Het andere Youtubers/Bloggers topic #13

Wat mij helpt is om in ieder geval m’n werkpapieren etc op te ruimen, dan een kleine wandeling buiten te maken en als ik thuis kom doe ik dan gewoon alsof ik thuis kom van werk haha. Helpt ook om daarna andere kleren aan te doen vind ik

12 likes

Ja echt hele heftige video. Moest ook eventjes een traantje laten. Dat ze zichzelf de schuld ook gaf.
Bevestigt ook maar weer hoe erg gefilterd beeld je ziet op YouTube. Ik heb nooit gedacht dat hij last had van deze dingen. Attans, op een video waarin mensen wel zeiden van: wat kijk Landon vreemd uit z’n ogen, na. Maar verder kwam dit wel als een schok.

1 like

Ik wilde dit hier net komen posten, ben er helemaal stil van geworden. Mijn hart breekt echt voor Camryn… Echt zo zo zo verschrikkelijk en dan ook nog de manier waarop. Zo sad ook dat ze gewoon een soort afscheidsgesprek hebben gevoerd zonder dat zij dat wist. Wat ze zelf al zei, hij was super impulsief, zat zo met zichzelf in de knoop en heeft geen seconde aan de gevolgen gedacht :pensive:

1 like

Ja idd, ik vond het wel mooi hoe ze de video afsloot. Ze zei: “suicide is a permanent decision to a temporary problem”

Samenvatting

(ik ben me er wel van bewust dat het voor mensen die zelfmoord willen plegen geen tijdelijk probleem lijkt, en ze dit als enige uitweg zien).

6 likes

Ik kan niet bepalen wie ik irritanter vind, haar of haar moeder

3 likes

2 druppels water.

1 like

Ook niet per se waar, want er zijn mensen die hun leven lang depressief zijn

18 likes

Heel irritant, Nienke vind ik dan wel weer leuk!

2 likes

Diana heeft een super gave vakantie video geplaatst! Ik hou ervan.

Ik heb zo’n lompe werkpc met 2 megaschermen. Woon ook in een studio. Wat bij mij helpt is om de boel aan het einde van de dag ook weg te zetten. Dus de schermen op de grond ipv op de eettafel laten staan. Weet niet of je daar ruimte voor hebt, maar scheelt wel vind ik!

2 likes

:’)
5 likes

jaa echt super mooi gedaan! Houd wel van dat ‘silent vloggen’ volg ook een stel in Canada die filmen en dan alleen muziek, af en toe tekst in beeld. maar geen ellenlang gepraat

1 like

Misschien was ik naïef maar ik had niet verwacht dat influencers zelf bedrijven benaderen en vragen om gratis spullen, zeker niet een hele dakkapel van 40.000 euro. Dacht dat bedrijven dit zelf aan zouden bieden, eventueel na wat gehengel op social media.

Stiekem ook wel benieuwd om wie dit gaat.

5 likes

Sophie Milzink geeft zelfs toe dat ze soms zelf mailt voor een spon vakantie.

3 likes

Bonnie is that you?

Haha nee dat verwacht ik niet.

1 like

Zag in de comments op twitter dat het een influencer uit Amsterdam, dus Bonnie is het niet. Wel iemand met een jonge doelgroep (die zeker niet op zoek zijn naar dakkapellen).

Verder is mijn kennis van influencers te beperkt om te kunnen achterhalen om wie dit gaat.

Huh maar dat is dan voor de 2e keer toch, dat hij nu spijt had van wat hij zou missen, en terugkwam op zijn besluit. Ben de tel kwijt…

Leeft Kaj nog steeds ondergedoken?

1 like

Maar depressie brengt lang niet altijd suïcidale gedachten met zich mee, en zeker in het geval van een chronische depressie wordt de groep mensen met suïcidale gedachten veel kleiner.

Ik vraag me echt af hoe fake dat wereldje is.

Kaj woonde bij Milan.
Milan is vrienden met deze guy.
Hij koopt kanaal over van Kaj. (Waarschijnlijk voor weinig geld want Kaj zal niet meer veel hebben of het kanaal is sowieso niks meer waard.)
Krijgt veel gezeik van abonnee’s die zich afvragen waarom ze opeens geabonneerd zijn op hem.
Maakt video’s met Enzo (voor bekendheid en goede naam?).

Ik weet niet… Beetje doorzichtig toch? :stuck_out_tongue_closed_eyes:

3 likes