Het andere Youtubers/Bloggers topic #13

Maar die vraagstelling is toch ook helemaal niet sturend (of hoe je zoiets noemt)? Die persoon vraagt gewoon “Denken jullie erover na” en het antwoord kan ook “Nee” zijn. Of “Dat gaat je helemaal niks aan”. Het is een heel open vraag. Brutaal dat wel. Maar anders dan wanneer er gevraagd wordt wanneer de tweede komt.

Edit: dus dit slaat op het tweede deel van jouw post, dat mensen er schijnbaar nooit vanuit gaan dat één kind ook normaal is omdat iedereen vraagt wanneer de volgende komt. Nou dus bij die vraagstelling laat je dat antwoord ook in het midden vind ik.

5 likes

Is dat die jongen waarmee ze hiervoor gedate had (H?) of diegene waarmee ze laatst een tinder date had?

Hahahaha ik ben bitter en geloof niet dat ze verliefd is. Ze is wel verliefd op het idee van verliefd zijn. Die meid loopt veel te hard van stapel

24 likes

image

28 likes

Deze meid is zo vermoeiend. Alles is bij haar drama, ze heeft een groots en meeslepend leven. Straks weer huilen. Je zou bij haar in de klas zitten…

13 likes

Ik zat net voor Monica & Robbert in ‘t vliegtuig. Volgende week vlogs vanuit Sardinië. Tot zover mijn bijdrage :crazy_face:

123 likes

we need more juice!! wat deden ze/wat zeiden ze? zat je business class??

Ew wat denigrerend!

Ik denk dat ze zichzelf heeft wijs gemaakt dat ze hoteldebotel verliefd is. Ze wil zo graag een relatie. Zeggen dat ze een relatie heeft.

M’n vriend herkende haar eerder dan ik en ik zei nog dat het niet klopte. Bij de bagageband zag ik ze pas staan, samen met nog iemand die ik niet herkende. Geen juicy story verder, want zat een podcast te luisteren haha

6 likes

Hahaha WAT zei Charlotte nou: ‘dit wordt echt de perfecte relatie’.

Meidddddd

26 likes

hahaha even better!!

1 like

Ik kan de hoeveelheid Parfumado spam van Cynthia niet meer aan :angry:

7 likes

Een waxinelichtje brandt 4-8 uur, daar zou je er dus 1 tot 2 per dag van gebruiken. Kost €3 voor een zak van 100 stuks, dus dat valt al met al mee. Bij Hema en Ikea enzo heb je ook geurkaarsen van een paar euro met 40 branduren. Die heten dan geen Creampie, maarja je kan niet alles hebben :tipping_hand_woman:t2:

4 likes

Dat is dus een hele geurkaars per week (om over de lucht van die dingen nog maar niet te praten) of twee keer per dag een waxinelichtje aandoen (wat haaks staat op het ‘psychologische effect’). Tip van niks voor de kantoortrutten dus.

Goedkoopste en meest milieuvriendelijke versie is overigens: berg al je werkspullen netjes op aan het eind van de dag. Laptop in de kast. Deurtjes dicht.

Edit. De kaars die Jennie hier zelf brandt kost 40 euro per 3 kaarsen😂. Kaars heeft brandduur van 20-25 uur. Dat is twee kaarsen per week. Kost je 1500 euro per jaar bij een fulltime werkweek en dat zijn dus over de 100 potjes.

Edit2: Met een waxinelichtje verbruik je er bij een heel jaar thuiswerken bijna 500. Dat zijn dus 500 aluminium verpakkinkjes, wat niet bepaald een duurzaam materiaal is. Je kan ze ook zonder cupje kopen, maar dat is dan weer fors duurder. (Ik ben mn huis aan het poetsen. Dit is ontwijkend gedrag).

32 likes

Niemand hoeft dit van mij te doen hoor, wou alleen ff aangeven dat het niet per se heel veel móet kosten. Ik vind het zelf wel een grappige tip, al is het inderdaad niet de meest millieuvriendelijke.

Ik ben zelf nog heel erg aan het strugglen met het thuiswerken en woon-werk gescheiden houden. Ik heb geen werklaptop dus kan die niet dichthouden en in een kast stoppen als ik na de werkdag even wil netflixen, en woon in een studio van 27 m2 dus een gescheiden ruimte creëren zit er ook niet in. Ik kan me best voorstellen dat zo’n kaarsje uitblazen, of een ander object gebruiken om je werkdag af te kaderen, kan helpen.

6 likes

Ik ben ook een beetje flauw hoor, sorry. Wat mij vooral opvalt is dat zo’n tip dan weer omhelst dat je iets nieuws in huis moet gaan halen (en in dit geval ook iets dat je consequent moet blijven kopen).

2 likes

Ik geloof die tip ook niet. Echt zoiets wat een youtuber/blogger dan één keer doet, doet alsof het helemaal top is/werkt maar waarschijnlijk een week volhoud.

1 like

Camryn heeft net een video geplaatst waarin ze het uitlegt. Tis een lange video dus kan wel eventjes een korte samenvatting geven.

Let op, triggerwarning, verslaving, depressie, zelfmoord

Landon had last van een angststoornjs, depressie en adhd. Daarvoor is hij naar een psychiater gegaan die hem medicatie heeft voorgeschreven. Deze medicatie is hij gaan misbruiken, dus s ochtends veel adhd medicatie te gebruiken om actief te worden en s avonds angstreducerende medicatie om weer rustig te worden. Dit gebeurde allemaal tijdens de zwangerschap van Camryn. Toen hun tweede dochtertje geboren werd kreeg Camryn ook last van postnatale depressie. Ze hebben toen een break genomen van YouTube en zijn allebei naar hun ouders gegaan. Landon ging afkicken (onduidelijk of dit is gelukt of alleen zo leek). Toen alles weer goed leek, ging Landon zich op een avond verontschuldigen. Maar Camryn zei dat ze altijd van m zou houden. Toen ging hij in bad, want dat deed ie iedere avond. Na een half uur ging Camryn kijken en heeft hem uiteindelijk in de garage gevonden. Hij had zichzelf verhangen. Ze heeft 911 gebeld en toen hebben ze hem gereanimeerd. Eenmaal in het ziekenhuis hebben ze hem in een coma gehouden en bleek hij hersendood door zuurstofgebrek. Na een week is hij overleden en heeft hij al zijn organen gedoneerd. Camryn eindigt de video met dat ze denkt dat Landon niet goed heeft nagedacht over de gevolgen en drukt ze iedereen op het hard die ook depressief is om hulp te zoeken en te denken aan wie je achter zou laten.

13 likes

Fuck, ik heb het filmpje ook net gekeken. Wat intens triest, zo jong allebei nog… Ik had totaal niet verwacht dat hij zo was overleden. Verschrikkelijk voor haar en hun kinderen.