Het andere Youtubers/Bloggers topic #13

Wat was haar moraal van het verhaal? Ik kijk haar vlogs niet meer

Wat is een biaab :face_with_raised_eyebrow:

6 likes

Samengevat is dit ongeveer Mo’s boodschap: “Corona is kut en ik snap dat we ons in het begin aan de maatregelen moesten houden en ja stom dat mensen eraan doodgaan MAAR inmiddels is het alleen slecht voor de economie en gaat het tegen de natuur van de mens in om afstand te houden dus ik heb schijt aan de regels”

Tl;dr versie: Mo is Corona zat

9 likes

Denk dat ze allang blij zijn dat ze niet dit soort fanart in XXL formaat opgestuurd hebben gekregen

5 likes

Jezusss die corona toespraak van Monica. Wanneer wordt zij nou eens gecanceld?

28 likes

Die dramatische box was zelfs niet genoeg… ik snap het ook niet

4 likes

Monica was toch gespot in ‘t vliegtuig naar Sardinië? Zie dat helemaal niet in de vlog terugkomen en ze eindigt hem op donderdag al… hmmm

4 likes

Dat was 4 dagen geleden dus wss donderdag ja!

Ik heb geeeeeeeeen idee

Ik ben toch wel dol op de Tigers geworden. Beetje vermoeiend wel, soms, maar ze nemen zichzelf geloof ik niet al te serieus en dat vind ik mooi. Maar die Wouter. Echt een hottie, dat zeker, maar hij is zich zooo bewust van de camera (past bij zijn werk, dat snap ik - maar ik vind het hinderlijk)

3 likes

Ik vind hem door zijn karakter dus helemaal niet meer aantrekkelijk. Plus ik kijk niet meer sinds het parkeergarage schandaal #truecolors

32 likes

Haha als ik de vlog van Monica wil bekijken krijg ik info van het RIVM aangeraden bij de video:

afbeelding

34 likes

Ik kan het sindsdien ook niet meer handelen. Ik probeer iedere keer weer te starten aan een vlog, maar ik erger me na een paar minuten al zó erg aan al het overdreven gedoe dat ik ‘m afzet. Jammer wel…

2 likes

Een vorm van genegenheid doet wel wat (positiefs) met een mens… Dat moet je ook niet onderschatten.

1 like

Mo denkt toch ook helemaal niet aan zichzelf? Haar solidariteit ligt ergens anders. Bij de jonge gezonde generatie die nu enorm veel nadeel heeft van de maatregelen ipv de zwakkeren/ouderen.

Ik snap dit ook echt niet. Zelfs hier is ze nog populair :woman_facepalming:t3:

6 likes

O ja tuurlijk. :expressionless:

Waaronder zij zelf dus.

37 likes

Niks mis mee, een beetje egoïsme.

1 like

Volgens mij is zij alleen maar egoïstisch.

8 likes

Haha dit idd.

1 like