Het andere Youtubers/Bloggers topic #13

lol die telefoon die hele tijd in haar handen

1 like

Haha zij is echt grappig en zij doet me qua uiterlijk denken aan die Tumblr modellenmeisjes die zo’n 10 jaar geleden hip waren (op een positieve manier uiteraard)

4 likes

Maar dat is niet hetzelfde terrein de Jysk en Woonexpress zijn iets van 10 minuten rijden van Ikea haha.

Dat weet iedereen hier toch :joy:

3 likes

Kwantum, maar het filmpje is van 1jr geleden :grimacing::grimacing:

1 like

Hahah wel jammer, want ik vind hem ook leuk :joy::joy: Op de site van Kwantum staat helaas ook niks vergelijkbaars

1 like

Ja klopt doet Jesse Hoefnagels ook.

Nien.ke Pla.s doet een Q&A op dr stories en ze deelt een vraag: ā€˜Denken jullie na over een tweede kindje?’ en dan schrijft zij: ā€˜Zo stel je die vraag netjes! Dankjewel’. Eigenlijk vind ik het hele onderwerp ongepast om eerlijk te zijn, ik zou niet blij zijn met deze vraag. Maar ja, als je deze vraag ook vaak op een nog vervelendere manier krijgt is deze vraagstelling al heel wat.

Daarnaast vind ik het grappig dat mensen nooit bedenken dat iemand misschien ook gewoon een kind wil ipv twee of drie (vier vinden we natuurlijk weer overdreven). Denk dat ik me met FD alleen al zou vermaken, wat een heerlijk joch is dat.

3 likes

In de afgelopen 48 uur is dit al haar 3e spon… de meit heeft geld nodig

1 like

Maar die vraagstelling is toch ook helemaal niet sturend (of hoe je zoiets noemt)? Die persoon vraagt gewoon ā€œDenken jullie erover naā€ en het antwoord kan ook ā€œNeeā€ zijn. Of ā€œDat gaat je helemaal niks aanā€. Het is een heel open vraag. Brutaal dat wel. Maar anders dan wanneer er gevraagd wordt wanneer de tweede komt.

Edit: dus dit slaat op het tweede deel van jouw post, dat mensen er schijnbaar nooit vanuit gaan dat ƩƩn kind ook normaal is omdat iedereen vraagt wanneer de volgende komt. Nou dus bij die vraagstelling laat je dat antwoord ook in het midden vind ik.

5 likes

Is dat die jongen waarmee ze hiervoor gedate had (H?) of diegene waarmee ze laatst een tinder date had?

Hahahaha ik ben bitter en geloof niet dat ze verliefd is. Ze is wel verliefd op het idee van verliefd zijn. Die meid loopt veel te hard van stapel

24 likes

image

28 likes

Deze meid is zo vermoeiend. Alles is bij haar drama, ze heeft een groots en meeslepend leven. Straks weer huilen. Je zou bij haar in de klas zitten…

13 likes

Ik zat net voor Monica & Robbert in ā€˜t vliegtuig. Volgende week vlogs vanuit SardiniĆ«. Tot zover mijn bijdrage :crazy_face:

123 likes

we need more juice!! wat deden ze/wat zeiden ze? zat je business class??

Ew wat denigrerend!

Ik denk dat ze zichzelf heeft wijs gemaakt dat ze hoteldebotel verliefd is. Ze wil zo graag een relatie. Zeggen dat ze een relatie heeft.

M’n vriend herkende haar eerder dan ik en ik zei nog dat het niet klopte. Bij de bagageband zag ik ze pas staan, samen met nog iemand die ik niet herkende. Geen juicy story verder, want zat een podcast te luisteren haha

6 likes

Hahaha WAT zei Charlotte nou: ā€˜dit wordt echt de perfecte relatie’.

Meidddddd

26 likes