Het andere Youtubers/Bloggers topic #13

Maar hoezo ga je een bedrijf in Twente benaderen als je zelf in Amsterdam woont? Of duidt dit erop dat de persoon in kwestie dit dus gewoon bij ieder bedrijf in Nederland probeert, hopende dat er eentje toehapt?
edit: verklaart wel hoe influencen een fulltime baan kan zijn.

3 likes

Er zijn ook andere psychische ziektebeelden die suïcidale gedachten met zich meebrengen, die je soms je leven lang hebt. Ben het eens met @Eddie dat zeggen dat het een oplossing voor een tijdelijk probleem is, veel te kort door de bocht is.

(Ik snap natuurlijk dat het meisje in dat filmpje nu heel hoog in haar emotie zit, en neem het haar ook niet kwalijk, maar wou het wel even benomen).

1 like

Bedrijf heeft ook een vestiging in Uitgeest.

Edit: kan ook een influencer uit Twente zijn, bv. Kim Kotter. Of is het zeker dat het iemand uit Amsterdam is?

Haha sowieso in deze comments, zou dit dan over Jill of die andere ex van Milan gaan?

18 likes

Ik heb net dit ontdekt, best leuk en interessant om te kijken (over feminisme). Er zijn nu vier afleveringen

7 likes

Sommige reacties daaronder…

Waarom zou je al je meubels bij elkaar schooien als je het ook zelf kan maken.

5 likes

Heel bijzonder, ik ben ook wel benieuwd hoeveel ervoor het kanaal is betaald. “Je weet voor hoeveel StukTV is verkocht toch? Nee wel iets minder.” Hmmmm. Ik snap dat subscribers wat waard zijn, maar ik mag toch hopen dat hij voor deze subscribers niet zo veel heeft betaald als hij doet overkomen.

Ik dacht indd ook dat het Kim Kotter was! Zij is echt een schaamteloze spon queen. Maar ze deelt alles wel eerlijk altijd en dat waardeer ik dan wel weer ofzo

Kim heeft door haar familie wel zoveel connecties hier dat ze dit niet zo doet/hoeft te doen denk ik.

Dat huis van Kim is ook pas net gebouwd, denk dat ze dan direct een dakkapel hebben geplaatst en dit niet een jaar later nog doen.

1 like

Nouuu volgende week… Waarschijnlijk is haar SD-kaartje kapotgegaan, camera kwijt of wil haar laptop niet opladen.

2 likes

Sowieso Dee

1 like

Dee woont toch niet in amsterdam.

Elke keer als ik de verjaardagspicknick van Lotte zie denk ik ‘WAAR IS DE WIJN?’
Kan me dat gewoon bijna niet voorstellen, dat je ‘s middags afspreekt met vriendinnen voor je verjaardag, en dat dat dan niet uit de hand loopt en je gewoon om 18:00 weer thuis bent.

54 likes

Waarom zou het in Amsterdam moeten zijn? Dat staat er toch niet bij? :thinking:

Jawel dat staat in de tweets.

Ik kan me dan weer niet voorstellen dat je altijd wijn moet drinken

125 likes

Ik vind dit eigenlijk een beetje flauw. ‘Zet op haar plek.’ omdat hij blijkbaar niet begrijpt dat dit een baan is die mensen doen. Zo werkt het nu eenmaal tegenwoordig. Zeg gewoon ‘nee dankje’ en ga verder met je leven.

8 likes

Wat een onzin “artikel”. Er staat niet eens in wat hij heeft teruggestuurd.
En dan die willekeurige tweets van mensen die ook iets vinden erbij. Slaat gewoon helemaal nergens op.

9 likes