Het andere Youtubers/Bloggers topic #13

Sophie Milzink geeft zelfs toe dat ze soms zelf mailt voor een spon vakantie.

3 likes

Bonnie is that you?

Haha nee dat verwacht ik niet.

1 like

Zag in de comments op twitter dat het een influencer uit Amsterdam, dus Bonnie is het niet. Wel iemand met een jonge doelgroep (die zeker niet op zoek zijn naar dakkapellen).

Verder is mijn kennis van influencers te beperkt om te kunnen achterhalen om wie dit gaat.

Huh maar dat is dan voor de 2e keer toch, dat hij nu spijt had van wat hij zou missen, en terugkwam op zijn besluit. Ben de tel kwijt…

Leeft Kaj nog steeds ondergedoken?

1 like

Maar depressie brengt lang niet altijd suïcidale gedachten met zich mee, en zeker in het geval van een chronische depressie wordt de groep mensen met suïcidale gedachten veel kleiner.

Ik vraag me echt af hoe fake dat wereldje is.

Kaj woonde bij Milan.
Milan is vrienden met deze guy.
Hij koopt kanaal over van Kaj. (Waarschijnlijk voor weinig geld want Kaj zal niet meer veel hebben of het kanaal is sowieso niks meer waard.)
Krijgt veel gezeik van abonnee’s die zich afvragen waarom ze opeens geabonneerd zijn op hem.
Maakt video’s met Enzo (voor bekendheid en goede naam?).

Ik weet niet… Beetje doorzichtig toch? :stuck_out_tongue_closed_eyes:

3 likes

Maar hoezo ga je een bedrijf in Twente benaderen als je zelf in Amsterdam woont? Of duidt dit erop dat de persoon in kwestie dit dus gewoon bij ieder bedrijf in Nederland probeert, hopende dat er eentje toehapt?
edit: verklaart wel hoe influencen een fulltime baan kan zijn.

3 likes

Er zijn ook andere psychische ziektebeelden die suïcidale gedachten met zich meebrengen, die je soms je leven lang hebt. Ben het eens met @Eddie dat zeggen dat het een oplossing voor een tijdelijk probleem is, veel te kort door de bocht is.

(Ik snap natuurlijk dat het meisje in dat filmpje nu heel hoog in haar emotie zit, en neem het haar ook niet kwalijk, maar wou het wel even benomen).

1 like

Bedrijf heeft ook een vestiging in Uitgeest.

Edit: kan ook een influencer uit Twente zijn, bv. Kim Kotter. Of is het zeker dat het iemand uit Amsterdam is?

Haha sowieso in deze comments, zou dit dan over Jill of die andere ex van Milan gaan?

18 likes

Ik heb net dit ontdekt, best leuk en interessant om te kijken (over feminisme). Er zijn nu vier afleveringen

7 likes

Sommige reacties daaronder…

Waarom zou je al je meubels bij elkaar schooien als je het ook zelf kan maken.

5 likes

Heel bijzonder, ik ben ook wel benieuwd hoeveel ervoor het kanaal is betaald. “Je weet voor hoeveel StukTV is verkocht toch? Nee wel iets minder.” Hmmmm. Ik snap dat subscribers wat waard zijn, maar ik mag toch hopen dat hij voor deze subscribers niet zo veel heeft betaald als hij doet overkomen.

Ik dacht indd ook dat het Kim Kotter was! Zij is echt een schaamteloze spon queen. Maar ze deelt alles wel eerlijk altijd en dat waardeer ik dan wel weer ofzo

Kim heeft door haar familie wel zoveel connecties hier dat ze dit niet zo doet/hoeft te doen denk ik.

Dat huis van Kim is ook pas net gebouwd, denk dat ze dan direct een dakkapel hebben geplaatst en dit niet een jaar later nog doen.

1 like

Nouuu volgende week… Waarschijnlijk is haar SD-kaartje kapotgegaan, camera kwijt of wil haar laptop niet opladen.

2 likes

Sowieso Dee

1 like