hahaha even better!!
Ik kan de hoeveelheid Parfumado spam van Cynthia niet meer aan
Een waxinelichtje brandt 4-8 uur, daar zou je er dus 1 tot 2 per dag van gebruiken. Kost âŹ3 voor een zak van 100 stuks, dus dat valt al met al mee. Bij Hema en Ikea enzo heb je ook geurkaarsen van een paar euro met 40 branduren. Die heten dan geen Creampie, maarja je kan niet alles hebben
Niemand hoeft dit van mij te doen hoor, wou alleen ff aangeven dat het niet per se heel veel mĂłet kosten. Ik vind het zelf wel een grappige tip, al is het inderdaad niet de meest millieuvriendelijke.
Ik ben zelf nog heel erg aan het strugglen met het thuiswerken en woon-werk gescheiden houden. Ik heb geen werklaptop dus kan die niet dichthouden en in een kast stoppen als ik na de werkdag even wil netflixen, en woon in een studio van 27 m2 dus een gescheiden ruimte creĂ«ren zit er ook niet in. Ik kan me best voorstellen dat zoân kaarsje uitblazen, of een ander object gebruiken om je werkdag af te kaderen, kan helpen.
Ik geloof die tip ook niet. Echt zoiets wat een youtuber/blogger dan één keer doet, doet alsof het helemaal top is/werkt maar waarschijnlijk een week volhoud.
Camryn heeft net een video geplaatst waarin ze het uitlegt. Tis een lange video dus kan wel eventjes een korte samenvatting geven.
Let op, triggerwarning, verslaving, depressie, zelfmoord
Landon had last van een angststoornjs, depressie en adhd. Daarvoor is hij naar een psychiater gegaan die hem medicatie heeft voorgeschreven. Deze medicatie is hij gaan misbruiken, dus s ochtends veel adhd medicatie te gebruiken om actief te worden en s avonds angstreducerende medicatie om weer rustig te worden. Dit gebeurde allemaal tijdens de zwangerschap van Camryn. Toen hun tweede dochtertje geboren werd kreeg Camryn ook last van postnatale depressie. Ze hebben toen een break genomen van YouTube en zijn allebei naar hun ouders gegaan. Landon ging afkicken (onduidelijk of dit is gelukt of alleen zo leek). Toen alles weer goed leek, ging Landon zich op een avond verontschuldigen. Maar Camryn zei dat ze altijd van m zou houden. Toen ging hij in bad, want dat deed ie iedere avond. Na een half uur ging Camryn kijken en heeft hem uiteindelijk in de garage gevonden. Hij had zichzelf verhangen. Ze heeft 911 gebeld en toen hebben ze hem gereanimeerd. Eenmaal in het ziekenhuis hebben ze hem in een coma gehouden en bleek hij hersendood door zuurstofgebrek. Na een week is hij overleden en heeft hij al zijn organen gedoneerd. Camryn eindigt de video met dat ze denkt dat Landon niet goed heeft nagedacht over de gevolgen en drukt ze iedereen op het hard die ook depressief is om hulp te zoeken en te denken aan wie je achter zou laten.
Fuck, ik heb het filmpje ook net gekeken. Wat intens triest, zo jong allebei nog⊠Ik had totaal niet verwacht dat hij zo was overleden. Verschrikkelijk voor haar en hun kinderen.
Wat mij helpt is om in ieder geval mân werkpapieren etc op te ruimen, dan een kleine wandeling buiten te maken en als ik thuis kom doe ik dan gewoon alsof ik thuis kom van werk haha. Helpt ook om daarna andere kleren aan te doen vind ik
Ja echt hele heftige video. Moest ook eventjes een traantje laten. Dat ze zichzelf de schuld ook gaf.
Bevestigt ook maar weer hoe erg gefilterd beeld je ziet op YouTube. Ik heb nooit gedacht dat hij last had van deze dingen. Attans, op een video waarin mensen wel zeiden van: wat kijk Landon vreemd uit zân ogen, na. Maar verder kwam dit wel als een schok.
Ik wilde dit hier net komen posten, ben er helemaal stil van geworden. Mijn hart breekt echt voor Camryn⊠Echt zo zo zo verschrikkelijk en dan ook nog de manier waarop. Zo sad ook dat ze gewoon een soort afscheidsgesprek hebben gevoerd zonder dat zij dat wist. Wat ze zelf al zei, hij was super impulsief, zat zo met zichzelf in de knoop en heeft geen seconde aan de gevolgen gedacht
Ja idd, ik vond het wel mooi hoe ze de video afsloot. Ze zei: âsuicide is a permanent decision to a temporary problemâ
Samenvatting
(ik ben me er wel van bewust dat het voor mensen die zelfmoord willen plegen geen tijdelijk probleem lijkt, en ze dit als enige uitweg zien).
Ik kan niet bepalen wie ik irritanter vind, haar of haar moeder
2 druppels water.
Ook niet per se waar, want er zijn mensen die hun leven lang depressief zijn
Heel irritant, Nienke vind ik dan wel weer leuk!
Diana heeft een super gave vakantie video geplaatst! Ik hou ervan.
Ik heb zoân lompe werkpc met 2 megaschermen. Woon ook in een studio. Wat bij mij helpt is om de boel aan het einde van de dag ook weg te zetten. Dus de schermen op de grond ipv op de eettafel laten staan. Weet niet of je daar ruimte voor hebt, maar scheelt wel vind ik!
jaa echt super mooi gedaan! Houd wel van dat âsilent vloggenâ volg ook een stel in Canada die filmen en dan alleen muziek, af en toe tekst in beeld. maar geen ellenlang gepraat
Misschien was ik naĂŻef maar ik had niet verwacht dat influencers zelf bedrijven benaderen en vragen om gratis spullen, zeker niet een hele dakkapel van 40.000 euro. Dacht dat bedrijven dit zelf aan zouden bieden, eventueel na wat gehengel op social media.
Stiekem ook wel benieuwd om wie dit gaat.