Het andere Youtubers/Bloggers topic #13

Flauw

3 likes

Ik heb ooit de tip gelezen ergens op elle girl dat je bij veel heimwee je kaarsje van thuis kan meenemen.
Dus nu neem ik altijd een kaarsje + klein kussentje mee en het werkt zo onwijs goed voor mij. Terwijl een andere vriendin toen riep: ik neem toch geen kaars mee op vakantie!? Dus het verschilt echt per persoon wat wel en niet fijn is…

7 likes

Pff Sabrina Putri laat in haar weekvlog zien dat ze een nieuwe HP laptop besteld voor school (iets met dat ze werk en school graag gescheiden houdt). Maar ze heeft gewoon een iMac en MacBook dus no way dat ze dat ding echt gaat gebruiken. Lees je even de beschrijving, blijkt het een samenwerking te zijn. Sneaky en totaal niet passend…

5 likes

Nou Jennie, meid, moet je eens luisteren. Als ik die kaars aansteek en ik heb een vervelende klant aan de lijn, dan smijt ik zeer waarschijnlijk uit woede die kaars weg. En dan staat de hele kiet in de fik. Dat is nou niet per se wat ik graag wil

16 likes

ik vind het ook wel een hele leuke tip! Vooral het uitblazen werkt mentaal denk ik heel goed, omdat je er dan echt een fysieke actie koppelt aan het eindigen van je werkdag.

22 likes

Ik moest hier net weer aan denken.
Ik krijg net toevallig deze vlog van exact een jaar geleden aanbevolen door youtube waarin Bonnie aan het begin kalm vertelt dat ze naar Ikea Barendrecht zijn gekomen om te woonshoppen, omdat daar zoveel andere winkels in de buurt zitten zoals de Jysk, Woonexpress en Kwantum.

Groot verschil :stuck_out_tongue:

Het helpt echt wel om, als je geen aparte ruimte hebt, een object alleen maar te gebruiken voor bijv. werk. Of dat nu een lamp, kaars of een bureau is.

Snap ook niet dat mensen er zo flauw op reageren. Als je het moeilijk vindt om te beginnen of concenteren dan helpen alle beetjes.

https://youtu.be/IlU-zDU6aQ0 voor studeren, maar ik denk dat je het ook voor thuiswerken kan toepassen…

6 likes

Ik moet altijd zo lachen om Alice

24 likes

Dan mag je flink wat kaarsen inslaan. Of gaan die speciale geurkaarten 5x8 uur mee?

7 likes

OHHHH MEIDEN

6 likes

lol die telefoon die hele tijd in haar handen

1 like

Haha zij is echt grappig en zij doet me qua uiterlijk denken aan die Tumblr modellenmeisjes die zo’n 10 jaar geleden hip waren (op een positieve manier uiteraard)

4 likes

Haha volgens mij gebruikt ze die als microfoon want ze heeft de hele tijd de ‘dictafoon’ app open. Best slim voor goed geluid

5 likes

Maar dat is niet hetzelfde terrein de Jysk en Woonexpress zijn iets van 10 minuten rijden van Ikea haha.

Dat weet iedereen hier toch :joy:

3 likes

Kwantum, maar het filmpje is van 1jr geleden :grimacing::grimacing:

1 like

Hahah wel jammer, want ik vind hem ook leuk :joy::joy: Op de site van Kwantum staat helaas ook niks vergelijkbaars

1 like

Ja klopt doet Jesse Hoefnagels ook.

Nien.ke Pla.s doet een Q&A op dr stories en ze deelt een vraag: ‘Denken jullie na over een tweede kindje?’ en dan schrijft zij: ‘Zo stel je die vraag netjes! Dankjewel’. Eigenlijk vind ik het hele onderwerp ongepast om eerlijk te zijn, ik zou niet blij zijn met deze vraag. Maar ja, als je deze vraag ook vaak op een nog vervelendere manier krijgt is deze vraagstelling al heel wat.

Daarnaast vind ik het grappig dat mensen nooit bedenken dat iemand misschien ook gewoon een kind wil ipv twee of drie (vier vinden we natuurlijk weer overdreven). Denk dat ik me met FD alleen al zou vermaken, wat een heerlijk joch is dat.

3 likes

In de afgelopen 48 uur is dit al haar 3e spon… de meit heeft geld nodig

1 like