Het andere Youtubers/Bloggers topic #13

oh ik vond dat ze juist wel kalm bleef. Zo redelijk in de stress zitten als het bloed langs mijn benen gutst…

Beetje offtopic maar als vrouwen zulke baarmoederverhalen delen denk ik echt vaak jeez wat is het soms toch kut om een vrouw te zijn he, ongesteld zijn en dan ook nog die hpv-shit, echt een kutleven

2 likes

Volgens mij omdat ze nu zomerverlof had en volgens mij hoort ze daarna of ze mag blijven vliegen bij KLM. Dus het zou de laatste vlucht kunnen zijn.

Zo zeg ik t ook. Weer even gegoogled krijg linoleum flashbacks en ik hoor het daar ook zo uitgesproken worden.

Mozzarella

Mozzarella is een verzamelnaam voor twee soorten verse kaas. De oorspronkelijk Italiaanse mozzarella is de mozzarella di bufala , vervaardigd uit de melk van de waterbuffel. Later zijn ze ook mozzarella uit koemelk gaan maken.

Zo spreek je het uit:
Mot-za-rel-la (let op de t-klank en de a-klank, net zoals in pizza)

6 likes

Echt in elke vlog van Dee zit een shoplog op het einde (met gratis meuk dat ze krijgt van kledingmerken). Je zou denken dat iemand op ten duur wel eens genoeg kleding heeft?

Had ook de Q&A van tiger Elise aangeklikt, maar na een paar seconden al weg geklikt na haar gewouwel over dat je leven pas compleet is als je een partner hebt. Stond me meteen al tegen #independentwoman :sweat_smile: :face_with_hand_over_mouth:

9 likes

Nick reageert altijd zo leuk en enthousiast, echt grappig om te zien altijd. Ik ging ook even stuk dat ze het “relaxen” had ingepland van 15.00 tot 18.00 :joy::joy:

18 likes

Ze zei zoiets van “uiteindelijk is iedereen op zoek naar liefde om je leven mee te delen oid.”

Dit inderdaad. Toen heb ik hem al weggeklikt dus wat ze verder heeft besproken in de video heb ik geen idee van.
Van dit soort uitspraken kots ik namelijk echt van :sweat_smile: :nauseated_face:

Echt he! Maar andersom doet hij t ook wel voor haar zo. Echt een dreamteam die 2. Goals.

7 likes

Ik vind zijn neus erg vreemd daar.

1 like

Omg :joy:

10 likes

(Het is wel getekend door een kind van 17, dus laten we aardig blijven)

51 likes

Bonnie lijkt heel oud en Nick lijkt niet eens op zichzelf??

7 likes

Ik vind de tekening zelf wel heel mooi gedaan maar blijf wel bij mijn vorige berichtje.

Ik heb de naam van de tekenaar ff uit het screenshot gehaald

2 likes

Huh zo spreek je het toch ook uit…?

Maar omg dat Bonnie dan ook een verjaardagskaart ‘geschreven’ door de katten geeft. Hhahahahha en dan helemaal met links geschreven.

4 likes

Het is heel knap gedaan. Echt geweldig als je zo kan tekenen. Het lijkt niet helemaal maar de essentie is goed gevangen, vooral Bonnie lijkt echt behoorlijk!
Als je je vinger op t streepje onder d’r kin legt is het haar echt sprekend.

3 likes

Bonnie’s vlog voor morgen stond per ongeluk al online en ben stiekem wel blij dat ik hem al heb kunnen kijken hahaha

Was de vloer mooi?

Met links?! Dat is gewoon hun handschrift hoor!!

7 likes