Ja, voelt een beetje als de supernaturel episode die ik gisteren heb gezien waarbij er tien flashbacks waren naar een maand geleden. :")
Ik irriteerde me al aan Roosmarijn maar ik ga haar nu ontvolgen op Instagram⊠hoe ze tegen haar vriend praat alsof het haar slaaf is met het maken van haar instagram story: stop! En Cut!
Huh maar waarom laten ze die tegels dan niet gewoon liggen? Zo lelijk zijn die toch ook weer niet
Ik vind dat verkeerswit op het houtwerk zo heftig.
Fijn dat zij er blij mee zijn, maar zoân moderne spierwit op dat klassieke hout doet me echt een beetje pijn.
Wat weer scheef ligt? In de vlog zegt ze ook gewoon dat er een nieuw zeil komt wat wordt gelegd door iemand die het wel kan.
Horror, was van de week bij een vriend op bezoek die net een oud huis heeft gekocht wat nog helemaal overhoop gehaald moet worden â tapijt in elke ruimte. Wc, badkamer, keuken incluis.
Ja toch, en het scheelt dat je dan over een jaar of twee niet eerst de oude tegels eruit hoeft te bikken voor je verder kan.
Edit: nee echt ik vind het eigenlijk enorm zonde (van geld, tijd en materiaal) om iets helemaal te gaan betegelen als je toch al weet dat het maar twee jaar blijft liggen.
Die tegels 
Ik vind ze echt heeeeel erg leuk en vind dat zeil ook eigenlijk helemaal niet passen bij die tegels op de muur wat zij zegt. Die oude tegels ook niet helemaal maar enfin, hun huis hun leven
Ik weet nog dat wij gingen verhuizen naar ons huidige huis waar we maar 1,5 jaar zouden wonen. Dus iedereen zei âneem gewoon goedkoop zeil als vloerâ maar ik heb voor hetzelfde geld in mn hele huis supergoedkoop laminaat waar ik na bijna 3 jaar toch wel heel blij mee ben. En dan is dit natuurlijk wel een kleine wc, maar ik vind meer woongenot wel over 2 jaar een dagje tegels slopen waard 
RIP mooie wcvloer van Bonnie en Nick.
Hoe is zeil viezer dan laminaat of tegels?
Dat van mij ligt ook los in de keuken haha, was te lui om iemand te laten komen om vast te maken maar je merkt er niks van. Er zal ongetwijfeld ergens een koekkruimeltje onderliggen maar boeiend ook haha.
Ik vind het zo vies dat vocht wat er onder komt (van boven of vanuit de vloer) nergens heen kan. Te vaak al mega ranzige zwarte schimmel onder zeil gezien. Dus bij mij is de associatie zeil-schimmel wat ik vies vind,al weet ik dat het zeker niet altijd zo is hoor.
Ze hebben ook aangegeven dat iemand het komt fixen. de klusjes man had er niet veel ervaring mee en had nu iemand geregeld die het wel had.
Snap ook niet wat er zo vies is aan zeil, als je het gewoon kunt dweilen. Daarbij, een badkamer/WC verbouwing kost ook geld. als het dan niet nodig is per direct had ik het denk ik ook even zo opgelost.
Ik haalde laminaat (van vorige bewoners) weg op de overloop en trof toen een ondervloer vol gore zwarte plekken. Daar lag laminaat waar geen waterschade of wat ook op te zien was en ook zonder grote openingen of wat ook. Water vindt toch zn weg wel ben ik bang. Ben blij dat het eruit is.
Kan er ook een apart youtubers-klus topic komen ofzo? Elke keer dezelfde saaie klus discussies hier. 
Of een apart Bonnie topic
Heh het gaat hier toch over âAndere YouTubersâ en Bonnie klust en verhuist nu op het moment, dat wekt verhalen/discussies op. Als die klaar is zal Lotte waarschijnlijk verhuizen en krijg je het denk ik ook. Mascha is vanuit beauty ook nog niet verplaatst naar mommy topic bijv terwijl het daar ook voortdurend over baby geneuzel gaat.
Dat zou idd helemaal mooi zijn.
Maar het is gewoon irritant dat elke keer dezelfde discussie volgt op een vlog van bonnie. rip, had ik anders gedaan, heb ik anders gaan, kan ik veel beter, heb ik iemand anders veel beter laten doen, lelijk, niet mijn huis, toch lelijk etc etc etc.