Ik vind zijn neus erg vreemd daar.
(Het is wel getekend door een kind van 17, dus laten we aardig blijven)
Bonnie lijkt heel oud en Nick lijkt niet eens op zichzelf??
Ik vind de tekening zelf wel heel mooi gedaan maar blijf wel bij mijn vorige berichtje.
Ik heb de naam van de tekenaar ff uit het screenshot gehaald
Huh zo spreek je het toch ook uit�
Maar omg dat Bonnie dan ook een verjaardagskaart āgeschrevenā door de katten geeft. Hhahahahha en dan helemaal met links geschreven.
Het is heel knap gedaan. Echt geweldig als je zo kan tekenen. Het lijkt niet helemaal maar de essentie is goed gevangen, vooral Bonnie lijkt echt behoorlijk!
Als je je vinger op t streepje onder dār kin legt is het haar echt sprekend.
Bonnieās vlog voor morgen stond per ongeluk al online en ben stiekem wel blij dat ik hem al heb kunnen kijken hahaha
Was de vloer mooi?
Met links?! Dat is gewoon hun handschrift hoor!!
Volgens mij had ze samen met Vita gedanst ergens in
Zij zaten samen op de dansacademie. Weet niet waarom ik dit weet hoor. Maar door het vloggen zijn ze elkaar weer tegengekomen
Klopt, Co was wel altijd fan van Vita
Ik vind Co altijd wel leuk maar kon het even niet aan dat ze toe is aan vakantie. Ze is 2 x in korte tijd in het buitenland geweest, vind dit gewoon in combinatie met corona (doordat veel mensen in eigen land blijven) gewoon extra vreemd
Ik vind van wel! Wat warmer
Ik vond de vloer na het schuren heel mooi. De kleur lak die ze gekozen hebben, vind ik persoonlijk heel donker en eerder oranje neigen. Ik zou zelf voor een lichtere lak gegaan zijn. Maar okƩ, les goƻts et les couleurs on ne discute pas
Ik vind het echt mooi geworden! Echt jammer dat ze beneden die pvc vloer kiezen, want het resultaat is echt prachtig en had ook met die vloer gekund. Maar goed, hun keuze.
Hier een linkje naar de vlog (vind het zelf altijd zo irritant dat je het dan zelf nog op moet zoeken als je wil weten waar het over gaat dus youāre welcome).
Vind het zelf echt veeel mooier, die whitewash vond ik ook helemaal niks. Ik zou als ik hen was inderdaad dit ook gewoon beneden toen (desnoods nieuwe vloer erin en hetzelfde behandelen).