Het andere Youtubers/Bloggers topic #13

Jennie van jenniefromtheblog gaat ook beginnen met een weekvlog! Ben benieuwd.

3 likes

Ja dat meen ik me ook te kunnen herinneren, maar ik vond die filmpjes die ze tot nu toe al heeft gemaakt over haar huisje best leuk! Heel relaxte vibe.

2 likes

Ik vind haar stem zo irri :zipper_mouth_face:

5 likes

Oh is dat dr nieuwe haar op de thumbnail? Ziet er mooi uit!

Jammer dat ze dat niet deed toen ze nog in Rotterdam woonde, dat leek mij juist leuk om te zien. Maar ben benieuwd ! Ik zag ook dat ze haar boek over Instagram helemaal uit de verkoop haalt, vraag me af waarom.

1 like

Dit doe ik ook, no way dat mijn haar 2 x per dag gewassen moet worden, het is al zo droog en beschadigd. Als je je haar laat verven is het ook een slecht idee om het van tevoren te wassen, dus zo raar is met vettig haar naar de kapper niet volgens mij.

22 likes

Is dat niet wat viezig voor de kapper? Ik weet nooit zo goed wat ik moet doen. Ik mij op 1 dag haar, niet net gewassen, nog niet vet.

ik ook! ik was mn haar 2x per week, dus soms komt het zo uit dat ik dan net op dag 3-4 met vet haar naar de kapper ga. ze hebben wel erger gezien neem ik aan!

ik ga ook met oude nagellak naar de manicure en met een vieze auto naar de carwash. :smiley:

4 likes

Of als je huishoudelijke hulp komt eerst je huis schoon maken.

3 likes

opruimen zou ik wel doen, want die huishoudelijke hulp weet niet waar die dingen moeten liggen. maar poetsen niet haha!

Als je je haar gaat verven bij de kapper is het wel beter om het niet te wassen omdat het vet een beschermlaag is voor je hoofdhuid. Geen idee of Bonnie het heeft laten verven, maar niet wassen voor je naar de kapper gaat is niet raar.

7 likes

Als ik mijn haar zelf was, wast mijn kapper het per definitie niet. Veel te slecht voor je haar, zegt ze.

Slechts één manier om deze discussie te beslechten: onze huiskapster @Rozecoupeschaar inschakelen.

Vertel ons, wat vind je van klanten die je salon inlopen met ongewassen haar?

35 likes

Ik denk dat als je niet graag met (vet) haar werkt je überhaupt beter geen kapper kunt worden lol

10 likes

Ik denk om zo meer te verkopen, misschien is hij niet meer helemaal up to date en zou hij sowieso niet meer verkocht worden daarna? Denk dat ze bedacht heeft er zo meer te verkopen dan het te laten voor de volle prijs. Maar dat is een gokje.

Ik ben ook wel benieuwd hoe natuurdromers nu voor haar werkt. Ik had me aangemeld want vond het op zich wel leuk klinken (maar meer om mee te lezen). Maar er gebeurt eigenlijk niet zoveel, het is niet actief. Dus ik ben erg benieuwd of ze eruit haalt wat ze had verwacht. Omdat je er nu ook voor moet betalen, stel je meld je aan, en je er dus relatief weinig voor terugkrijgt.

1 like

Ja daar ben ik ook wel benieuwd naar! Ik heb me toen alleen aangemeld omdat het nog gratis was haha

1 like

Lijkt me eigenlijk wel heel leuk!

Omg bestaan er echt mensen die hun haar wassen, en dan de kapper het ook nog laten doen en daarvoor zelfs betalen? Dat is toch zonde!

Annemerel’s honeymoon is echt goals. :heart_eyes: Wat heerlijk om lekker op het gemakje naar verschillende hotelletjes te rijden. Schattige plaatsen, lekker eten, drankje erbij, de bergen in, zwemmen, sporten, hiken. Echt mijn ding! Nu nog een partner vinden die dit graag met mij zou willen doen! Trouwen hoeft niet per se, maar zo road trippen en proosten op de liefde vind ik ook prima. :smiling_face_with_three_hearts:

11 likes

Ja i love it. Mijn kapper geeft daar ook de voorkeur aan omdat zij vindt dat mensen hun haar vaak niet goed genoeg wassen.

1 like

Ik vind het helemaal niet raar als mensen met ongewassen haar komen. Ik was het juist liever zelf zodat ik zeker weet dat het schoon is. Ik ben ook niet snel ergens vies van en als het echt zo vies of vet is kun je altijd nog handschoenen aan trekken. Maar ik ben in zeven jaar nog niks tegen gekomen dat zó vies was dat ik handschoenen aan moest. Als je vet haar vies vind is kapper inderdaad niet het juiste beroep voor je. En zoals al meerdere mensen zeiden, als je komt voor te verven is het zelfs beter op “vies” haar dan net gewassen haar.

145 likes