Het andere Youtubers/Bloggers topic #13

Ik snap dit echt niet. Is het dan zo moeilijk om zelf een zak nootjes of mueslirepen te kopen en een daar een schaaltje van te pakken wanneer je trek hebt?

7 likes

Ja, want daar kan je geen #sponpost mee maken. :money_mouth_face:

2 likes

Ik ben echt mega fan van graze (ja plastic is jammer) maar ze hebben echt mega lekker snacks, leuke combi’s en makkelijke flapjacks etc.

Plastic is meer dan jammer, maar goed, das geen hip onderwerp.

Wat is het bijzondere aan die combinaties? Het ziet er uit als notenmixen met gedroogd fruit oid en mueslirepen.

18 likes

Als mijn oksel een inwendig of uitwendig orgaan was, dan spoot ik er geen deo op/in.
Zweet of niet. Mijn mening is gewoon echt dat je geen zeep of vaginale deo (ja dat bestaat ook) moet gebruiken. Naar wat ik weet kan deo onder de oksel in het ergste geval de huid alleen maar irriteren. De zuurgraad in de vagina wordt door zeep en/of vaginale deo dusdanig verstoord dat er schimmelinfectie kan ontstaan en in zo’n erge variant dat je antibiotica nodig hebt.
Dat heb ik met deo’s onder de oksel zelf nog nooit gehoord.

4 likes

HAHAHA ik ook. :face_vomiting: :rofl: :joy:

1 like

Ik volgde hun af en toe. Kreeg echt kippenvel toen ik het las. Wat een ‘lastig’ leven heeft Camryn nu al… ze hadden ook een fundme gemaakt, gelukkig was het doel daar snel bereikt. Maar het zal allemaal ook niet goedkoop zijn geweest. Op zo’n leeftijd heb je natuurlijk vaak geen verzekering daarvoor (al weet ik niet hoe dat in Amerika geregeld is.)

Want drie verschillende pakjes in de supermarkt kopen en die samen op een bord of in een bakje doen is heel ingewikkeld… Hogere wiskunde maar gelukkig bestaat er Graze. Heel hip maar wel slecht voor het milieu en je portemonnee.

10 likes

Haha ik vind dit niet zo woke van je banaan :stuck_out_tongue:

5 likes

Ik vind het logisch dat YouTubers veel persoonlijke dingen delen op social media maar vind het soms wel haaks staan op samenwerkingen.

Zoals Aimee die een paar stories wijdt aan dat ze een week ziek was, niet lekker was omdat het haar allemaal te veel werd (morgen rechtszaak) en daarom ook geen video’s deze week. Daar op volgend: heel enthousiaste stories over een event/samenwerking #ad

3 likes

Ik zeg alleen dat ik fan ben van hun combi’s en smaken. Niet dat ik er drie per dag eet en elke maand een bestelling plaats.

Heb trouwens net ook de verwarming aangehad shame shame

4 likes

Een bamboe deodoranthouder maken. Je moet het maar bedenken :laughing:

2 likes

Helemaal eens met die Lactacyd en Chilly bashing hier. Maar we hebben het toch over producten die de vulva reinigen en niet de vagina? Neem aan dat de mensen die dit product gebruiken het niet inbrengen en even de binnenkant scrubben.

1 like

Ik dacht dat het nog steeds over geslachtsdelen ging en eigenlijk klopt je bericht dan ook.

9 likes

Ik dacht in eerste instantie dat het zo’n ‘vaginale douche’ ofzo was, die je dus aan de binnenkant moet gebruiken, maar van wat ik nu begrijp is het dus voor de vulva. Of beide? Het is hoe dan ook kut (pun intended).

1 like

Dit vraag ik me ook al de hele tijd af. Lactacyd is toch voor de buitenkant? En het is een fabeltje dat je aan de buitenkant echt geen milde zeep kan gebruiken, je moet het alleen niet op de slijmvliezen of aan de binnenkant gebruiken.
Alsnog kun je het met water wel goed schoonhouden, maar milde zeep is niet verboden op de vulva.

Alhoewel ik die Chilly wel eens gebruikt heb toen ik jong en naïef was en dat was echt brandend zoals hele scherpe pepermunt, dus ik kan dat niet echt mild noemen.

1 like

Die Graze box doet me visueel echt denken aan dit:

80 cent, niet voedzaam, wel lekker :joy:

170 likes

Wie is dit mens, die Saar, en waarom krijg ik dat hoofd de hele tijd te zien als ik op die discovery pagina klik. Ik ga haar blokkeren en fuck die reels.

35 likes

Ik krijg de hele tijd een of ander mens die in slo-mo dramatisch in een zwembad of in de branding valt.
Zooooo irritant die reels. Ik wil die tiktokachtige meuk niet zien.

4 likes

Wow. Annie 2.0.

10 likes