Het andere Youtubers/Bloggers topic #13

Welke landen zijn dit dan? Ben nu wel heel benieuwd!

1 like

Ach ja dit zal wel daadwerkelijk het mooiste stukje Heerhugowaard zijn, dus al knap dat ze dit heeft gevonden!!

43 likes

Is Heerhugowaard het nieuwe Woerden ofzo

9 likes

Ik ben nooit in Woerden geweest maar volgens mij heeft dat nog wel een redelijk gezellige binnenstad met oude gebouwen. Heerhugowaard daarentegen. Eén brok ellende.

3 likes

Die foto’s hebben wel allemaal een ander filter eroverheen zeg :rofl:

1 like

Hoi ja het trauma wordt elke keer weer erger want ik kom haar ook overal tegen

11 likes

@Lula heb je die Reels nog weggekregen?

Ik krijg nu continu moderosa in beeld en zit daar ook niet op te wachten uiteraard. Gewoon maar blokkeren denk ik? :tired_face::tired_face:

3 likes

Het kleurverschil tussen de top en broek doet me echt denken aan de 9016 muren van Bonnie in combinatie met haar 9010 deuren.

122 likes

Haha jezus trends volgen zich zo snel op dat we in 10 jaar met 99% precisie zullen kunnen zeggen dat dit filmpje met rotan, gekke donutvaas, opvallende gouden juwelen en shoulder pads waar ze niet horen te zitten in de zomer van 2020 werd gemaakt.

(Zo veel geld op één plaatje en toch zo weinig persoonlijkheid.)

33 likes

Nee die reels gaan sowieso niet weg. Maar ik blokkeer al die irritant influencers gewoon.

2 likes

Het is net of ze op een onzichtbare stoel zit ofzo.

14 likes

Ik sta perplex

76 likes

Ik word echt ongemakkelijk van die stories van Sarah Rebecca. En die laatste ook met haar krijsende baby, hou dat voor jezelf en je familie/vrienden of zo.

9 likes

Ze adverteren nu ook met “Zeg maar Hugo”, nog erger haha

3 likes

Wow super goed idee!

ja en toen had ik de ingeving: vanaf nu ga ik 's ochtends de gordijnen opendoen, zodat mijn lichaam én geest in ‘overdagstand’ is. Als ik weer mag slapen, doe ik de gordijnen dicht. misschien een beetje out of the box maar misschien is het wat…

73 likes

:joy:

Gelijk even in mijn planner noteren dat ik een kaarsje aansteek na het ontbijt

70 likes

ja echt queen oversharing is zij, niet normaal

5 likes

Ik vind dit eigenlijk best een leuke grappige tip

8 likes

Maar betekent dit dat je bij een romantisce date bij kaarslicht ook aan het werk bent dan? En als je kaars om 9.10 's ochtends uitgewaait is, is je werkdag dan al afgelopen?

34 likes