Het andere Youtubers/Bloggers topic #13

Sorry.

Kom ik nu pas achter.

Mosterd.

45 likes

Grrrrr ik vind de nl vertaling van Read that again echt heeeeeeeeeel irritant, bijv in de post van Vera. ‘Lees dat nog een keer’. Dat bepaal ik godverredomme nog altijd zelf.

5 likes

Erger me aan de Animal Crossing verslaving van mijn fav Youtubers. Het ziet eruit als een spel dat een kind van 4 leuk zou vinden.

2 likes

Excuse you, is echt heel leuk hoor.

25 likes

Maar het ziet er zo childish uit? En je moet dus vissen? Klinkt echt heel duf.

1 like

Haha vissen is één van de dingen die je kunt doen, hoeft niet per se. Je kunt nog veel meer! Is echt leuk, zeker als je van Sims achtige spellen houdt.

Ahh Aimee style van song of style gaat samen wonen met haar vriend en ze hebben een nieuw huis gekocht. Vond haar vorige huis en al die vlogs dat ze alles helemaal filmde al zo leuk. Ben benieuwd wat ze met dit huis gaat doen.

2 likes

Jaa zo leuk! Ze heeft een achtergrond in interieur architectuur en geweldige smaak :grinning:

1 like

Heel leuk! Ga ik ook zeker volgen.

Vond het wel echt heel erg random dat toen de vorige hometour online kwam, echt een week erna het nieuws kwam dat het te koop zou komen. Dan voel je je toch een beetje beduveld, want sowieso dat ze dat wel wist maar een week eerder doet ze nog even alsof het nog HET huis is.

1 like

Haha jaa ik snapte die hometour al niet omdat ze dat huis toen 5 jaar geleden helemaal gerenoveerd en gestyled had en er was vrij weinig aan veranderd

1 like

Haha ja dat vond ik ook raar. Maar ik denk dat ze niet haar huis wilde laten zien terwijl ze daar nog woont.

Over interieuren gesproken; ik zag op AD het huis van Christian Siriano en vond het ook op de stijl van Aimee lijken:

3 likes

Jaa echt fantastisch. Dol op die stijl! Ben heel benieuwd hoe ze dit huis gaan aanpakken, zal allemaal nog wel even duren.

Ben niet echt een diehard Aimee Song fan want niet echt van de fashionbloggers, maar merk dat ik bij haar toch wel vaak uitkom omdat ze ook veel andere dingen wel deelt. En interieur natuurlijk :heartbeat:

1 like

Bonnie die zegt dat ze geen bruisballen meer gaat gebruiken omdat ze dat zonde vind in een groot bad :neutral_face:

6 likes

Zo las ik het eerst ook, maar ik denk dat ze bedoelt dat ze die ballen bewaart ipv nog in het kleine bad gebruikt.

Deze zin :crazy_face:

2 likes

:coffee: welk schandaal??

1 like

Dat klinkt zo eigenlijk wel veel logischer

1 like

Neeeeee hallo dat was €30!!! Echt be-la-che-lijk

8 likes

DOE-EVEEEEN-NORMAAL!

10 likes

Op de een of andere manier kijk ik toch iedere keer weer uit naar de vlogs van Bonnie. Al had ik liever wat meer gezien van alle aanpassingen dan tien verf vlogs. Al snap ik wel dat het niet helemaal kan met oog op privacy van de werklui. Dus wel Nice dat ze daar rekening mee hebben gehouden. (Of naja common sense voor gebruikt hebben)

7 likes

Piepende banden in een parkeergarage is echt niet abnormaal, daar hoef je vrijwel niks voor te doen. Dus daar bleek niet uit dat ze idioot hard reden.

8 likes