Oke mijn kapper is niet zo duur als degenen hierboven haha (betaal volgens mij 25-30 voor knippen? En voor wassen/knippen/highlights/toner was ik 120 euro kwijt) maar het gaat er denk ik vooral om dat je niet zo’n budgetkapper kiest waar je binnen 15min weer buitenstaat. Want die zien je idd sneller als een nummertje. Ga nu bij een kleinschaligere salon waar ik 2 maanden van tevoren moet boeken en dat scheelt dus echt
Ik ga bijna altijd naar de kappersschool om het te laten knippen, dat is gratis en ziet er gewoon altijd netjes uit.
Hahah denk je leuk tea te kunnen bijlezen na een lange dag
Ik betaal ongeveer €90 bij Rob Peetoom voor wassen, knippen, föhnen en daarna knippen ze nog altijd een beetje.
De laatste keren dat ik naar goedkopere kappers ben geweest hadden ze alle drie mijn haar verpest. Denk aan: scheve lagen geknipt, lagen die niet doorliepen, halve verrotte pony (Waar ik niet om gevraagd had). Dus, toen was het uitstapje naar goedkope kapsters klaar en nu betaal ik met veel liefde weer een smak geld. Liever dat dan iedere dag balen omdat mijn haar niet zit.
Ik ga zaterdag weer! Kan wel een voor en na foto posten hebben we eigenlijk een kappers topic?
Er is een haartopic ja!
Maargoed, Bonnie’s haar is wel mooi geknipt. Heb het idee dat ze er bij elk kappersbezoek “beter” (stom woord) uitziet. Ze heeft zulk vol en mooi haar, zou ik ook wel willen.
Mijn hart huilde toch een beetje toen ze net begon te vloggen en die mega lange haren opeens afknipte en ze er uitzag alsof ze 5 was. Vind die blonde gloed erdoorheen ook echt geweldig staan.
Gratis? Ik ben ook vaak naar de kapperacademie geweest maar ik moest wel gewoon betalen.
Een keer zelfs 25 euro (voor gewoon knippen) maar dat was ergens waar je voor de goedkoopste normale kappers al 40 euro betaalde voor alleen knippen. Zo gek die prijsverschillen.
Same, oeps. Ik heb nog nooit meer dan 25 euro betaald. Ik heb juist zo’n drempel voor duurdere kappers, dat gevoel dat je zwaar underdressed bent op een black tie event
Wat is Monica allemaal aan het ratelen over Corona. Is echt zo’n Too long didn’t listen verhaal.
Holy fuck er verzamelen zich ook een hoop complotdenkers in de comments
Echt een zeer wazig verhaal, ze had beter haar mond kunnen houden. Het voelt als een soort verantwoording dat ze nu dingen tegen de regels doet maar dan met allerlei omwegen gebracht ofzo haha
Als ik die reacties lees verlies ik weer een beetje hoop in de mensheid…
Me too. Ben nog een discussie met iemand aangegaan, dat was wel komisch
Rob heeft wel een heel mooi huis, voor zover we konden zien.
Onpopulaire mening maar ik ben het volledig met mo eens
Co with the flow blijft de corona maatregelen lastig vinden…
Wat was haar moraal van het verhaal? Ik kijk haar vlogs niet meer
Wat is een biaab
Samengevat is dit ongeveer Mo’s boodschap: “Corona is kut en ik snap dat we ons in het begin aan de maatregelen moesten houden en ja stom dat mensen eraan doodgaan MAAR inmiddels is het alleen slecht voor de economie en gaat het tegen de natuur van de mens in om afstand te houden dus ik heb schijt aan de regels”
Tl;dr versie: Mo is Corona zat