Bonnie is this u
Ik heb daar heel groot Claire met haar “New York, whenever you’re ready” ruilen?
Dat is misschien nog wel erger.
Zeker met een spelfout binnen 5 woorden.
Ik stel meelezende influencers voor om ook de Tldr te introduceren in ellenlange onzinposts / spon.
Ja, dit vroeg ik me dus ook al een tijdje af, ben ook helemaal in de loophole van haar IG en Twitter gedoken, omdat ik haar fascinerend vind. Ze lijkt me echt aardig, maar hoezo heeft zij zoveel volgers en word zij gevolgd door ‘grote’ influencers zoals Mascha? En ze heeft ook best veel spon op YT terwijl ze niet zo regelmatig upload? Ik bedoel, hoe is zij ‘bekend’ geworden of deed zij dit al voordat influencers echt een ding werden (zonder dat ik dat door had)?
@Echo Saar plaatste van de week een tweet dat ze volgend jaar in NY ging wonen ook al wist ze nog niet hoe ze dat ging doen #loa, dus wat dat betreft zijn ze hetzelfde
Was dit niet de favo influencer van EGF’er Ninetales haha dat was echt een dingetje toen toch. Sorry ik zou je wel willen taggen maar weet je nieuwe forumnaam niet
Volgens mij heeft zij een tijd in NY gewoond/gewerkt/gestudeerd/weet ik veel wat ze gedaan heeft daar, en hoort zij een beetje bij de eerste lichting youtubers, ze upload al sinds 2011 ofzo.
Maar wacht even… staat dit in de babykamer?!
Die Reels irriteert me ook echt mateloos en er komen alleen maar irritante filmpjes/ mensen voorbij.
Ah oke, dat verklaart een hoop!
Misschien is het inmiddels milder geworden
edit: hoop ik dan voor de (pre-) pubermeisjes die onzekerheid zijn aangepraat door een influenza.
Over die “mannen” vs. “vrouwen” producten gesproken:
Echt idioot hoe gender branding werkt. Ik sta er niet vaak genoeg bij stil hoe belachelijk het is.
Ja, de baby kan lekker gaan zitten borduren op de bank voor het raam, af en toe een kruiswoordpuzzel tussendoor en de tv op hoog volume
en de verwarming op 24
Sinds kort weet ik van het bestaan van een “plakzak”. Lijkt me wel handig dit dus.
Goh als dit echt een probleem is waar mensen met een balzak mee dealen (geen ervaring mee maar ik kan het me wel voorstellen), dan vind ik het best een slim product. Vergelijkbaar met van die crèmes die je tegen schurende dijbenen kan gebruiken, klinkt onbenullig maar eigenlijk gewoon is het gewoon heel fijn en handig.
Heel leuk die foto’s! En wat zijn ze aan het glunderen zeg
Ik vind het echt zoooooo iets voor Annemerel om precies te weten hoeveel dagen na hun eerste kus dit was. Zij weet nu ook nog dat ze op 3 augustus 2005 een bepaald shirtje bij Zara in Valencia heeft gekocht en op 6 maart 2010 dronk ze een kopje koffie met linksomgedraaide slagroom in Parijs terwijl ze een roze macaron at.
Lekker kleurtje hebben ze ook
Misschien “overdreven” maar ik vind het best wel gek dat ze er (door de fotobewerking) allebei uitzien alsof ze een donkerbruine huid hebben terwijl ze wit zijn?