Het andere Youtubers/Bloggers topic #13

Ik denk dat als je niet graag met (vet) haar werkt je überhaupt beter geen kapper kunt worden lol

10 likes

Ik denk om zo meer te verkopen, misschien is hij niet meer helemaal up to date en zou hij sowieso niet meer verkocht worden daarna? Denk dat ze bedacht heeft er zo meer te verkopen dan het te laten voor de volle prijs. Maar dat is een gokje.

Ik ben ook wel benieuwd hoe natuurdromers nu voor haar werkt. Ik had me aangemeld want vond het op zich wel leuk klinken (maar meer om mee te lezen). Maar er gebeurt eigenlijk niet zoveel, het is niet actief. Dus ik ben erg benieuwd of ze eruit haalt wat ze had verwacht. Omdat je er nu ook voor moet betalen, stel je meld je aan, en je er dus relatief weinig voor terugkrijgt.

1 like

Ja daar ben ik ook wel benieuwd naar! Ik heb me toen alleen aangemeld omdat het nog gratis was haha

1 like

Lijkt me eigenlijk wel heel leuk!

Omg bestaan er echt mensen die hun haar wassen, en dan de kapper het ook nog laten doen en daarvoor zelfs betalen? Dat is toch zonde!

Annemerel’s honeymoon is echt goals. :heart_eyes: Wat heerlijk om lekker op het gemakje naar verschillende hotelletjes te rijden. Schattige plaatsen, lekker eten, drankje erbij, de bergen in, zwemmen, sporten, hiken. Echt mijn ding! Nu nog een partner vinden die dit graag met mij zou willen doen! Trouwen hoeft niet per se, maar zo road trippen en proosten op de liefde vind ik ook prima. :smiling_face_with_three_hearts:

11 likes

Ja i love it. Mijn kapper geeft daar ook de voorkeur aan omdat zij vindt dat mensen hun haar vaak niet goed genoeg wassen.

1 like

Ik vind het helemaal niet raar als mensen met ongewassen haar komen. Ik was het juist liever zelf zodat ik zeker weet dat het schoon is. Ik ben ook niet snel ergens vies van en als het echt zo vies of vet is kun je altijd nog handschoenen aan trekken. Maar ik ben in zeven jaar nog niks tegen gekomen dat zó vies was dat ik handschoenen aan moest. Als je vet haar vies vind is kapper inderdaad niet het juiste beroep voor je. En zoals al meerdere mensen zeiden, als je komt voor te verven is het zelfs beter op “vies” haar dan net gewassen haar.

145 likes

Ja “love it” door de kapper laten wassen, maar het is toch zinloos om het een paar uur eerder zelf nog te wassen? Een dag eerder telt niet vind ik.

Wow dacht dat ik het goed gelezen had maar niet dus, oeps.

ik ging laatst in de hittegolf op de fiets naar de kapper, en kwam helemaal bezweet aan. Had toen echt van die natte nekharen (gadver) en schaamde me zoo erg toen ze daar met haar handen doorheen ging. Vervolgens onder die plastic mantel ook nog onredelijk veel zitten zweten. Was een ervaring.

2 likes

wat vervelend dat ze dat zo zei joh, dat ligt echt meer aan haar dan jou. maar goed, ik snap ook dat je je nu zo voelt, zou ik ook hebben. onaardig zeg.

5 likes

Stom is dat, sinds ik naar een luxe kapper ga is het ook zoveel fijner en voel me ook echt op m’n gemak. Je bent daar geen nummertje, althans zo voelt het niet.

5 likes

Heb traumas aan kappers. Heb nu gelukkig wel een leuke haha. Maar ik was mn haar van te voren wel ff snel omdat ik het alleen maar kam wanneer ik het was. Anders heeft die arme vrouw een hele pruik in dr wasbak.

2 likes

Wat vinden jullie dan een luxe kapper? Of, anders geformuleerd: wanneer is een knipbeurt duur? Ik snap dat brainwash bijv extreem goedkoop is maar vraag me dit oprecht af

50 euro of meer voor wassen en knippen. Onder de 30 vind ik goedkoop en daartussen al beetje duurder

4 likes

En ook dat zou echt niet erg zijn en gebeurt zo vaak. We hebben speciale roosters die het losse haar op vangen en die halen we gewoon een paar keer per dag leeg. Hoef je je echt niet bezwaard om te voelen.

5 likes

Ik betaal 250 voor wassen, knippen, hele haar hightlighten, drogen en een shampoo. Wel echt 1 op 1. Absurt veel geld, maar vind het het waard.

3 likes

Bv Rob Peetoom heb je verschillende prijzen per niveau van de kapster. Ik betaal rond de 80-90 euro voor wassen knippen en in model föhnen. Dat is best prijzig (maar zeker geld waard). Alleen knippen is het volgens mij bij dezelfde kapster rond 60 euro. Maar dat doe ik nooit, omdat ik dan niet weet hoe de lagen vallen. Meestal knippen ze bij mij na het in model föhnen nog iets bij.

Haha ik heb dit weekend nog 360 euro afgerekend bij de kapper. Keratine behandeling, extensions omhoog, verven en drogen. Maarja worth it…

1 like

Ik knip zelf mijn haar. Nooit gezeik van de kapper, door mijn krullen komt het recht knippen niet zo nauw en ik krijg altijd complimentjes als ik het net gedaan heb.
Kosten: eenmalige aanschaf kappersschaar van €25.

75 likes