Het andere Youtubers/Bloggers topic #13

Ah oke, dat verklaart een hoop!

Misschien is het inmiddels milder geworden

edit: hoop ik dan voor de (pre-) pubermeisjes die onzekerheid zijn aangepraat door een influenza.

1 like

Over die “mannen” vs. “vrouwen” producten gesproken:

Echt idioot hoe gender branding werkt. Ik sta er niet vaak genoeg bij stil hoe belachelijk het is.

3 likes

Ja, de baby kan lekker gaan zitten borduren op de bank voor het raam, af en toe een kruiswoordpuzzel tussendoor en de tv op hoog volume

12 likes

en de verwarming op 24

1 like

Sinds kort weet ik van het bestaan van een “plakzak”. Lijkt me wel handig dit dus.

5 likes

Goh als dit echt een probleem is waar mensen met een balzak mee dealen (geen ervaring mee maar ik kan het me wel voorstellen), dan vind ik het best een slim product. Vergelijkbaar met van die crèmes die je tegen schurende dijbenen kan gebruiken, klinkt onbenullig maar eigenlijk gewoon is het gewoon heel fijn en handig.

2 likes

Heel leuk die foto’s! En wat zijn ze aan het glunderen zeg :grin:

1 like

Ik vind het echt zoooooo iets voor Annemerel om precies te weten hoeveel dagen na hun eerste kus dit was. Zij weet nu ook nog dat ze op 3 augustus 2005 een bepaald shirtje bij Zara in Valencia heeft gekocht en op 6 maart 2010 dronk ze een kopje koffie met linksomgedraaide slagroom in Parijs terwijl ze een roze macaron at.

57 likes

Lekker kleurtje hebben ze ook

5 likes

Misschien “overdreven” maar ik vind het best wel gek dat ze er (door de fotobewerking) allebei uitzien alsof ze een donkerbruine huid hebben terwijl ze wit zijn?

9 likes

Welke landen zijn dit dan? Ben nu wel heel benieuwd!

1 like

Ach ja dit zal wel daadwerkelijk het mooiste stukje Heerhugowaard zijn, dus al knap dat ze dit heeft gevonden!!

43 likes

Is Heerhugowaard het nieuwe Woerden ofzo

9 likes

Ik ben nooit in Woerden geweest maar volgens mij heeft dat nog wel een redelijk gezellige binnenstad met oude gebouwen. Heerhugowaard daarentegen. Eén brok ellende.

3 likes

Die foto’s hebben wel allemaal een ander filter eroverheen zeg :rofl:

1 like

Hoi ja het trauma wordt elke keer weer erger want ik kom haar ook overal tegen

11 likes

@Lula heb je die Reels nog weggekregen?

Ik krijg nu continu moderosa in beeld en zit daar ook niet op te wachten uiteraard. Gewoon maar blokkeren denk ik? :tired_face::tired_face:

3 likes

Het kleurverschil tussen de top en broek doet me echt denken aan de 9016 muren van Bonnie in combinatie met haar 9010 deuren.

122 likes

Haha jezus trends volgen zich zo snel op dat we in 10 jaar met 99% precisie zullen kunnen zeggen dat dit filmpje met rotan, gekke donutvaas, opvallende gouden juwelen en shoulder pads waar ze niet horen te zitten in de zomer van 2020 werd gemaakt.

(Zo veel geld op één plaatje en toch zo weinig persoonlijkheid.)

33 likes