Oh dik trauma van vroeger toen al die middelbare school boys vroeg in de jaren 2000 allemaal lege busjes axe als decoratie hadden staan op een plankje in de kamer naast de lege breezer flesjes
is dit serieus?
Die andere dingen kan ik me misschien nog iets bij voorstellen, maar dit? De geur van seksuele voorlichting tijdens je eerste uur van je stoffige biologiedocent??
Dit is hoe mijn keuken eruit ziet als ik trots ben dat ik zo goed heb opgeruimd
Nee, omdat ze, zeker als ze gesport heeft, behoefte heeft aan een verfrissend gevoel daar.
Scrubbende douchegels for men:
NIVEA MEN Rock Salts Douchegel. VOOR MANNEN die een verzorgende douchegel voor grondige reiniging en verfrissing willen. De formule met gemalen rotszouten zorgt ervoor dat de huid grondig wordt gereinigd, terwijl de huid intensief wordt verzorgd
Scrubbende douchegels voor âvrouwenâ:
NIVEA Creme Peeling: de massage peeling voor een zijdezachte huid. Masseer deze rijke massage peeling met fijne micro scrubdeeltjes en vitamine E parels zachtjes in. De scrubdeeltjes verwijderen dode huidcellen op milde wijze van je huid. Spoel je huid vervolgens goed af om te zien dat je huid stralender en zachter is. Een douche en massage peeling met zachte reiniging voor een stralende en zachte huid. pH huid-neutraal - Dermatologisch bewezen.
I meanâŠ
Haar woorden trouwens hĂšđ
Dat antwoordt niet per se mijn vraag? Want zoals ik zei, ik snap dus de biologische/hygiene argumenten en dat je er een schimmelinfectie van kan krijgen en ben daarom ook tegen.
Ik snapte alleen niet dat âhet hoort niet naar bloemetjes te ruikenâ óók een argument is.
Tuurlijk zijn er ook mensen die geen deodorant gebruiken, maar er is niet een beweging tegen deodorant in dezelfde mate zoals die er tegen vaginale zeep is (of die speelt zich af buiten mijn bubbel?).
Dit deel snap ik wel! Bedankt voor de toelichting. Het gaat er dus meer om dat zweet soms onaangenaam geurt als je gewoon gekleed bent en je dagelijkse ding doet en dat dat niet prettig is? En dat je vagina in deze normale omstandigheden meestal niet een storende geur verspreid en er dus niet iets nodig is qua geurverdoezeling?
Ik denk dat ere wel een soort stigma ligt op hoe vrouwelijke geslachtsdelen wel/niet zouden moeten ruiken. Uitspraken als âvan bier drinken gaat je vagina stinkenâ, of tienerjongens die grapjes maken over vaginaâs die naar vis ruiken, het een slijmgrot noemen, etc. Van zulke uitspraken kan je als meisje/vrouw al onzeker worden en het idee krijgen dat je vagina naar bloemetjes moet ruiken, en als er dan ook nog producten op de markt komen die dat idee bevestigen, kan dat best slecht uitpakken.
Als je daar bij optelt dat deodorant spuiten niet schadelijk is voor je gezondheid, en Chillyâs mogelijk wel, vind ik het een goede zaak dat zulke producten geboycot worden (en dat deodorant wel mag blijven).
Wat een volgepropte kamer!
Oh ja, die stigmatisering geeft inderdaad meer achtergrond voor dat argument. Dankjewel voor de aanvulling!
Intieme wasemulsie kun je heel goed gebruiken als facewash, mocht je er een fles van thuis hebben liggen die je niet (meer) wilt gebruiken! Lage pH-waarde en over het algemeen ook heel mild qua bestanddelen.
Ohhhhh ik haat dit echt gatver
Influencers die een lijn trekken???
Nope.
Als koper heb je volgens mij ook onderzoeksplicht.
Verder geen verstand van, maar begrepen van mensen die net een huis hebben gekocht.
Ja, ik volgde ze wel eens, echt vreselijk. Zag dat instabericht van Camryn 4 dagen geleden al, dacht eerst echt dat ik het verkeerd had gelezen. Kan me echt niet voorstellen wat dat meisje nu doormaakt⊠Tienermoeder van een peuter, net 1 jaar getrouwd en afgelopen mei werd hun 2e dochter geboren. Na die geboorte ging het al niet goed met Camryn omdat ze met postpartum depressie te maken kreeg. Daar kreeg ze nu juist net hulp voor en nu is haar man Landon ook nog super onverwacht overleden en is ze weduwe⊠Hij kwam altijd over als een hele lieve vader die echt veel van zijn dochters hield en was heel volwassen voor zân leeftijd. Zo sneu, 19 jaar
Wat ik ook écht niet begrijp zijn die vaginale douches om de boel van binnen es ff lekker flink in te zepen en te spoelen. doe normaal.
En wat gebruikte hij zelf down under?
In 3 varianten
Jong
Oud Belegen
Geit
Nee nee, deo voor foefjes mogen alleen naar de Droomvlucht ruiken.