet want piemels was je niet met zeep!!! Pff ik moet vanwege mn werk als verpleegkundige vaak vrouwen helpen met wassen jong en oud. En ik raad het altijd af!

4 likes

Scheermessen voor mannen zijn ook goedkoper.

4 likes

Hoewel ik dus wel echt denk dat de wereld er beter van zou worden als meer mannen wat onzekerder zouden zijn over hun piemelhygiene…

Wat @Lula ook al zegt: de gehele beautyindustrie praat ons onzekerheden aan om er vervolgens te van profiteren. Persoonlijk zou ik als influencer toch wel de lijn trekken bij dingen die echt slecht voor je zijn, zoals zo’n vaginale gel. Bij een gilette samenwerking kan je ook je vraagtekens zetten maar dat vind ik toch minder erg omdat dat dat in ieder geval niet je gezondheid schaadt. (Zolang je jezelf niet per ongeluk snijdt dan, zo aan de achterkant van je enkel en dat je dan bloedt als een rund.)

14 likes

Maar die van ons zijn wel cute en roze

11 likes

Waarom is sport eigenlijk een geur terwijl je van sporten naar zweet kunt gaan ruiken terwijl dat juist is wat je o.a. wil verhelpen met het product :thinking:

8 likes

Ik wilde net zeggen. Ik wist niet dat vintage een nieuw woord was voor lelijk…

13 likes

Pfff ja. Paar jaar terug had ik ook bedacht om ze te kopen. Na 2 keer gebruikt te hebben kreeg ik echt zieke jeuk. Dit is echt niet goed voor je vagina.

Ahh ik ken deze mensen niet, misschien dat iemand van hier ze wel kent. Maar kom net dit bericht tegen. Wat afschuwelijk, zo jong, die dochters… :disappointed:

3 likes

En waarom vind je zus het fijn dat alles schoon is daar? Omdat marketing haar getrickt heeft. En omdat ze denkt dat het met zon goedje schoner word dan met water. Naar mijn idee komt zoiets wel voort uit onzekerheid.

6 likes

Ik weet niet hoe ik me voel bij het lezen van deze namen

ow wacht, toch wel.

:face_vomiting:

1 like

Mijn intimiteit, mijn C.hilly, mijn Vulva. In je vagina hoef je niet te smeren met dat spul, in je vulva ook niet.

10 likes