Volgens mij had ze samen met Vita gedanst ergens in
Zij zaten samen op de dansacademie. Weet niet waarom ik dit weet hoor. Maar door het vloggen zijn ze elkaar weer tegengekomen
Klopt, Co was wel altijd fan van Vita
Ik vind Co altijd wel leuk maar kon het even niet aan dat ze toe is aan vakantie. Ze is 2 x in korte tijd in het buitenland geweest, vind dit gewoon in combinatie met corona (doordat veel mensen in eigen land blijven) gewoon extra vreemd
Ik vind van wel! Wat warmer
Ik vond de vloer na het schuren heel mooi. De kleur lak die ze gekozen hebben, vind ik persoonlijk heel donker en eerder oranje neigen. Ik zou zelf voor een lichtere lak gegaan zijn. Maar oké, les goûts et les couleurs on ne discute pas
Ik vind het echt mooi geworden! Echt jammer dat ze beneden die pvc vloer kiezen, want het resultaat is echt prachtig en had ook met die vloer gekund. Maar goed, hun keuze.
Jennie van jenniefromtheblog gaat ook beginnen met een weekvlog! Ben benieuwd.
Ja dat meen ik me ook te kunnen herinneren, maar ik vond die filmpjes die ze tot nu toe al heeft gemaakt over haar huisje best leuk! Heel relaxte vibe.
Ik vind haar stem zo irri
Oh is dat dr nieuwe haar op de thumbnail? Ziet er mooi uit!
Jammer dat ze dat niet deed toen ze nog in Rotterdam woonde, dat leek mij juist leuk om te zien. Maar ben benieuwd ! Ik zag ook dat ze haar boek over Instagram helemaal uit de verkoop haalt, vraag me af waarom.
Dit doe ik ook, no way dat mijn haar 2 x per dag gewassen moet worden, het is al zo droog en beschadigd. Als je je haar laat verven is het ook een slecht idee om het van tevoren te wassen, dus zo raar is met vettig haar naar de kapper niet volgens mij.
Is dat niet wat viezig voor de kapper? Ik weet nooit zo goed wat ik moet doen. Ik mij op 1 dag haar, niet net gewassen, nog niet vet.
ik ook! ik was mn haar 2x per week, dus soms komt het zo uit dat ik dan net op dag 3-4 met vet haar naar de kapper ga. ze hebben wel erger gezien neem ik aan!
ik ga ook met oude nagellak naar de manicure en met een vieze auto naar de carwash.
Of als je huishoudelijke hulp komt eerst je huis schoon maken.
opruimen zou ik wel doen, want die huishoudelijke hulp weet niet waar die dingen moeten liggen. maar poetsen niet haha!
Als je je haar gaat verven bij de kapper is het wel beter om het niet te wassen omdat het vet een beschermlaag is voor je hoofdhuid. Geen idee of Bonnie het heeft laten verven, maar niet wassen voor je naar de kapper gaat is niet raar.
Als ik mijn haar zelf was, wast mijn kapper het per definitie niet. Veel te slecht voor je haar, zegt ze.
Slechts één manier om deze discussie te beslechten: onze huiskapster @Rozecoupeschaar inschakelen.
Vertel ons, wat vind je van klanten die je salon inlopen met ongewassen haar?