Het andere Youtubers/Bloggers topic #13

Jezusss die corona toespraak van Monica. Wanneer wordt zij nou eens gecanceld?

28 likes

Die dramatische box was zelfs niet genoeg… ik snap het ook niet

4 likes

Monica was toch gespot in ‘t vliegtuig naar Sardinië? Zie dat helemaal niet in de vlog terugkomen en ze eindigt hem op donderdag al… hmmm

4 likes

Dat was 4 dagen geleden dus wss donderdag ja!

Ik heb geeeeeeeeen idee

Ik ben toch wel dol op de Tigers geworden. Beetje vermoeiend wel, soms, maar ze nemen zichzelf geloof ik niet al te serieus en dat vind ik mooi. Maar die Wouter. Echt een hottie, dat zeker, maar hij is zich zooo bewust van de camera (past bij zijn werk, dat snap ik - maar ik vind het hinderlijk)

3 likes

Ik vind hem door zijn karakter dus helemaal niet meer aantrekkelijk. Plus ik kijk niet meer sinds het parkeergarage schandaal #truecolors

32 likes

Haha als ik de vlog van Monica wil bekijken krijg ik info van het RIVM aangeraden bij de video:

afbeelding

34 likes

Ik kan het sindsdien ook niet meer handelen. Ik probeer iedere keer weer te starten aan een vlog, maar ik erger me na een paar minuten al zó erg aan al het overdreven gedoe dat ik ‘m afzet. Jammer wel…

2 likes

Een vorm van genegenheid doet wel wat (positiefs) met een mens… Dat moet je ook niet onderschatten.

1 like

Mo denkt toch ook helemaal niet aan zichzelf? Haar solidariteit ligt ergens anders. Bij de jonge gezonde generatie die nu enorm veel nadeel heeft van de maatregelen ipv de zwakkeren/ouderen.

Ik snap dit ook echt niet. Zelfs hier is ze nog populair :woman_facepalming:t3:

6 likes

O ja tuurlijk. :expressionless:

Waaronder zij zelf dus.

37 likes

Niks mis mee, een beetje egoïsme.

1 like

Volgens mij is zij alleen maar egoïstisch.

8 likes

Haha dit idd.

1 like

Ik zeg dat monica niet alleen aan zichzelf denkt.
En klopt, iedereen heeft last van de maatregelen maar de jongeren/millenials vallen wel de hardste klappen op.
Als ik in mijn eigen omgeving kijk, veel mensen uit de evenementenbranche of horeca. Die mensen hebben hun levenswerk in duigen zien vallen. Daar word altijd maar makkelijk over gedaan. Alsof dat ook niet heel erg is.
Het is super oneerlijk maar ik snap de strekking wel. Als je bang, ziek of oud bent blijf je thuis, houd je afstand en zo min mogelijk contact, als je gezond bent en een risico wil lopen leef je het leven zoals je dat altijd hebt gedaan.

5 likes

En alle ouderen/zieken die wel zijn overleden dan? Hebben die geen klappen opgevangen?
Jongeren hebben zoveel moeite met het inleveren van bepaalde vrijheden dat ze voornamelijk zó egoïstisch overkomen. Waaronder Monica. Die wil gewoon verder met haar luxe leventje en gaat al snel piepen.
Vind het heel onverstandig om zon video te posten en het geeft ook een verkeerd signaal af naar haar (jonge) volgers. Maarja, dat zijn geen dingen waar zij over nadenkt dat is inmiddels wel gebleken bij Monica.

41 likes

De jongeren vangen de hardste klappen op?! Er zijn verpleeghuisafdelingen waarvan driekwart van de mensen gestorven is hé.

45 likes

Sorry maar ik geloof ook niet dat Mo zich daadwerkelijk zo bekommert om de economie of de evenementenbranche. Dat laatste hooguit omdat ze het zelf mist om naar feestjes te gaan :woman_shrugging:t3:

57 likes