Is dat niet eigenlijk met ieder ander onderwerp net zo?
ja is idd net zo irritant
jaaa laten we het topic en het forum opdoeken in 3 2 1
Nah is denk ik ook niet nodig. Maar denk dat het puur komt omdat bonnie er drie keer per week ook over upload. Serena haar planten gate gaat ook al een paar dagen door, enige oplossing die we denk ik hebben is door scrollen of zelf iets anders bijdragen. (laatste is wel een dooddoener)
Haha, ik ben haar gaan volgen omdat we in dezelfde periode zijn uitgerekend. Maar ben blijven hangen omdat haar keuzes zo ver af liggen van mijn vriend en ik. We kijken echt met veel verbazing iedere week weer naar hoeveel (in onze ogen) troep ze verzamelt. Dus het is nu een beetje ons dingetje geworden.
Als dit voorbij is, dan ontvolg ik haar ook weer. Voor de rest zijn haar vlogs 10x saaier geworden sinds ze bij Talpa zit en heb inmiddels haar babybuik vaker gezien dan mijn eigen
.
Haha nou. Je hoorde ook dat het gaspedaal flink werd ingetrapt, en zijn geagiteerde houding, en je zag door het raam dat het geen 5km/h was.
Ik wil haar graag kijken maar ik kan er niet over uit hoeveel Nederlandse stopwoorden ze in het Engels gebruikt. Ze zegt altijd âhèâ na een zin. Ik kan het echt niet aan.
Hahaha, in alle eerlijkheid: haar Engels is er wel op vooruit gegaan. Een paar maanden geleden was het niveautje Van Gaal.
Ik spoel overigens hele grote delen door, want ik kan dit inderdaad ook niet aan. Ook altijd dezelfde verhalen: we gaan weer gratis spullen halen/we hebben gratis spullen gekregen, we gaan op stap met onze deelauto, we gaan naar de kringloop en ik eindig met het laten zien wat ik allemaal heb gekocht⌠de voorspelbaarheid is hoog. En hij heeft ook 9 vd 10 keer hetzelfde shirt aanâŚ
Gelukkig maar, ik heb alleen een paar maanden geleden een paar keer gekeken dus goed om te horen dat het verbeterd is.
Jammer dat het steeds hetzelfde is, vinden mensen dat echt leuk om naar te kijken?
âhoorâ 
Lang niet altijd, gelukkig. Maar het gebeurt inderdaad wel vaak bij wat oudere mensen die het op latere leeftijd hebben geleerd. Stopwoordjes zijn ook wel het laatste wat je leert bij een andere taal, dus het is niet heel gek. Maar ik vind het alsnog tenenkrommend.
Ik heb geen idee⌠zou mij benieuwen of het aantal streams oploopt en vooral hoe lang mensen gemiddeld kijken. Want met het doorspoelen denk ik niet dat ik aan 1/5e van de video kom.
Denk dat nu de cijfers wel redelijk stabiel/oplopend zijn gezien ze een baby krijgt. Dat houdt je toch vast (living proof). Maar vrees wel dat na de geboorte mensen toch af zullen hakenâŚ
Valt Interior Junkie ook onder dit topic? Want ik keek net even op haar (blijkbaar nieuwe) website en jezus mina wat is die wanstaltig 
En ze heeft hem ook nog laten maken he 
Ugh maar dit echt. Was haar gaan volgen door het forum. Maar ben na een maand of 2 afgehaakt.
Men klaagde toen over de buik van sarah, maar heb die roosmarijn nog vaker gezien. En ook op random momenten zoals tijdens het smoothie maken ofzo 
Ik zag dus net op Jessie Jazzâs insta dat ze ambassadrice is geworden van het WNF waar letterlijk bij staat âik ben het met WNF naar Bali afgereisd om iets te doen aan het plastic probleemâ. En in de comments alleen maar âyouâre so amazing honey boo booâ. Echt dikke kots naar dit soort mensen. Naar Bali afreizen omdat je de wereld wilt redden en daar nog mee wegkomen ook.
Had zij ook niet heel positief gereageerd onder Doutzenâs complotpost? Walg echt van dit soort types.
Doet mij altijd denken aan Robert ten Brink in de kerstaflevering van aynil: merry christmus, hè!!
Ja ik heb ook mijn âgewoneâ werk uit handen laten vallen om in te vallen in het ziekenhuis. Mijn bloed kookt echt bij dit soort types en Mo.
Ohnee wat lelijk! Nog net geen comic sans. Zonde, vind haar stijltje juist altijd zo leuk maar ook totaaaal niet aansluiten bij wat haar website nu uitstraalt?
Hahahahaha, wel eerlijk van der maar zeer dubbel met de weg naar een meer duurzaam leven die ze uit probeert te stralen