Het andere Youtubers/Bloggers topic #13

vind het echt geweldig dat Bon de hele dag activiteiten heeft geregeld, haar ouders/zijn ouders, vrienden. echt geweldig. Krijg er spontaan zin van om mijn verjaardag opnieuw te doen :joy:

8 likes

Zoooooo leuk inderdaad! Mijn vriend zou er echt geen zin in hebben hahaha. Be like Nick​:heart_eyes::heart:

1 like

De mijne dus ook :joy: zijn ideale verjaardag is de hele dag in bed liggen slapen

3 likes

Ik ging echt stuk dat hij het plaatje van die lamp niet zag.

12 likes

Zojuist de nieuwe docuvlog van Sofie gezien en die hele operatie en nasleep klinken wel heftig zeg. Ik vond het wel bijna ongemakkelijk om te kijken. Ze was zo paniekerig, wat ik snap, en het is zo raar om dat dan te kijken op een later moment. Ze deelt echt heel veel wat ik juist ook tof vind, maar ook een bijzondere keuze. En ze filmt ook echt heel veel in haar leven en dat altijd al. Heel bijzonder vind ik dat.

Dit is trouwens de enige youtuber waar ik filmpjes van kijk eigenlijk

6 likes

Hahaha ik ging ook stuk bij dat ‘relaxen’.

2 likes

Gingen ze nou seksen? Haha

1 like

Oh ik vind het ook echt helemaal leuk dat ze hem zo’n apparaat cadeau geeft en vooral hoe blij ze er beiden van worden.
Zo’n contrast met die verwende influencers die daar wellicht totaal niet van zouden opkijken.
Wij hebben dit koffie apparaat en het is elke euro waard, kan ik je zeggen :smiley:

10 likes

Volgens mij wel. Bonnie zei daarna van " We hebben even gechilled" met deze blik :smirk: ze moest vgm haar lach ook inhouden.

5 likes

Aiii zo jammer. Ik ben nog niet ver in de video maar Jessie zegt " Ja er zijn alleen videos van zn racistische uitspattingen van jaren geleden. En ik vind dat mensen wel kunnen veranderen"
Honey als 1 iemand forever evil is dan is het Jeffree wel.

18 likes

Ja dat heeft ze ook wel eens gezegd volgens mij.

In de vlog van Co vandaag zegt ze steeds dat ze er nog op terug komt waarom die vlucht zo bijzonder is, maar of ik het het gemist of ze heeft er niks meer over gezegd
 Dat heeft zij wel vaker volgens mij, maar vond het vandaag extra irritant
.

2 likes

oh ik vond dat ze juist wel kalm bleef. Zo redelijk in de stress zitten als het bloed langs mijn benen gutst

Beetje offtopic maar als vrouwen zulke baarmoederverhalen delen denk ik echt vaak jeez wat is het soms toch kut om een vrouw te zijn he, ongesteld zijn en dan ook nog die hpv-shit, echt een kutleven

2 likes

Volgens mij omdat ze nu zomerverlof had en volgens mij hoort ze daarna of ze mag blijven vliegen bij KLM. Dus het zou de laatste vlucht kunnen zijn.

Zo zeg ik t ook. Weer even gegoogled krijg linoleum flashbacks en ik hoor het daar ook zo uitgesproken worden.

Mozzarella

Mozzarella is een verzamelnaam voor twee soorten verse kaas. De oorspronkelijk Italiaanse mozzarella is de mozzarella di bufala , vervaardigd uit de melk van de waterbuffel. Later zijn ze ook mozzarella uit koemelk gaan maken.

Zo spreek je het uit:
Mot-za-rel-la (let op de t-klank en de a-klank, net zoals in pizza)

6 likes

Echt in elke vlog van Dee zit een shoplog op het einde (met gratis meuk dat ze krijgt van kledingmerken). Je zou denken dat iemand op ten duur wel eens genoeg kleding heeft?

Had ook de Q&A van tiger Elise aangeklikt, maar na een paar seconden al weg geklikt na haar gewouwel over dat je leven pas compleet is als je een partner hebt. Stond me meteen al tegen #independentwoman :sweat_smile: :face_with_hand_over_mouth:

9 likes

Nick reageert altijd zo leuk en enthousiast, echt grappig om te zien altijd. Ik ging ook even stuk dat ze het “relaxen” had ingepland van 15.00 tot 18.00 :joy::joy:

18 likes

Ze zei zoiets van “uiteindelijk is iedereen op zoek naar liefde om je leven mee te delen oid.”

Dit inderdaad. Toen heb ik hem al weggeklikt dus wat ze verder heeft besproken in de video heb ik geen idee van.
Van dit soort uitspraken kots ik namelijk echt van :sweat_smile: :nauseated_face:

Echt he! Maar andersom doet hij t ook wel voor haar zo. Echt een dreamteam die 2. Goals.

7 likes